Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Wybrane dla Ciebie
Opublikowano

Był na allegro jakiś czas temu taki spalony. Pożądnie to musisz zrobić instalacje a cała reszta zalezy od ciebie. Czy chcesz jeździć z podsufitką czy gołą blachą twój wybór. Ciągnik kosztował chyba 50 tys ale trzeba w niego trochę kasy włożyć, aby jakoś to wyglądało.

Opublikowano

Chciałbym zeby to jakoś wyglądało, tak jak było oryginalnie sam nie zrobie, elektryke planuje po części zrobic od nowa. Zrobic własny panel juz z polskich części.Planuje róznież w miejsca plastików dac jakieś dykty czy cos podobnego i obszyc siwym materiałem.

 

Ciągnik kosztował ponad 60tys po upustach:P Ale, myśle że dobry zakup bo silnik ideał;)

Opublikowano

Nikt ci za bardzo tu nie poradzi wszystko zależy od twojch zdolności manualnych i pomysłowości jak to zwykle w przypadku prowizorek bywa. Panele można by zrobić z mat szklanych i żywicy epoksydowej ale to wyższa szkoła jazdy. Ewentualnie jakas blacha. Dykta namoknie i lipa. Chyba, że jakaś wodoodporna.

Opublikowano

Tak myślałem dac blache na podsufitke, w tej wnece na radio i te przyciski, tam umieścic panel z blachy i albo na zielono albo obszyc siwym materiałem.

 

Sporo elektryki, bo na sam dach idzie zyła z 30kabli.

 

A może się orientujesz ile przeważnie fendt wytrzymują mtg?

I jeszcze jakbyś się orientował, poszukuje szyby, lewa,tył taka zaokrąglona, na allegro są i pisze ze pasuje do 308, ale chyna do straszych wersji:/

Opublikowano

Chce zrobic tak żeby wszystko działało, ale daj za samą podsufitówke 2tys zł ...,wiec bede robił prowizorke.

 

W międzyczasie zerwałem podsufitówke, wyjąłem radio itp, kable okazały sie byc całe aby przyciski i panel radio są przysmażone.

pod podsufitówką są inne plastiki, wszystko tam wygląda jak nowe

Jedyne co musze zrobic to Plactik na lewy błotnik, na boki , i cała podsufitówke.

 

I teraz pytanie z czego? Prawy bok tam gdzie panele jest lekko przypieczony, a lewy wywaliłem bo na nic sie nie nadawał, widac gołą blache.

Opublikowano (edytowane)

Jak będziesz na nowo kable kładł to zrób to tak aby sie nie przemieszczały i o nic nie ocierały. Bo inaczej znowu gril bedzie. Reszta to tak jak pisałem zależy od twojej pomysłowości i zdolności. W starych 308 są prose szyby nie pół okragłe. Prose można dorobić. Taka narożna chyba trzeba kupić w serwisie. Sam kształt podsufitki mozna by zrobić z blachy to samo plastiki na błotniki. Tapicer da na to cieńka gabke i obije ci czym tam będziesz chciał. Poszukaj zdjęć kabiny na wzór. Migomat szlifierka i blacha w łapy i coś tam sklecisz. potem oddaj do tapicera co meble obija lub poszukaj firm które przerabiają dostawczaki na busy osobowe oni mają doświadczenie może ci zrobią tapicerkę albo coś podpowiedzą. ewentualnie stelarz podsufitki można zrobić ze sklejki ale tu bez stolarza ani rusz.

Edytowane przez hubertuss
Opublikowano

Moim zdaniem tak podchodzac do sprawy i robiac sobie taka prowizorke nigdy nie skonczysz naprawy a tym bardziej nigdy nie bedziesz szczesliwy z takim ciagnikiem. Z pewnoscia jesli chcesz zeby wygladalo to wszystko w miare dobrze, nie obedzie sie bez zakupu czesci oryginalnych, przynajmniej po czesci. Moze wstawil byc jakas fotke aby mozna ocenic jak to w ogole wyglada...

