Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam. Wiem że to forum rolnicze ale jest tu pewnie paru mechaników , ale przejde do problemu :

Mianowicie Zakupiłem ostatnio samochód VW Passat B5 FL rok 2001, silnik 1.9 TDI 130kM silnik pracuje elegancko ogólnie wszystko działa tylko zaświeca mi sie co jakis czas(gdy silnik pracuje) Kontrolka od świec zarowych cały czas pika i na kompie wyskakuje komunikat - Servis Now , i ENGINE WORK SHOP co może być problemem pikania tej kontrolki. Zaznaczam że gdy rano go zapalam to kontrolka bardzo szybko gaśnie . Prosze o pomoc ;)

Opublikowano

sprawdż styki na czujniku i przy okazji sprawdż jeszcze czujnik zużycia klocków to też może być przyczyną. a jak to nie pomoże to sprawdż ciągłość przewodów od czujnika do 3 światła stop.

Opublikowano

kolego według mnie ta świeca wogole sie nie podgrzewa . a te miganie jest to kod usterki . zgłoś sie do jakiegos serwisu tam gdzie znają takie kody i powiedzą ci co jest nie tak

Opublikowano

Witam wiem że nie w temacie i nie na temat ale się podłącze do tematu kolegi .Chce kupić VECTRE c GTS rok 2003-04 bo nie ma już czym jeżdzić a samochód uważałem za najmniej potrzebny wydatek na wsi ale czas to zmienić .Jaką wersje silnikową wybrać która najtrwalsza (BEZ ZNACZENIA BENZYNA CZY DIESEL).Pozdrawiam

Opublikowano (edytowane)

właśnie stop włącza sie dopiero gdy głeboko sie wcisnie pedał hamulca. Ale dlaczego zaświeca sie akurat kontrolka od świec żarowych. Co do wtrysków raczej nie ma zastrzeżen. Bo samochód ma moc i łapie pełne obroty nic go nie przytrzymuje. Nie żadna inna nie pika tylko ta. Ale chwile popika iu potem ustaje i potem znowu powrót

Edytowane przez Betaa198
Opublikowano (edytowane)

Ja dla wszystkiego wykręciłbym świece żarowe i sprawdził czy wszystkie są sprawne. Ale wiesz to tylko moje gdybanie i zresztą u wszystkich najlepiej zajedź do jakiegoś mechanika lub elektryka samochodowego i poproś żeby pod kompa podpiął.

Edytowane przez kokoman0
Opublikowano (edytowane)

ja mam passata takiego samego tylko ze 2,5 TDI 163 KM :P i najpierw sie zapaliła kontorlka od świec i potem ESP I ABS, czujnik świateł stop pod pedałem. Odkręcasz, tapicerkę po kierownicą i go wyciągasz :D po przy wymianie należy go wyregulować :P i skasować błąd, w moim przypadku się tylko zaciął.

Edytowane przez damianus2222
Opublikowano

Jedź na serwis lub do mechanika który ma komputer do niego. To jest coś nie tak z silnikiem, a chyba z wtryskiem. Ale w takich rzeczach to raczej serwis. Oni najlepiej sprawdzą. Ugadaj się na cenę na początku.Za Forda w tamtym roku dałem 150 zł.Cały układ był do wymiany. W serwisie same części 9,5 tyś a regeneracja, polecona przez serwis 3,3. za pół roku koło dwu masowe za 2,2.

Niestety ja dalej mam diezla B6 1,9 ale jak pojechałem do Niemiec to się Niemcy bardzo zdziwili że chcę benzynę.Która jeszcze była droższa.

Opublikowano

Witam wiem że nie w temacie i nie na temat ale się podłącze do tematu kolegi .Chce kupić VECTRE c GTS rok 2003-04 bo nie ma już czym jeżdzić a samochód uważałem za najmniej potrzebny wydatek na wsi ale czas to zmienić .Jaką wersje silnikową wybrać która najtrwalsza (BEZ ZNACZENIA BENZYNA CZY DIESEL).Pozdrawiam

 

W wersji przed liftem polecam jednostkę 1,8 benzyna 125KM (Z18XE) lub 140KM ze zmiennymi fazami rozrządu (Z18XER).

Diesle odradzam 2.0 DTH 102 KM słaba jednostka i raczej nieudana. 2,2 DTI 125KM (Y22DTR) awarie pompy wtryskowej VP44, której odmiana w Vectrze C jesteś ponoć nie do zregenerowania, więc w razie awarii koszty naprawy są wysokie.

W wersji poliftowej oprócz wspomnianych benzyniaków godny polecenia jest diesel 1,9 CDtI. Jest to Fiatowski JTD, który notabene jest ojcem 1,9TDI Volkswagena ;) Trwała jednostka to 2.0T benzyna 170KM spali niewiele więcej od 1,8 a może i mniej bo Vectra to ciężki samochód i 1,8 może się męczyć B)

 

Niech kolega podjedzie na diagnostykę komputerową, bo nikt tu wróżką nie jest B)

Opublikowano

co tu gdybac masz blad na komputerze jedz niech go gdzies podlacza pod komputer i pokaze co go boli u mnie w audi tez mialem problem po odpaleniu samochodu piszczalo przez jakis czas i na liczniku od km (tym co mozna resetowac) wyskakiwaly jakies napisy i cyfry i migaly a jak sie sampochod zagrzal to znikalo i bylo git po podjechaniu na diagnostyke problem zniknal

Opublikowano

Zgadza się z takimi rzeczami to pod komputer a nie na forum. Bo jak widać różni ludzie rózne pomysły mają. Oczywiście będzie to wina czujnika. Który nie tylko włącza światło stop ale daje też sygnały potrzebne do sterowania silnikiem.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez magik503
      Hej
      Chciałbym poznać waszą opinie na temat tego samochodu: http://szukaj.pl.mobile.eu/pojazdy/showDetails.html?id=152997173
      Potrzebuję kupić jakiś samochód do jeżdżenia na uczelnie , mam troszkę daleko o pociągi nie jeżdżą już tak jaki kiedyś..
      Jakie są wasze opinie na temat tego Opla?
    • Przez Marcin821010
      Witam wszystkich,
      Mam pytanie gdzie w przyczepie Autosan D50 z 1990 r.  znajduje się tabliczka znamionowa i numery ramy
    • Przez Gremorg
      Witam, mam pytanie dotyczące obsługi, a konkretnie do czego służą te 3 przyciski w ładowarce Manitou MT 1740 SLT.
      Nie mam do niej instrukcji obsługi, a podczas pracy ciężko zaobserwować aby coś znacznie się zmieniało.
      Dzięki za pomoc i pozdrawiam !


    • Przez Paweł8484
      Witam, Mam problem z ładowarką teleskopową manitou mt1135 rozrusznik kręci ale maszyna nie chce odpalić tak jak by była jakaś blokada. Wyświetla się czerwony trójkąt z wykrzyknikiem. Może ktoś coś wie coś na ten temat

    • Przez Filip98
      Witam serdecznie,  poszukuje kompletną kabinę do kramera 612slx,  czy wiecie może gdzie udało by mi się kupić? Pozdrawiam serdecznie 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v