Skocz do zawartości

mam problem z pompką paliwa (ręczną) zetor 7211


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

mam problem z pompką ręczną od paliwa :( nie było takiego tematu o tym :(

Po 1. czy wy też tak macie w zetorach że żeby go rano zapalić gdy nie był długo odpalany to musice go pod pompować ? :mellow:

Po2. ciekło mi paliwo z śruby od pompki ręcznej i odkręciłem odstojnik od pompki i dokręciłem wszystkie śruby to znaczy od pompki ręcznej od odstojnika od dopływu i itp. i teraz jest problem bo pompka ręczna nie ciągnie paliwa tylko wydaje takie dziwne odgłosy jak by gdzieś powietrze zaciągała lub coś innego nie wiem co zrobić z tym a ciągnik jest mi potrzebny na poniedziałek pilne plis POMOCY

Edytowane przez pos
Opublikowano

Co do 1.

Też tak miałem, po szykowaniu pompy jak mi sie zacieła sekcja , założył w pompię nową sprężynkę do jakiejś śrubki i od wtedy nie trzeba pompować. : -)

A do 2 to nie wiem, ale może Ci się poprostu zapowietrzył i trzeba go odpowietrzyć. : -)

Opublikowano

Co do 1.

Też tak miałem, po szykowaniu pompy jak mi sie zacieła sekcja , założył w pompię nową sprężynkę do jakiejś śrubki i od wtedy nie trzeba pompować. : -)

A do 2 to nie wiem, ale może Ci się poprostu zapowietrzył i trzeba go odpowietrzyć. : -)

no ale bizon ma niżej i nie trzeba pompować ? to znaczy w niektórych bo u mnie trzeba :( bo inaczej trzeba dłużej kręcić rozrusznikiem :( gdzieś czytałem że jak ktoś wymienił wężyki i podkładki to zadziałało to znaczy wężyki na wtryskach i ten co idzie z ostatniego wtrysku do pompy paliwowej i to niby działa a u mnie ten jest właśnie popękany tylko żeby go wymienić to trzeba odkręcić kolektor wydechowy, rurki paliwowe żeby się doniego dostać :( :( i tak nie wiem czy by się dosięgło do niego :(

 

 

a co do pompki to już prawie jest ok bo już ciągnie tylko akumulator padł :( gadałem z ojcem bo nie ma go w domu :( i mówi mi że ma albo długo pompować albo odłączyć wężyk zasilający wlać paliwo do butelki i podłączyć ją z pompką i jak pompka pociągnie to założyć wężyk od zbiornika i będzie ok i jest pompka ciągnie :D

 

 

tylko teraz nie wiem gdzie się na pompie wtryskowej odpowietrza bo w c360 to jest w przodzie a tu nie wiem gdzie jest bo szukałem i nie znalazłem

:(

:(

Opublikowano

Co do 1 to zakładasz na wężu zaworek zwrotny ja tak mam od kilku lat i może stać tydzień wsiadam pyk i chodzi.

http://moto.allegro....2150760719.html

 

 

no ale też mówią że trzeba wężyki powymieniać na wtryskach, wężyk od zbiornika do pompki żeby go dać dłuższego lub zrobić pętle a tu o tym temat http://www.agrofoto.pl/forum/topic/503-zetor-52117211-pompowanie-rano/page__hl__7211%20pompa%20paliwowa__st__40

Opublikowano

po raz ktorys powtarzam WSZYSTKO JUZ BYLO i to kilkanascie razy-juz mi sie nudzi co chwile powtarzanie tego samego, ja wsiadam zapalam i juz zapomnialem o pompowaniu. wystarczy poskrecac wszystko dokladnie, wyczyscic korek baku[to JEDYNA rzecz jakiej sie dowiedzialem na tym forum przez 6 lat :D :D :D :D ] kupic nowy zawor zwrotny pompy paliwowej i problem zniknie.

Opublikowano

Przyczyną schodzenia paliwa bo baku jest nieszczelność układu paliwowego, wszystkie wężyki(od baku ,przelew wtryskiwaczy,do filtrów) muszą być szczelne,nowe podkładki miedziane zakładamy za każdym odkręcaniem śrubek. Do tego nie zaszkodzi wymienić zaworka zwrotnego z tyłu pompy wtryskowej.Korek też musi być dobry.

Następna przyczyna to dwa zaworki w pompce zasilającej są ( takie płytki z jakiegoś twardego tworzywa) już chropowate i nieszczelne,do tego sprężynki już dobrze ich nie dociskają i stąd ucieka paliwo spowrotem do baku.

Dla niedowiarków napiszę ,że idzie to zregenerować rozbierając umiejętnie te zaworki i wyrównać i te płytki i ich gniazda odpowiednim drobnym papierze ściernym wodnym.Do tego sprężynki dałem od starej pompki od c 360 trochę dłuższe uciąłem i dociskają lepiej.Ja robiłem tak u siebie bo też mi się tak działo teraz może stać i miesiąc i pod chodze i bez pompowania pali od razu.Pompka działała dobrze więc po co wymieniać na jakąś badziewną która nie wytrzymie tego co oryginał.

Opublikowano

Ja w moim mam zamontowany zbiorniczek wyrównawczy przez co paliwo nie zchodzi do zbiornika na dole tylko jest wciąż w tym zbiorniczku i nie musze pompować . Tak jak kolega wyżej pisał wszystko musi być szczelne.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez tomato21
      Witam mam zetora 6245 w ktory założyłem nowy blok po przemrożeniu. Nowy blok jest od 72XX-średnica tłoka 102(bo podobno do 62XX-średnica tłoka 100, już nie produkują). Pompa wtryskowa jest ta sama, nie została zmieniona ani oddana do regulacji/sprawdzenia.
      Wie ktoś czy pompy wtryskowe w 62XX i 72XX różnią się wydatkami lub dawkami paliwa. Jeśli ktoś posiada takie dane to proszę o zamieszczenie.
      Pozdrawiam i dziękuje z góry
    • Przez Piotruniu25
      Ile wchodzi płynu do układu chłodzenia w 5211?Dzisiaj wymieniałem i nie wiem ile powinno wejść.
    • Gość
      Przez Gość
      Witam. Czy orientuje się ktoś

      jaki powinien być nominalnie luz na wale w silniku perkins 6, dokładnie jest to T6.354.? Silnik odebrany ze szlifierni i przy mierzeniu występu tłoka, jest wyczuwalny luz, czujnik zegarowy pokazuje 0,04mm - 0,05mm. Czy jest to dopuszczalne? Pozdrawiam serdecznie 
    • Przez wojt
      Witam
      Doradzcie czy to objedzie dajac nowe panewki czy nadaje sie do szlifu, na 4 cylindrze takie rysy na wale, roznica pomdzy gladka powierzczhnia a gdzie rysa jest tak od 0.05 do 0.1.
      Wał nominał 
       








       


    • Przez Włader
      Witam potrzebuje pomocy mam problem z odpalaniem zetora majora 80 z silnikiem deutz 2016 rok. Włączam zapłon kontrolki się zaświecą po chwili zgasną wszystko jest jako powinno być przekręcam kluczyk zakręci  krótko coś rozłączy i nie odpali czy miał ktoś taki sam problem ? Dodam jeszcze że od nowości jest przejechane 500 motogodzin i akumulator jest nowy założony 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v