Opublikowano

napewno najlepiej było by dokupic choćby przyciski pokrętła itd orginalne. To samo tyczy się szyby. Jak bys kupował części za kilka tys to może jakiś rabat większy by był i nad orginalną podsufitka można by się zastanowić. W końcu to ciągnik wart około 80 tys więc dobrze by było żeby to ręce i nogi miało.

Opublikowano (edytowane)

Dzieki za odpowiedzi
Postaram się wstawic zdjęcia, wtedy bedzie wiadomo.

Traktor chodził na wąskich oponach, teraz są założone:
Przód 360/70-R24 czyli 12,4
Tył jeszcze stare; 13,6 R38 wezsze niz na przodzie nie znam innych danych opony
W papierach z tyłu ma R34 przód R24 , będe musiał wymieniac felge z tyłu?
http://www.tractoor....309-c97-01.html
Ktoś tak założył i chyba coś sie nie zgrywają opony.

Edytowane przez Lambo23
Opublikowano

360 a może 380/70/24. 12,4 to to napewno nie jest odpowiednik tej szerokości to opona 320/85.Nie potrzebnie założyłes nisko profilową oponę na przednią oś. Gdybys kupił 14.9 lub 380/85 to na tył może dało by się coś dobrać na niskim profilu bez zmiany felgi np 480/70/38 lub 520/65/38 trzeba by było to dokładnie policzyć.

Opublikowano

Teraz całkiem się pogubiłem, coś pomieszane te felgi, traktor chodził w opryskiwaczu tylnie opony są oryginalne ale stan bieżnika b.mały

przód nówki goodyear 360/70-R24.

Co polecacie zrobic?? Z tyłu felga aktualnie to R38

Opublikowano (edytowane)

nie mam pojęcia;D

 

 

 

To jak z tymi oponami? Bo z tego co ja licze to nie znajde opony zeby to sie zgrywało na felge 38

Edytowane przez Lambo23
Opublikowano (edytowane)

Ciągnik kosztował ponad 60tys po upustach:P Ale, myśle że dobry zakup bo silnik ideał ;)

 

Ktoś ma głowę na karku. Najpierw ten ciągnik był na allegro ze 2 dni za 54tys. Po ok miesiącu wypłynął znów w innym miejscu w kraju za 67tys. No cóż życie. Nie stosuj półsrodków - podzwoń po kraju poszukaj używanej podsufitki, popraw instalację elektryczną - przywróć ciągnikowi dawną sprawność używając oryginalnych częsci. Tylko wtedy bedziesz w pełni zadowolony z maszyny. Do startu w pole pozostało jeszcze kilka tygodni - jest czas aby sie rozejrzeć i zrobić wszystko zgodnie ze sztuką.

Edytowane przez Grzesiex
Opublikowano (edytowane)

Ktoś ma głowę na karku. Najpierw ten ciągnik był na allegro ze 2 dni za 54tys. Po ok miesiącu wypłynął znów w innym miejscu w kraju za 67tys. No cóż życie. Nie stosuj półsrodków - podzwoń po kraju poszukaj używanej podsufitki, popraw instalację elektryczną - przywróć ciągnikowi dawną sprawność używając oryginalnych częsci. Tylko wtedy bedziesz w pełni zadowolony z maszyny. Do startu w pole pozostało jeszcze kilka tygodni - jest czas aby sie rozejrzeć i zrobić wszystko zgodnie ze sztuką.

 

maszyna ideał tyle że opalona kabina;/

Sam nie wiem czy dobrze zrobiłem że go kupiłem;/ Teraz to sam nie wiem czy go nie sprzedac:P

bo jeszcze opony są coś pomylone, sporo do roboty ogólnie;/

W sumie to jest 2000r za 60tys.... jak na fendta to smieszna cena;D

 

 

 

Ktoś zna się na oponach i odpowie na moje wcześniejsze pytanie?

