Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Dziwne rzeczy zaczęły się dziać tuż przed mrozami, mianowicie znikł nożny i w tym samym czasie ręczny zrobił się jakiś luźny. Dzisiaj przy oględzinach zauważyłem że z prawego cylinderka wycieka płyn, więc założyłem nową uszczelkę na tłoczek. Niestety to nic nie pomogło ponieważ płyn wypycha tłoczek z cylinderka, wygłąda to tak jakby nie było przejścia za cylinderkiem a ciśnienie po prostu wypcha tłoczek na zewnątrz. Moje pytanie gdzie może tkwić usterka? Może miał już ktoś do czynienia z takimi cudami.

Opublikowano

ktoś ci poluzował hamulce jak ci tłoczek wypycha to znaczy ze do samego końca nie ma oporu więc weź klucz 19 i podkręć hamulec na danym kole ta śruba znajduje się nad cylinderkiem hamulcowym wystaje gdzieś z 3-5 cm wkręć ta nakrętkę i zobacz jak będzie. Ręczny raczej sam się nie zluzował, tarcze raczej same się nie rozleciały, raczej ktoś ci coś grzebał :)

Opublikowano

raczej nikt nie mógł poluzować ponieważ ciągnik przez ostatnie miesiące nie był pozostawiany bez nadzoru, mimo wszystko dokręcałem tę śrubę na 19 klucz i żadnych efektów nie było, po 3-4 depnięciach na pedał tłoczek wypchnęło z cylinderka i żeby go wepchnąć z powrotem trzeba popuścić odpowietrznik i upuścić płynu. Co do płynu to nie był wymieniany w całości dawno, ale był jesienią dolewany prawie cały zbiorniczek. Jeśli macie jakieś pomysły to piszcie, bo naprawdę nie wiem z której strony to ugryźć

Opublikowano (edytowane)

ale ten tłoczek całkiem ci wypchnęło? musisz tak dokręcić ta nakrętkę (klucz19) żeby tłoczek miał mały luz on nie może dużo wyjść bo wypadnie właśnie tak jak jest u ciebie, tak więc dokręć to tak by był mały luz a na pedale musisz poczuć opór i przy dobrej pompce dobrych przewodach i dobrych cylinderkach mógłbyś stanąć na pedale a nie wejdzie głębiej nie może.

mi po remoncie tez wypadł tłoczek z cylinderka ale tylko przez to ze nie zauważyłem ja mocno jest podkręcony hamulec no i nie było oporu to sobie wyleciał ale włożyłem spowrotem podkręciłem i po problemie ta możliwość podkręcenia jest przeznaczona do regulacji hamulca. A tłoczek sam ze siebie się nie cofnie, cofa się a raczej cofają go naciągnięte sprężyny w tarczach dociskowych

Edytowane przez Filipoo
Opublikowano

Ja też dopiero zrozumiałem, że tłoczek wypadł z cylinderka. Zrozumiałem na początku, że po prostu ciśnienie jest utrzymywane w układzie i tłoczek nie może się cofnąć, bo płyn się nie cofa. Tłoczek nie ma oporu więc wyjdzie cały. Cofnie się jak sprężyna go cofnie a płyn się wróci do zbiorniczka przez pompki.

No trochę dziwne, nikt nic nie ruszał, a zniknęły hamulce.

Może nie masz już okładzin skoro regulacja nic już nie daje?

Ale gdzie one się tak raptownie podziały?

Opublikowano

niech podkręci do końca na chama chociaż nie będzie miał okładzin to hamulec pod wpływem dużej siły musi się zablokować nie ma innej opcji ktoś grzebał przy hamulcach nie ma innej opcji same nie uciekły

Opublikowano

Witam od jakiegoś czasu mam problem z hamulcami, ciągnik zahamuje dopiero jak szybko przepompuje pedałem hamulca 3 razy i dopiero zahamuje. Hamulce były robione w tamtym roku nowe tarcze, są też dobrze odpowietrzone, to co moze byc powodem? na przyczepe daje od razu po pierwszym wciśnięciu

Opublikowano

płynu to nawet nie ubywało, cylinderki sąsuche i w porządku, podejrzewam pompki. Dodam też ze przy wymianie tarcz zostały sciągnięte po 2 blaszane tarcze z każdej strony, to może też być przyczyną?

