Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam wszystkich. chce założyć rewers do mojego zetorka7745 i tu mam kilka pytań

1.ile mogły by kosztować części do rewersu

2.czy z pasują części z 6340 i czy to są takie same skrzynie bo z tego co się orientuje to jest to samo tylko są synchronizowane biegi2,3,4,5

3.czy ma ktoś rewers w 7745 bo wiem że są z rewersami i pasowało by mieć katalog

zakładam rewers bo i tak muszę robić skrzynię bo kupiłem ładny z wyglądu ale zły w stanie tech i silnik też muszę robić bo miesza paliwo z olejem a krótko mówiąc to się naciąłem w skrzyni i silniku był bardzo gęsty olej i nic się nie tłukło a po wymianie i w robocie to wszystko wyszło co go boli i w skrzyni i w silniku :( a z biegami to trzeba tak delikatnie się obchodzić bo zaraz się zakleszczy ;[ proszę o pomoc bo bardzo mi zależy żeby go zrobić pozdrawiam

Opublikowano

Jak musisz rozbierać skrzynię to może i warto się w to pobawiś, ale z pewnością będzie to zabawa bardzo kosztowna i czasochłonna.Sam nie dawno przerabiałem ten temat i powiem krótko "spociłem się".

Naj pierw radzę podzwonić i popytać jak z częściami, bo tych skrzyń jest stosunkowo mało i jeszcze mniej się ich remontuje.

Proponuję od razu po części udeżyć do Czech.

Sam przy okazi remontu skrzyni dokładałem wzmacniacz i wiem jak trudno było zebrać wszystkie potrzebne drobiazgi do niego.

Opublikowano

powiem tak jest słaby i jeszcze góry nie widzi a już jest chmura czarnego dymu i jak się dobrze zagrzeje to ma słabe ciśnienie bo świeci kontrolka przy 600ob,będe w poniedziałek jeszcze mierzył mu ciśnienie ale jestem pewien że nic z tego nie będzie i tak wiem że muszę go zrobic bo lokomotywą nie będę jezdził to jest dla mnie wstyd żeby czarno było za moim traktorem

Opublikowano

W moim remont dołu, czyli te ciśnienie na wale skończył się założeniem nowych panewek i problem znikł. Ten dym i niska moc, to nie koniecznie pierścienie. Pompa, wtryskiwacze, zawory, filtr powietrza- od tego bym zaczął w odwrotnej kolejności ;)

Opublikowano

@zorzyk2 nie będe się z tym bawił bo to musi być zrobione dobrze bo lekko nie będzie miał ja jestem już taki że jak zabieram się za coś to robie to porządnie żeby nie poprawiać a jak go zrobię to będę miał jak nowy B)

Gość Profil usunięty
Opublikowano

Jeżeli miał wlany gęsty olej, to sprzedający wiedział co robi, i nie ma się co łudzić że bez remontu się obejdzie.

Opublikowano

@mat912 tak masz racje był zalany gęstym olejem i w silniku i w skrzyni biegów przez co nie wyczaiłem co go boli aż wszystko wyszło w robocie jak zdjąłem pokrywę skrzyni i zobaczyłem koła zębate to aż mnie zatkało ale trudno zrobię go i będzie musiał się odrobić robota na niego już jest tylko zastanawiam się ile ja do niego włożę :(

Opublikowano

Nie wiem czy to wiele ci pomoże,ale my mamy 7745 z rewersorem

Z tego co pamiętam,to jest założona zaślepka na wsteczny (na wodziku) i jest poprowadzony po prawej strony wodzik do trybu,który zmienia kierunek jazdy

Opublikowano

Jasne że się da, ale wypada ci wtedy wom 1000obr.wszystko jest ulokowane w przedniej cześci skrzyni, w tzw. skrzyni posrednij.Napęd jest przekazywany za pomocą dodatkowej zębatki osadzonej na specjalnym wsporniku a całość jest przykręcona do przedniej przegrody.

Ta dodatkowa zębatka zmienia kierunek obrotów całe skrzyni i masz rewers.

Jest to możliwe, ale z pewnością bedzie to kosztowna modyfikacja.

Opublikowano

A czy ma ktoś katalog części do tego rewersu? jeśli tak to proszę dać cynk na pw

@farmer7745 to jest oczywista sprawa że nie będzie tania sprawa, twój wzmacniacz też do tanich nie należał a mimo to założyłeś go bo jest ci to potrzebne i tak samo z tym rewersem ja będę z niego korzystał dość często i intensywnie

Opublikowano

planuje założyć do swojego zetora ładowacz i chciałbym też rewers tylko no właśnie jest jakiś taki zestaw do kupienia aby to zrobić ??? może ktoś już z was to zrobił ??? jaki koszt i oczywiście czy dużo roboty ??

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez Tomeczekk
      Napotkałem problem podczas jazdy na szybkich biegach. Wajcha rewersu podczas jazdy przy obciążeniu zaczyna tak jakby strzelać podczas ostatniego remontu nie widzieliśmy nic niepokojącego jakieś sugestie co to może być? Dla doprecyzowania polowe oraz wsteczny bez zarzutu.
    • Przez janusz14
      mam problem ze sprzęgłem w moim ciągniku a konkretnie w ciągu ostatnich 2 lat wymieniałem 3 razy tarcze sprzęgłowe i raz mi pęknoł na pół cały docisk . teraz narazie jest spokój ale coś mi nie chce do konca wysprzęglać pompke sprzęgłową wymieniłem. jaki może być problem ?
    • Przez sk0rup
      Witam miałby ktoś katalog części do Zetora 7211 w formie pdf tylko nie ten ze skanami zżólkniętych stron?
      Po polsku oczywiście
    • Przez Michal3512
      Witam
      Od niedawna stałem się właścicielem zeotra 6245 sprowadzonego ze Finlandi.
      Przy oglądaniu katalogu części okazało się że brakuje w nim cięgna(nr kat. 70112724) hamulca sprzęgłowego.
      Zamontowałem go w miarę sztywno naciągnąłem nakrętką m8, dzwignia z okiem przy skrzyni ustawiłem do oporu czyli przodu w pozycji pionowej  ale wbijanie biegów jest beż żadnych efektów czyli czasem jest zgrzyt czasem nie.
       
      Czy ktoś wie jak prawidłowo wyregulować ten hamulec ? Dodam że ta dźwignia co siedzi przy skrzyni(nr. kat.57112705) bez żadnych oporów ręką  chodzi do tyłu(jest w poziomie) i do przodu(jest w pionie). . Może to ona nie działa, może jest już wyrobiona szczęka(nr. kat.57112714 ?


    • Przez centier
      Dzień dobry,
      Rozpoławiałem ciągnik i siłą rzeczy rozbierałem na części pierwsze sprzęgło, wymieniłem tarcze oryginalne czeskie. Złożyłem wszystko jak było (ktoś składał tak na yt) ustawiłem dźwigienki sprzęgła w odległościach 25mm i 37mm od tarczy. Po połączeniu silnika ze skrzynią okazało się że łapkom brakuje ok 10mm żeby te dostały do łożysk oporowych. (kilka lat temu mechanik robił mi sprzęgło i koło zamachowe było mocno przetaczane czy to może być tego wina?) Czy jeśli łapki przestawię bliżej łożyska i zmienią się odległości między łapkami a tarczą znaczy będą większe niż te 25 i 37mm to sprzęgło będzie pracowało poprawnie ? Czy wymienić koło lub dospawać coś do łapek ?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v