Ile taki fendt wytrzymuje mtg?

Edytowane przez Lambo23
Opublikowano

Najpierw napisz do jakich prac będziesz używał ten ciągnik i z jakimi maszynami,jak do ciężkich to lepiej zmienić na szerokie kapcie i felga 34,a na tą 38 felge co masz to nie zakładaj szerszych opon o niższym profilu,bo felga będzie za wąska(ma pewnie 11lub 12 cali szerokości) i kupy się to nie będzie trzymać,chyba że jest szersza.Żeby to się zgrywało musiał byś założyć na tą felge 38 prawdopodobnie oponę 12,4,bo pewnie nie chcesz zmieniać przednich opon,ale na oponach 38/12,4 będzie się nadawał do lekkich prac polowych.A te przednie to powinny być o jeden rozmiar większe,chyba że ktoś ma instrukcje i tobie dokładnie odpowie jakie do tego ciągnika wchodzą rozmiary felg i opon.

Opublikowano

w orginale (fendt308c 1997-2001) powinno byc z przodu 13,6 r24 a z tylu 16,9 r34 info z konedaty wiec musisz wymienic felgi na 34 a z przodu masz dobre jezeli zakupisz takie 16,9 r34 to na 100%bedzie ok bo do tych 38 to nic nie zegrasz za wysokie i za waskie.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez abuk14
      Mam kilka pytań dotyczących ładowacza czołowego do Ursusa C-330 M.
      1. Na co zwracac uwagę przy zakupie ( byc może będzie używany)
      2. Jeśli nowy to jakiej marki wybrac??
      3.Czy naprawdę tak ciężko się kreci kierownicą prz zwożeniu bel słomy ( o obornik nawet nie pytam)??
    • Przez vitoma
      Czesc
       
      Czy moge zamiast zalecanego Hipola 6 uzyc do C330/360 oleju przekladniowego klasy 80W90 "zachodnich" firm ? Np. castrol, elf, mobil, valvoline ?
       
      oczywiscie planuje calkowita wymiane oleju. do tej pory byl zalany hipol 6.
       
      Z tego co widze to obecnie produkowany przez Orlen Hipol 6 rowniez ma klase 80W90, i jakis oznaczenie GL-4 . Nie wiem co ono oznacza.
       
      Jest tez olej Orlen Agro 80W90.
       
      Czy wszystkie wymienione moga zastapic orginalnego Hipola 6 podczas wymiany?'
       
      dzieki
      pozdrawiam
      Piotrek
    • Przez masseyferguson255255
      Witam. Mam problem dziś podczas wyjazdu w czasie jazdy (10metrów) wyskoczył dźwignia sterowania reduktorem i wskoczył tak jakby luz, choć bieg był włączony, teraz w ogóle nie reaguje na biegi na każdym biegu jak na luzie i na biegach szosowych i na terenowych, proszę o pomoc co jest grane. z góry wielkie dzięki.
    • Przez Andre8989
      Witam. Mam pytanie czy w case 5120 olej na hydraulike jest w osobnym zbiorniku czy razem ze skrzynią biegów.
    • Przez agrof
      Witam.
      W c330 "zniknęło" ładowanie, ponadto:
      - bardzo niepokojące jest grzanie się regulatora (element który się bardzo mocno grzeje zaznaczony na fotce)
      - grzeje się również kabel, który idzie do stacyjki (osłona kabla aż się przy topiła).
      - kontrolka od ładowania gaśnie jak zwiększy się obroty

      Podstawowe pytanie:
      - jak sprawdzić prądnice czy jest sprawna,
      - gdzie najlepiej zmierzyć napięcie i jakie wartości powinny być (na akumulatorze brak ładowania, a na wyjściach z regulatora jakieś dziwne wartości pokazuje)
      - co może być powodem, że się grzeje regulator (chyba że tak ma być?)

      Bardzo proszę o pomoc.

      -
      (zdjęcie poglądowe z internetu)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v