Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Siemano! Potrzebuje instrukcji napraw tego ciągnika i chce sie dowiedziec czy jest mozliwosc sciagniecia jej gdzies z netu? B) Bo troche remontu sie szykuje a bez ksiazki to chxxnia z lekka :unsure

Opublikowano

Panowie mam pytanie co do instrukcji napraw, mam okazję kupić taką do ciężkiej serii 902 904, tzw czyli model roku 1984, a nie suplement.

I teraz moje pytanie, ile taka instrukcja liczy stron u was ? Około 250 czy 400 ?

Opublikowano

ja kiedyś kupiłem na allegro cały zestaw...

ale na necie masz pełno tego... zamiast zakładać temat to było trzeba wpisac to w google... do wyboru do koloru

Opublikowano

FINN, chodzi o instrukcję napraw do c385. Na necie jest pełno instrukcji do pierwszej i drugiej modernizacji. Do „zerówki” osobiście spotkałem tylko czeską instrukcję, oczywiście w języku czeskim (swoją drogą, jest nieźle rozrysowana ) .

Opublikowano

Oczywiście.Moc nie wynika z tego że jest nowszy typ bloku silnika.Tylko z tego że np. jest inna nowsza pompa wtryskowa,zmienione sekcje w niej dzięki temu jest lepszy wtrysk paliwa.(jeszcze chyba jest inne ustawienie wtryskiwaczy ale nie jestem pewien.)Jest temat poświęcony różnicom modeli 385 i 902.

Opublikowano

Nie chce się wtrącać ale temat o różnicach poszczególnych modernizacji też jest.

 

Jeśli chodzi o instrukcje napraw to na allegro są same "suplementy". Czyli dodatki do "Instrukcji obsługi 902 904 itp. z roku 1984", ta instrukcja jest instrukcją tzw. główną, są tam zamieszczone wszystkie kroki napraw. Na allegro jest też do Ursusa C385 (8011) ale nie wiem co się w niej znajduje. Jeśli ktoś ma to mógłby się podzielnic informacjami ?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez tomaszmab
      Witam wszystkich, kupiłem ciągnik rok temu . Poprzedni właściciel oszukał mnie i nie powiedział że ciągnik ma pęknięty tylny most przy okienku na napęd . Pęknięcie na dole , most pospawany , zaszpachlowany , sączy się olej bardzo powoli. Zbiłem szpachle jak szukałem wycieku to trafiłem na to. Wcześniej myślałem że to na łączeniu między skrzynia a mostem że  gdzieś uszczelka się podwinęła przy zakładaniu itp. A tu takie kwiatki wyszły . Ciągnik z turem. Tak ukrył wadę że wogle tego nie było widać , zaszpachlowane luks . W chłodne dni jak teraz to praktycznie nic nie leci . Co można z tym zrobić ? Wymianiac most ? Czy zakleić , zasmarować dwuskładnikiem i liczyć że nie będzie pękało dalej? Pęknięcie na 15 cm .. 





    • Przez rolnikgospodarny95
      Mam stara deskę rozdzielcza i chcę założyć gnizdo zapalniczki w jakim miejscu usytuować żeby nie zawadzała?
    • Przez Adam20000
      Dzień dobry 
      Planuję pomalować swojego ursusa 1201.Jaką polecacie farbę na blachy kolor żółty. Chciałbym aby malowanie pasowało jak najbardziej do oryginału. Ursus  jest z roku 1981.
    • Przez derxyyy
      1.Dzień dorby mam pytanie zna ktoś na internecie lub wie jakie siedzenie polecić do 1000zł do ursusa 914 mogą być linki? 2. Oraz mam pytanie podesłał by ktoś na je zamocować jak zrobić całe mocowanie lub gdzie można także kupić z góry za odpowiedzi będę wdzięczny. 3. Wie ktoś gdzie można kupić Płyte/Podstawę siedzenia do ursusa 914 z pasującym siedzeniem ?
    • Przez Godzio
      Witam mam Jechałem sobie na pole i wracając zaczął slizgac mi na żółwiu przy startowaniu więc podciaglem tasme i tak robiłem aż skończyła mi sie tasma bo akurat były żniwa i po żniwach zmieniłem mikropompke i tasme nowa i znów ten sam problem tylko dzis zauważyłem że dodatkowo przy żółwiu nie chodzi mi przedni napęd za zajacu zalacz mi przedni napęd i nie slizga sie zajac Wiem przeważnie jest na odwrót że slizga na zajacu i nie pracuje przedni napęd a tu jest na odwrót na żółwiu slizga i przedni naped nie chodzi co może byc nie tak?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v