Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

A są jeszcze dostępne? ja w wrześniu kupowałem to 1221.3 nawet nie było bo była przerwa w produkcji na rzecz 1221.4. mam od jesieni 1221.4 ale narazie dopiero 108 mth także nie wiele zrobione skrzynia dość ciężko chodzi synchronizowane są tylko 4 biegi główne, na najszybszych jest problem z ruszaniem z 1 z większym ładunkiem , spalanie dość przyzwoite ale to już jest na CR , w kabinie dość głośno, w sumie dość wolny bo max 35 km,ciężko się kręci mimo 2 siłowników wspomagania, sprżęgło ciężko chodzi, zaczepianie maszyn na tuz ciężka sprawa jeśli jest szeroka belka przydałyby się CBM, buja się nawet na równym asfalcie noi znacznie ceny skoczyły ostatnio.

Opublikowano (edytowane)

a czemu mówisz że na najsłabszych jest problem z ruszaniem sprzęgło się ślizga czy coś w tym rodzaju mówisz że jedzie 35 tylko a jak by na pompie podkręcił a ogulnie jesteś z niego zadowolony

Edytowane przez MtziZetor
Opublikowano

teoretycznie w czasie jazdy bez zatrzymywania możesz zmieniać tylko biegi główne co są synchronizowane a1 na najszybszych jest za szybka trzeba trzymać na sporych obrotach przy ruszaniu żeby się nie zdusił i żeby jeszcze dał radę się wkręcić na obroty bo mój do 1200 obr to jest muł dopiero jak złapie większych obrotów to idzie, ale na CR podobno tak jest. a jak wersja 1221.2 to będzie na zwykłej pompie to może lepiej będzie się wkręcał na małych obrotach

Opublikowano

radia niemam na wiosnę mam zamiar założyć ale podejrzewam że za ciekawie nie będzie w czasie pracy bo za cicho nie jest. CR to common rail czyli jest szyna która rozdziela na poszczególne sekcje jest sporo większe ciśnienie noi steruje tym komputer to tak ogólnie i w skrócie.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez ilovemtz
      Prosze aby w tym temacie wypowiadali sie posiadacze mtz[nie pronarów].
      My mamy mtz-a z 1983r i ojciec nic złego na silnik nie moze powiedziec wał jeszcze nie byl robiony. Ciagnik zrobil okolo 15000mth nie wiem czy to duzo czy mało. Co prawda ceiknie ale one juz takie sa. Co do awaryjnosci to moge powiedziec ze wiekszosc czesc zaczynamy dopiero teraz wymieniac tj. po 24latach wczesnije nie było potzreby. Co do spalania to jest małe w orce okolo 14l/ha napewno mniej niz ursus czy zetor z tych rocznikow nie mowie o nowych forterrach. Jest mały problrm z czesciami bo nie mozna ich dostac musimy po nie jezdzc do oddalonego o 50km żmigrodu bo nigdzie w poblizu ich nie dostaniemy .Powiedzcie co na ich temat mowia wasi ojcowie czy wy sami. Sami wiecie ze nie taki rusek straszny jak go piszą.
    • Przez AgrostokParczew
      Witam, mam na magazynie kilka czapek oryginalnych Belarus, ciepłe obszyte od środka, jakby ktoś był zainteresowany proszę dzwonić pod 516-220-311 


    • Przez Kulik
      Witam tak jak w temacie w jaki sposób inżynierowie ustalili ciśnienie na siłownik od womu ?? czy ktoś ma taką wiedzę ? proszę nie pisać że ciśnienie wstala króciec wkręcony w monoblok bo sprawdziłem i jest to nieprawdą jedynie co to on utrzymuje stałe ciśnienie na wolnych obr,podejrzewam że musi być coś w rozdzielaczu z elektrozaworami bo przecież ciśnienie idzie bezpośrednio z pompy i w rozdzielaczu zmniejszą może przez jakiś zaworek czy coś.Czekam na ciekawe pomysły
    • Przez Phosgen
      Cześć, wałkowany temat, do kupienia ciągnik w niewielkich pieniadzach.
      Niemam doświadczenia w tego typu maszynach ile według Was mógłby kosztować (chce go po prostu kupić) i proszę o wyrozumiałość pierwszy raz na forum  silnika nie słyszałem, dużo wycieków taki standard rusin 😁


    • Przez kukum
      Witam znalazłem coś takiego https://www.agroinform.com/pl/rynek-arkusz-danych/czesc/czesci-do-ciagnikow/zestaw-do-konwersji-mechanicznej-blokady-mechanizmu-roznicowego-mtz/h_7470875 I interesuje mnie właśnie taka blokada bo powiem szczerze ze nie chce mi się walczyć już z moja oryginalna , myślałem nad pneumatyka nawet ale znalazłem coś takiego jak mechaniczna blokada na dźwigienkę i pytanie moje jest takie czy udało się komuś to ściągnąć z Węgier bo ja nie mogę się wgl z gościem skontaktować 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v