Opublikowano

wymień pompki i powinno byc dobrze ale najpierw je zalej w imadle chwyć pompke wlewaj od góry płynu i wciskaj tłoczek i jak bedziesz popuszczać to dolewaj płynu i tak ciągle aż zacznie ci wypływać płyn z drugiej strony

Opublikowano

no może ci sie wydawać ze jest odpowietrzony a jak będziesz odpowietrzać to niech jeden dmucha do zbiorniczka kompresorem tak żeby ciśnienie było w zbiorniczku przynajmniej 1 bar

no i niech ktoś próbuje odpowietrzać

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez abuk14
      Mam kilka pytań dotyczących ładowacza czołowego do Ursusa C-330 M.
      1. Na co zwracac uwagę przy zakupie ( byc może będzie używany)
      2. Jeśli nowy to jakiej marki wybrac??
      3.Czy naprawdę tak ciężko się kreci kierownicą prz zwożeniu bel słomy ( o obornik nawet nie pytam)??
    • Przez pablo21
      Ostatnio przeglądałem katalog częci z Grene i widziałem pompę hydrauliczną do c-330 wzmocnioną czym ona różni się od zwykłej, jaki ma wydatek, i co da jej założenie w ciapku(będzie szybciej podnosił?)
       
      Od kiedy to się pisze pąpa?
    • Przez vitoma
      Czesc
       
      Czy moge zamiast zalecanego Hipola 6 uzyc do C330/360 oleju przekladniowego klasy 80W90 "zachodnich" firm ? Np. castrol, elf, mobil, valvoline ?
       
      oczywiscie planuje calkowita wymiane oleju. do tej pory byl zalany hipol 6.
       
      Z tego co widze to obecnie produkowany przez Orlen Hipol 6 rowniez ma klase 80W90, i jakis oznaczenie GL-4 . Nie wiem co ono oznacza.
       
      Jest tez olej Orlen Agro 80W90.
       
      Czy wszystkie wymienione moga zastapic orginalnego Hipola 6 podczas wymiany?'
       
      dzieki
      pozdrawiam
      Piotrek
    • Przez AdrianWasiak
      Mam ursusa c-330m 1800mth z 89r orginał zadbana narazie nie sprzedaje ale chętnie zamienię na coś większego np. Zetor 5011/5211 7011/7211 Case 685xl/745xl lub MF czterocylindrowy itp. rozważę różne propozycje jak nikt się nie zgłosi to na wiosnę będzie na sprzedaż.Zdjęcia w mojej galerii.
    • Przez Awek
      witam , od pół roku posiadam ursusa 1224 i od początku był problem z podnosnikiem , nie podnosił agregatu siewnego tzn podnosił na pełnym gazie a jak ujmowałem gazu to zaraz opuszczał , pojechałem na pole i po chwili nie chciał opuscić  albo nie chciał podnieść , jak jechałem drogą to na całym gazie bo zaraz opuscił i problem był z podniesieniem nawet gazowanie nic nie dało , więć wymieniłem pompe na wzmacnianą nową , nowy tłok i cylinder , rozdzielacz po regeneracji ,filtry nowe , oleju jest max , i to samo więć pomysłem ze rozdzielacz moze jest trafny więc oddałem na gwarancje i stwierdzili ze jest dobry i to samo , wie moze ktos co jeszcze moze być nie tak ? i na pokrywie podnośnika od strony fotela  są dwa otwory w jeden jest wkręcony korek a drugi otwór jest wkręcona sruba która wchodzi w rozdzielacz zwykła sruba z otworem i tak mysle czy nie powinno być tam jakiegoż zaworu , bo miałem dwóch mechaników i kazdy mówi jedno (panie jak wszystko nowe to nie wiem co moze być ) i tyle aby wiem  z góry dzięki za odp
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v