Skocz do zawartości

T-25 zapowietrzanie sie


ari321

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Też podepnę się pod ten post ponieważ mam duży problem z moim władkiem. Podczas orki zapowietrzył się. Udało nam się zjechać z pola na wolnych obrotach ponieważ nie chciał wejść na wyższe. Jednak w garażu zapowietrzył się już na amen. Pompowanie pompką nic nie daje. Nie ciągnie paliwa z baku. Sprawdzaliśmy szczelność przewodów od baku do pompy i wszystko szczelne. Wymieniłem wszystkie podkładki miedziane, wymieniłem filtry i uszczelki, wyczyściłem odstojnik, wymieniłem siatkę w odstojniku, wymieniłem pompkę, wymieniłem rurkę w baku. A ciągnik nadal stoi. Wężyk między odstojnikiem a pompą mam przezroczysty i widzę, że nie ma tam wgl paliwa. Pompowanie pompką nic nie daje. Kręcenie rozrusznikiem też nie. Nie mam pojęcia jak go odpowietrzyć i co może być tego przyczyną. Proszę o pomoc. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Musisz mieć nieszczelność, innej opcji nie ma. Jak sprawdzałeś szczelność układu od zbiornika do pompki? Ja to już nawet na hermetyku zakładałem niektóre podkładki miedziane bo też nie mogłem sobie kiedyś poradzić. 

Sprawdź czy pompka pociągnie z jakiegoś słoika, rozepnij wężyk między nią a odstojnikiem i włóż go do paliwa, ciekawe czy pociągnie.

Edytowane przez mani51
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie niestety u mnie również pojawił się problem z odpaleniem t25. Po zimie ciągnik odpalił normalnie, wykonałem pierwsze prace, natomiast po tygodniu od ostatniego odpalenia nie mogłem go uruchomić. Pompowałem pompką i nic to nie dawało, więc poprosiłem sąsiada, aby mnie pociągnął. Niestety kompletnie nie chciał się uruchomić. Postawiliśmy go na jakąś godzinę i odpalił. Rozsiałem więc nawóz i po kolejnych kilku dniach już kompletnie nie chce odpalić. Wymieniłem filtry paliwa i pompując pompką słychać jak paliwo przelewem wraca do baku, natomiast nie dociera do wtrysków (odkręciłem przewody i jest sucho). Dziwna sytuacja, bo wcześniej wszystko chodziło tak jak powinno, a wcześniej nie dawał oznak, żeby było coś nie tak. Bardzo proszę o pomoc co to może być? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez maxxxior
      Cześć Panowie. Sprawa wygląda następująco. Ojciec podjął się rozebrania bloku silnika w celu wymiany cylindró, tłoków, wału, panewek itd. Ogólnie chce zrobić generalny remont. Ja się na tym tak średnio znam, ale chcę żebym mu pomógł. Pierwsza sprawa to czy te zestawy naprawcze po 2tyś zł na allegro są dobre? Ciągnik nie będzie jakoś dużo użytkowany, raczej sporadycznie. Do pomocy i złożenia tego wszystkiego ma przyjechać wujek który kiedyś remontował takie silniki. Na co zwrócić uwagę przy zakupie takiego zestawu naprawczego i czy sama naprawa jest bardzo trudna? A może macie do polecenia jakiegoś mechanika w okolicach Skierniewic który by przyjechał pomóc to złożyć, albo najpierw przyjechał obejrzeć, coś podpowiedzieć itd? Oczywiście odpłatnie. Z tego co wiem to ojciec nie zamierza planować głowicy ani nic. Jak ostatnio u niego byłem to ciągnik był rozjechany, cylindry tłoki i wszystko zdjęte ale cały słupek silnika z wałem korbowym i zębatkami jeszcze był w całości. Ja mu mówiłem że Ja bym nie ruszał tego wału, tylko wymienił cylindry, tłoki pierścienie ( bo to o to głównie chodziło bo były zapieczone pierścienie na jednym tłoku). 
      Jak dzwoniłem do lokalnego sklepu rolniczego to powiedzieli mi za "oryginalny" wał 1650zł  

      Będę wdzięczny za każde sugestie, porady, informacje. 
      Pozdrawiam,
    • Przez Docent223
      po uruchomieniu silnika chcem uruchomić pompę hydrauliczna i idzie to z oporem jest zgrzyt. co może być przyczyną może ktoś tak miał ? co może byc problemem podczas włączania ?
    • Przez Majster333
      Witam , potrzebuje opinii kogos kto mial moze podobny problem ze swoim Wladziem , lub moze cos podpowiedziec . Wiec tak ciagnik odpala bez problemu , wtryski przeszly juz przeglad (wczesniej ciagnik kopcil na czarno , ktos ustawil zle cisnienie ,za male teraz jest juz duza poprawa . Ale niestety ciagnik chodzi niby normalnie tylko jakby to powiedziec co jakis czas na normalnych obrotach silnika ma takie chwilowe pykniecie ( chodzi rowno i niewiadomo z czego ma takie dziwne odbicie jakby mocniejsze i znowu chodzi rowno) , druga rzecz to troche slabo sie zbiera na obroty poprostu "mulowato" ale wchodzi na wysokie obroty , pompa wdl mnie raczej odpada , wiec sie teraz zastanawiam od czego zaczac tzn. od przestawienia zaplonu , sciagac glowice czy moze laski popychaczy sa skrzywione lub jednak cos z pompa nie tak . Dodam tylko ze filtry paliwowe czyste tak samo jak filtr powietrza , w silniku nie slychac zadnego stukania ani nic podobnego , luzy na zaworach wyregulowane  . Pozdrawiam
    • Przez mufa15
      Witam, czy do koła pasowego który napędza wentylator i alternator można dokupić drugie mniejsze koło pasowe lub jedno podwójne?, nie mogę nigdzie tego znaleźć a w przyszłości zamierzam założyć wspomaganie.
    • Przez damian26
      Witam, mam problem z elektryką w t25. Niedawno zniknęły mi wszystkie światła łącznie z klaksonem . Powoli zacząłem dłubać i udało mi się odzyskać światła mijania i drogowe. Niestety za nic w świecie nie mogę dojść ładu z kierunkami i klaksonem. Po rozebraniu stacyjni i puszczeniu kabla na krótko kierunek świeci światłem ciągłym ale klakson się nie odzywa . Dodam że palenie z kluczyka jak i świeca działa. Gdzie mogę szukać przyczyczy awarii?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v