Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Wybrane dla Ciebie
Opublikowano

Jaką c330 byście wybrali jeżeli przyszło by wam do zakupu.Wybrali byście pierwszą c330 tą z lat 1969-1975 czy może nowszą z lat 1980 czy 1990 . Która lepsza ? Weźmy pod uwagę iż stan obu jest taki sam.

Gość Profil usunięty
Opublikowano

Nowsza zawsze będzie nowsza, jeżeli stan obydwu jest taki sam, to ja bym brał tą nowszą.

Gość Profil usunięty
Opublikowano

Lepsze to może były, tylko już się mogły po wyrabiać obudowy łożysk i inne rzeczy, 15 - 20 lat różnicy to nie jest tak mało.

Opublikowano

Jaką c330 byście wybrali jeżeli przyszło by wam do zakupu.Wybrali byście pierwszą c330 tą z lat 1969-1975 czy może nowszą z lat 1980 czy 1990 . Która lepsza ? Weźmy pod uwagę iż stan obu jest taki sam.

Akurat przy tym modelu to nie za bardzo co się zastanawiać,na mojej wsi jest bardzo dużo c-330 z starszej produkcji jak i nowszej,i nie dostrzegłem aby ktoś narzekał na te nowsze,ewentualnie czasem się zdarzy,że ktoś tam narzeka na tą tzw."M",le ogólnie nowsza nie ustępuje tej starszej.Jeżeli zakupisz taką z '76 roku i trochę potrzymasz to już potem ciężko to sprzedać a jak już to kasa mała.. Pod sumując to wybrał bym na pewno młodszy model ...

Opublikowano

Na pewno wybrał bym model młodszy. Stan mówisz taki sam, ale jednak w środku nikt nie siedzi. Młodsza maszyna to zawsze młodsza. Jak mówi przedmówca zawsze będzie ją jak coś łatwiej sprzedać. Starsza na pewno nie jedno już przeżyła.

Opublikowano

Młodsza to młodsza, starsza, tak jak pisali, z lepszych materiałów, ale też bardziej wymiłowana będzie. :D My mamy ciapka z 1974 r i nie narzekamy, ale młodzym byśmy pewnie nie wzgardzili.

Opublikowano

a na twoim miejscu bym wziął starszą bo mam z tego starszego rocznika i lepiej mi się sprawuje niż sąsiada mk która mo o wiele mtg mniej.W c330 robiłem 26 lat kapitalny remont i do tej pory nic nie było wymieniane prócz końcowek :)

Opublikowano

powiem tak chciałbym kupić coś za 10tyś aby w razie czego mieć jeszcze trochę na remont a te z 1969 do 1975 to chyba za te 10 000 da radę kupić nawet w dobrym stanie co uważacie ?

Opublikowano

Tylko takie allegro albo tym podobne to nie patrz na to. Najlepsze są ogłoszenia z gazet albo poczta pantoflowa, gdzie nie ma porównania cenowego i ktoś wyceni według swojego widzi mi się. Pośpiech to zły doradca, nie raz widziałem ciapki z lat '80 do 10 tys. w stanie nie do grzebania, jeden nawet z turem.

Opublikowano

skrzynie da radę zrobić wujek ma c330M i na razie jest spokój tylko z kąt te ceny c330 z lat 80 i 90 oraz c330m w życiu nie dam 20000 za c330 , te starsze mają rozsądne ceny wiecie czemu tak jest ? rocznik ale przecież c330m mają już ponad 20 lat

Opublikowano

ja bym brał tą nowszą, jak koledzy wyżej pisali, nowsze to zawsze nowsze, ale nie wiem czemu się wszyscy tak na te skrzynie w serii M skarżą, w mojej od nowości tylko olej zmieniałem, i ma 5000mtg prawie, i działa dobrze.

Opublikowano

raz ciapka mocno przeciążyłem to sprzęgło się przyjarało, a tak normalnie to staram się rozsądne maszyny ciągać. beczka 3000L, przyczepa z 8 belami na pokładzie, pług 2x35, 4 tonowa wywrotka gnoju. skrzynia jest głośniejsza na 3 i 5 biegu

Opublikowano

mojego znajomego Mka z 86 ma małosiły jakieś 3 miesiące temu jak miałem pół przyczepki jedno osiówki ziemi ze stawu to na 4 ledwo z miejsca się ruszyła. A ja swoim 28 z silnikiem 30 pełne ciągam z palcem w nie zkońce

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez PioTroK
      Witam. Podjąłem się zmiany opon wraz z felgami w moim C-330 ze względu na zamontowanego tura.
      Zakupiłem na portalu aukcyjnym zestaw opon wraz z felgami 10.75-15.3 i wszystko ładnie pasuje ale mam jeden mały problem.
      Mianowicie krawędź wewnętrzna felgi przy skręcie będzie ocierać o wystający materiał w półosi osi przedniej. Dodam, że mam przód twardy okrągły..
       
      myślałem nad zastosowaniem dystansów lecz nie znalazłem gotowych dystansów, które posiadałyby zatoczenie na felgę aby koła nie opierały się na śrubach..
      lub nad przyszlifowaniem krawędzi półosi przedniej, bo tam spokojnie jest te 5cm materiału który uważam ze jest zbędny.
      moze Wy macie jakieś pomysły. 
    • Przez RolnikAgroKujawski
      Cześć ludzie. Mam pytanko. Jak myślicie co to może być za kierownica. Ursus c330 1974. Po założeniu kapsla od Zetora, bo mam 2 ramienna Zetora w c360 z turem, wygląda trochę jak z Zetora. A i kierownica jest płaska. Być może dziadek ją kiedyś wymieniał 



         

    • Przez igor730
      Witam . Proszę o poradę. C330M. Posiadam rozdzielacz oryginalny podłączony w sposób jak na zdjęciu. 
      Teraz podłączyłem do oryginalnego rozdzielacza dodatkowy rozdzielacz dwusekcyjny z jedna sekcja plywajacateraz ona jest zaślepiona. Odłączyłem rurkę która tworzyła bypass między góra a bokiem rozdzielacza i do górnego króćca podłączyłem przewod do rozdzielacza zewnętrznego gniazdo P a od bocznego króćca z rozdzielacza oryginalnego do nowego rozdzielacza do gniazda T. Generalnie takie połączenie przewija się w internecie. 
      Rozdzielacz zewnętrzny potrzebuje do sterowania ładowaczem z siłownikiem z dwoma przewodami. 
      Problem jest następujący już na samym początku otóż z oryginalnego rozdzielacza mogę podnieść tuza ale nie jestem w stanie go opuścić. Dając wajchę w dół słuchać że pompa pracuje mocno ale tuz nie opuszcza się. 
      W czym jest problem. Wydaje się że olej jest blokowany i nie może wrócić do skrzyni z tuza



×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v