Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam kolegów.

Mam takie pytanie, planuje kupić fendta 512 ale zastanawiam się również nad 515 i chciałem zapytać jaka jest różnica w mocy między tymi ciągnikami. Czy np jak się okaże, że 512 jest za słaba to czy można ją jakoś podkręcić do 515. Czy różnica jest tylko na Pompie paliwa ( większa dawka)

Opublikowano

Powiem tak miałem okazje pojezdzic każdym modelem od 512, 514 , 515 a wybrałem tylko 515 ze względu na stan ciągnika. W normalnej pracy w polu praktycznie nie czuć jakieś dużej różnicy. Wjęc zwracaj uwagę czy ciągnik jest zadbany i niedojechany, choć bardzo ciężko jest znaleźć coś sensownego. Sam szukałem prawie pół roku tego ciągnika, bo to co przyjezdża do nas z niemiec jest bardzo dojechane. Jeżeli byłbyś zainteresowany numerem tel do ludzi któży handluja tylko fendt-ami to napisz na priwa.

Opublikowano

Jarekb20 na pewno jest świetnie obeznany gdzie można kupic dobrego Fendta bo jest z krainy Fendtem płynącej ;) Do 515 wchodzi wiecej oleju do silnika czyli miska olejowa bedzie inna.

Opublikowano

Ja zjedziłem tą całą kraine fendtów :) i każdy kombinuje jak może. Ogładam fajną 514, a tu po dokładny sprawdzeniu widze że jest złożony z 3szt i połowa świerzo malowana. A przez telefon miała być indalna i nie bede żałował jak przyjade. Wcześniej jak nie maiałem jeszcz kasy uzbieranej to mysłalem ze pójdzie szybko z kupnem. Ale gdy już masz te sto pare tysiecy to wszystko ogładasz po 5 razy aby nie wpaść na mine.

Opublikowano

Na oku mam już jednego fendta 512c z 96 ma kosztować ok 120tys. ( drogo i nie drogo)z wyposarzenia to: skrzynia 50km/h, resorowana oś i przedni TUZ. Silnik jest aktualnie w remoncie (bo ciekło z uszczelki pod głowicą, turbo w regeneracji, półbiegi nowe) i z tego co widziałem cięgła z tyłu tez nowe. Stan licznika ok 6300 h no i od pierwszego właściciela.

 

I tak sie właśnie zastanawiam czy warto go brać czy może czekać na jakąś 515 Bo czy w razie czego można by bylo go troszkę podkręcić tak do 140KM i jeśli tak to na czym :)

 

Jarekb20 na pewno jest świetnie obeznany gdzie można kupic dobrego Fendta bo jest z krainy Fendtem płynącej ;) Do 515 wchodzi wiecej oleju do silnika czyli miska olejowa bedzie inna.

A ty kolego skąd pochodzisz bo w galerii widzę że tankujesz claasa 76 w Białej??

Opublikowano

Pomiedzy 512 a 515 nie ma praktycznie zadnej roznicy poza troche bardziej "podkreconym" silnikiem w 515. Inaczej wygalada sprawa jesli porownujemy np. 510 do 515. tam jest pare znaczacych roznic jak wielkosc turbosprzegla, zwolnic czy wielkosci chlodnicy. Od 512 caly system hydrauliczny jest rowniez wiekszy, wchodzi tam dwa razy wiecej oleju niz w tych malych. I jeszcze jedna roznica jest w ilosci zabieranego paliwa gdzie od 512 mamy o ponad 70 litrow wiekszy bak.

Opublikowano

Nowe cięgła, nowe półbiegi, uszczelka wydmuchana i to wszystko po 6300h??? Trochę to dziwne. Ja tam w motogodziny nie wierze bo słyszałem od serwisantem że po sprawdzeniu 8 na 10 ma kręcony licznik, nie wiem ile w tym prawdy, wiec trzeba dokładnie patrzyć i słuchać :).A byłeś w Niemodlinie?? Bo widzę że jesteś z opolskiego, a on zawsze miał coś na stanie, chodź nie zawsze wystawione na allegro, nie wiem jak teraz. A nie chciałbyś trochę dołożyć i kupić coś z serii 700??

Opublikowano

Jeśli chodzi o serie 700 to myślałem żeby kupić ale jak się okazuje to praktycznie poniżej 200 tys to są same wersje z numerem ramy poniżej 2000, czyli niby te wadliwe więc trochę nie bardzo chciałbym ryzykować wolę wersje 500 która jest bardziej dopracowana.

A jeśli chodzi o cięgła i wydmuchaną uszczelkę to może się w każdym zdarzyć. Ja mam jeszcze 312 z 90 roku ma ok 9000 h wymienione tam były uszczelki pod klawiaturą i końcówki wtyskiwaczy, no i w tym roku jak jechałem z pługiem 5 skibowym obrotowym to jeden wieszak się urwał (gwint zerwało tam przy korbce regulacyjnej w obudowie) na szczęście się nic nie połamało. Haki przy kulach też by trzeba było troszkę naspawać ( pewnie w każdym ciągniku z hakami to się wyrabia). A niemcy nie bawią się w coś takie tylko od razu do serwisu po nowe.

Opublikowano

Witam :) Chciałbym się dowiedzieć czy te ciagniki fendt 512c sa z turbem? Bo znajomy ma fenda 512c favorit i ma turbo ja ostatnio oglądałem takiego bo mam zamiar kupic i był bez turba a też była to 512c :) Jak to jest z tymi fendami? Może mi to ktoś troszke rozjaśnic? :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez PatrykK2000
      Następująco, podczas jazdy do przodu zapina dopiero po przełączeniu na 3 lub 4 półbieg, natomiast po wrzuceniu rewersu do tyłu ciągnie już na wszystkich, podczas przełączania półbiegów podczas rewersu do przodu słychać że ciągnik przełącza wszystkie połbiegi ale nie jest w stanie na nich ruszyć z wyjątkiem tego 3 i 4 na których jedzie bez problemu. Żółw zając nic nie zmienia cewki działają prawidłowo.
      Nie wyrzuca żadnych innych komunikatów, z wyjątkiem gdy własnie coś "padło", próbując go wygrzebać na łące do tyłu wrzucił błąd od półbiegów 1,2,3,4 i był zapięty jedynie 3 półbieg wtedy jedynie pojawił się ten komunikat do zjechania.
      Może miał ktoś taki przypadek bądź wie gdzie szukać, przejrzałem juz inne posty ale nie widziałem tam przypadku takiego żeby do tyłu jechał na tych półbiegach a do przodu już nie.
    • Przez Krzychu9557
      Witam pacjent 514c nie mogę odpowietrzyć układu paliwa. Dodam że w podstawie filtra musiałem przegwintowac odpowietrznik na 8 bo już gwintu nie było.nigdzie się nie poci proszę o pomoc
    • Przez Zordon14
      Witam, ile oleju wchodzi do silnika w fendt 515c? nigdzie nie moge znalezc a przymierzam sie do zmiany.
    • Przez konradrolnik6784
      witam czy miał ktoś problem może z nie wyświetlaniem obrotów wałka wom na pulpicie w fendzie 512???
    • Przez ClaasDominator
      Witam serdecznie wszystkich .Koledzy ma taki problem z fendt 515 jak wjade do  rowu przodem albo najade na bruzde w polu wyskakuje symbol podnosnika.wtedy przestaje działać podnosnik.Musze skasowac błąd zapalic ciagnik od nowa i wszystko wraca do normy. zastanawiam sie gdzie jest problem może ktos tak miał .z góry dziekuje za cenne rady i podpowiedzi pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v