Skocz do zawartości

Czy można założyć kolumne kierowniczą z c-360 do c-330


toUrSuS

Rekomendowane odpowiedzi

Wybrane dla Ciebie

Witam!

Chciałbym się zapytać czy jest taka możliwości aby założyć kolumnę kierowniczą z c-360 do c-330 bo słyszałem od znajomego że tak się da. Proszę jeżeli ktoś tak ma zrobione niech napisze czy lżej się kierownicą kręci po takiej przeróbce i czy warto tak zrobić.

Edytowane przez toUrSuS
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sam nie zakładałem,ale słyszałem że się da.

Zresztą oryginalnie w ostatnich modelach wprowadzono tą zmianę.

Po prostu mocujesz przy kole wąsa z drążkiem do drugiego. Tylko nie wiem czy rozmiar drążka z układu kierowniczego do kół jest taki sam w C-360 i C-330.

Pozdrawiam i zapraszam do galerii :D

PS.Czy warto?Na pewno :) Jeszcze rok temu miałem C-330M a teraz mam C-360 i mimo większej wagi kręci się lżej :)

Edytowane przez Damian0218
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odpowiadając na pytanie tak da się założyć kolumnę od 360 do 330. Co do kręcenia nie ma porównania leciutko jak by było wspomaganie (obowiązkowo trzeba założyć gałkę) ja z turem kręcę jedną ręką, a bez tura to już całkiem. A co to przeróbek to nie ma dużo roboty bo otwory do mocowania kolumny pasują tylko trzeba rozwiercić i prze gwintować na większe śruby ja u siebie mam na 10 plus tulejki w kolumnę bo w 360 oryginalnie jest na 12, no i zrobić mocowanie na gaz ręczny, a dalej to jeszcze trzeba przeginać wąs bo będzie haczyć o pedał sprzęgła.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ceny kolumn kierowniczych na allegro zaczynają się od 600zł. Pytanie czy warto taką kolumnę założyć czy lepiej zrobić wspomaganie (hydrauliczne lub na prąd), sam nad jakimś myślę, ale jeśli nie było by widać znaczącej różnicy w lekkości kierowania to po co sobie komplikować życie zakładając wspomaganie, po co te wszystkie tematy o wspomaganiu, filmy, zdjęcia, jeśli wypowiedź pancera rozwiewa wcześniej zadane przeze mnie w tym zdaniu pytania oczywiście na korzyść kolumny z c360??

Edytowane przez Junkers
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez michał26
      Na którym z tych 3 zdjęć są prawidłowo opisane obroty silnika (wystarczy tylko napisać numer zdjęcia) dziękuję bardzo za odpowiedź 😀



    • Przez rolnikos25
      Cześć, może ktoś zmierzyć jaki jest rozstaw śrub w obręczy felgi tylniej w c330?
    • Przez michał26
      Witam przy jakich obrotach włączacie pompę podnośnika w ursusie c-330 w instrukcji jest napisane że trzeba min. 950.
      Napisałby ktoś na ilu obrotach c-330 tak fajnie ,,chrumka" lub na jakich wy polecacie
      Przy jakich obrotach odpalacie ursusa c-330 i ile sekund można odpalać jeśli nie chce odpalić i ile przerwy. Dziękuję bardzo za odpowiedź 😀
    • Przez Jasioodtraktora
      Witam. Ostatnio zmieniłem przełącznik kierunkowskazów w c330 z oryginalnego na ten od mf255 bo orginalny podczas deszczu włączał kierunkowskaz i chciałbym się dowiedzieć co oznacza każda z cyferek przy pinach w przełączniku.
      Oraz chciałem się zapytać czy da się w c330 zrobić tak jak mam włącznik awaryjnych, przełącznik kierunkowskazów i przerywacz od mf255 to żeby awaryjne działały bez kluczyka a kierunkowskazy przy przekręconym kluczyku?
      Link do przełącznika kierunkowskazów: https://allegro.pl/oferta/przelacznik-kierunkowskazow-mf-235-255-2812-3512-4959887474
    • Przez Ursusursusursus
      Witam . Mam możliwość kupna c 330 z roku 1969 stan moim zdaniem dobry . Zarejestrowany i opłacony. Posiada zaczep polowy jak i transportowy , obciążniki na koła tylne jak i półksiężyce na koła przednie . Na przedniej belce nie ma obciążników (właściciel powiedział mi że w roczniku 69 nie było obciążników na belce) Ciągnik posiada tylne opony BKT w ładnym stanie ,przednie Stomil stan średni . Elektryka sprawna ,reszta rzeczy też wydaje się być na pierwszy rzut oka sprawna . Blacharsko też ok pomalowany ,błotniki tył dolna część wspawana nowa blacha . Cena do zabrania to 18500zl plus transport+/- 1000zl . 
      Ps. Ma wyczuwalny luz na zwolnicach gdy szarpne za koła 
       
      Pytanie następne czy to dobra cena patrząc na stan i rocznik tego ciągnika ? 
      Czy nie będę miał w późniejszym czasie problemu ze sprzedażą że względu na stary rocznik 69 ? I chyba te pierwsze wypusty wyceniane są na niższe kwoty niż nowsze np z lat 80 tych ? 
      Co myślicie również o samej cenie zakupu ? Warto czy za drogo ? Szukać nowszego rocznika ?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v