Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam. Chciałbym się dowiedzieć gdzie można kupić cały orginalny rewers do władka. Ponieważ te kupowane w mojej okolicy wytrzymują max 2 lata :P. Szlacht mnie bierze na te chińskie podróby!!! Może ktoś zna jakąś składnice gdzie mają najlepiej orginalne, albo jakieś sprawdzone wytrzymałe części?

Z góry dziękuje i pozdrawiam!

Opublikowano

Spróbuj może napisać do autora filmiki (jeśli masz konto na YT) i jak się dowiesz to koniecznie opisz jak to zrobić bo mnie to także zaciekawaiło i innych raczej też

Opublikowano

kurde szacunek dla gościa za te mody, zwłaszcza właśnie za rewers. ja wiem, ze wszystko jest do zrobienia ale super sobie ułatwił pracę. ja się podjarałem jak zobaczyłem wspomaganie :rolleyes: ale jak zobaczyłem rewers to normalnie szok.

napisałes do autora?

Opublikowano

Trzeba przyznać ma dryk chłopak do mechaniki a Wladek daje szerokie pole dla urealnienia wyobraźni.

Moim zdaniem zastosował za gruby siłownik przez co trzeba trochę się na kręcić(może po prostu taki miał). Ja też lubię ulepszać i zrobiłem czołowy ładowacz do bel, układem 12szt na przyczepie, w stodole 4na wysokość, jak zamieszczę na yt to podeśle link.

Opublikowano (edytowane)

Tzn przedłużyć drążek wodzika i dobrze dopasować uszczelnienie ,stosować dźwignię pośrednią na sworzniach kulistych i w tedy będzie ok.

Edytowane przez czadowywicek
Opublikowano

Co do "wspomagania",to idąc na skróty można zastosować odpowiednie skrócenie ramienia kolumny,trochę więcej kręcenia ale jest lżej,tak właśnie dawno temu zrobiłem.

Obecnie planuje zastosować wspomaganie od tatry.

Opublikowano

Witam, mam pytanie w sprawie rewersu we Władku, a mianowicie chodzi o to że gdy jest w pozycji do przodu to wszostko gra , ale gdy przestawimy go aby ciągnik jechał to sam wyskakuje tak jakby na luz , nie wyskakują biegi tylko sam rewers i tylko w pozycji do tyłu, co jest nie tak?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez Wielkinikt
      Witam odkrecily mi się śruby z blokady mechanizu roznnicowego a mianowicie 2 kolki 4 podkladki i 6 srub , i nie mam pojecia jak maja byc zalozone podkladki czy maja zaslaniac kolki i nachodzic na siebie czy tylko 2 na zaslonienie kolkow , czy nie ma to znaczenia i jeden chu jak to jest załozone 
      ps przepraszam za bledy 

    • Przez druidzlasu
      Witam. Zakupię oryginalny klucz do wykręcania wtryskiwaczy we władziu T-25A . Może ktoś ma na zbyciu .
    • Przez druidzlasu
      Witam. Zakupię oryginalny klucz do wykręcania wtryskiwaczy we władziu T-25A  . Może ktoś ma na zbyciu .
    • Przez druidzlasu
      Witam. Zakupię oryginalny klucz do wykręcania wtryskiwaczy we władziu T-25A 
    • Przez zubi1990
      Witam wszystkich będę robił teraz remont silnika w moim t25a i tu mam pytanie: jakim momentem dokręcić śruby mocujące głowicę do bloku , jaką siłą dokręcić stopy korbowodów, jaka ma być grubość panewek głównych i korbowodowych, jaka siła dokręcenia koła zamachowego, szerokość cylindra i luz w zamku pierścieni. Ciągnik z roku 1978 z dwoma drążkami do zmiany biegów
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v