Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

musisz sprawdzić luz na lewarku zmiany biegów,spróbuj go wcisnąć wtedy zobaczysz czy jest luz,oprócz tego zdejmij cały drążek zmiany biegów tam gdzie jest dźwignia (5911 2013) i ona wchodzi w łożysko mechanizmu zmiany biegów (5911 2041), zobacz też kamień, mogą też być wyrobienia w odlewie skrzyni między listwami , listwa może też być wyrobiona, ja niedługo będę też poprawiał bo mam ten sam problem

Edytowane przez Azazello
Opublikowano

mozna i szybko ale bez żadnych skrótów kiedy ci się zakleszcza mnie też się zakleszczało przy zmienie z R na 3 i odwrotnie a to właśnie przez skróty bo trzeba prowadzić dźwignię w pionie i poziomie tzn np z R na 3 pionowo/równolegle (do kierunku jazdy) w tył potem poziomo/w popszeg na środek i znów pionowo/równolegle w tył , a przeważnie w pospiechu idzie sie skrotem tzn z ukosa i wtedy sa problemy ;)

Opublikowano

Proponuję jak koledzy wcześniej pisali wymienić kamień na końcu dźwigni zmiany biegów, a jak bedziesz przykręcał przystawkę nie dawaj uszczelki tylko cienutko sam silikon.

Ostatecznie można tę przystawkę minimalnie sfrezować, tak robią przy C-360 bo tam nie ma wymiennego kamienia, ale to ostateczność.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez Tomeczekk
      Napotkałem problem podczas jazdy na szybkich biegach. Wajcha rewersu podczas jazdy przy obciążeniu zaczyna tak jakby strzelać podczas ostatniego remontu nie widzieliśmy nic niepokojącego jakieś sugestie co to może być? Dla doprecyzowania polowe oraz wsteczny bez zarzutu.
    • Przez janusz14
      mam problem ze sprzęgłem w moim ciągniku a konkretnie w ciągu ostatnich 2 lat wymieniałem 3 razy tarcze sprzęgłowe i raz mi pęknoł na pół cały docisk . teraz narazie jest spokój ale coś mi nie chce do konca wysprzęglać pompke sprzęgłową wymieniłem. jaki może być problem ?
    • Przez sk0rup
      Witam miałby ktoś katalog części do Zetora 7211 w formie pdf tylko nie ten ze skanami zżólkniętych stron?
      Po polsku oczywiście
    • Przez Michal3512
      Witam
      Od niedawna stałem się właścicielem zeotra 6245 sprowadzonego ze Finlandi.
      Przy oglądaniu katalogu części okazało się że brakuje w nim cięgna(nr kat. 70112724) hamulca sprzęgłowego.
      Zamontowałem go w miarę sztywno naciągnąłem nakrętką m8, dzwignia z okiem przy skrzyni ustawiłem do oporu czyli przodu w pozycji pionowej  ale wbijanie biegów jest beż żadnych efektów czyli czasem jest zgrzyt czasem nie.
       
      Czy ktoś wie jak prawidłowo wyregulować ten hamulec ? Dodam że ta dźwignia co siedzi przy skrzyni(nr. kat.57112705) bez żadnych oporów ręką  chodzi do tyłu(jest w poziomie) i do przodu(jest w pionie). . Może to ona nie działa, może jest już wyrobiona szczęka(nr. kat.57112714 ?


    • Przez centier
      Dzień dobry,
      Rozpoławiałem ciągnik i siłą rzeczy rozbierałem na części pierwsze sprzęgło, wymieniłem tarcze oryginalne czeskie. Złożyłem wszystko jak było (ktoś składał tak na yt) ustawiłem dźwigienki sprzęgła w odległościach 25mm i 37mm od tarczy. Po połączeniu silnika ze skrzynią okazało się że łapkom brakuje ok 10mm żeby te dostały do łożysk oporowych. (kilka lat temu mechanik robił mi sprzęgło i koło zamachowe było mocno przetaczane czy to może być tego wina?) Czy jeśli łapki przestawię bliżej łożyska i zmienią się odległości między łapkami a tarczą znaczy będą większe niż te 25 i 37mm to sprzęgło będzie pracowało poprawnie ? Czy wymienić koło lub dospawać coś do łapek ?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v