Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Witam.

Mam wieczny problem z pompa wtryskowa w moim mf 255 i zamierzam zmienić na rzedowa mielecką. Czy mogłby sie ktoś podzielic swoimi doświadczeniami w tym temacie??

Bede wdzieczny za wszystkie uwagi i informacje.

Edytowane przez mariuszw978
Gość Profil usunięty
Opublikowano

Te pompy nie są zbytnio udane, pękają w nich sprężyny, ukręca się wałek. Dwie takie nam padły, kilka razy były naprawiane. Spalanie jakoś znacząco nie wzrasta. Na + to łatwiejsze odpowietrzanie.

Opublikowano

Kolego to ,że masz problem z ta pompą , to nie znaczy ,ze pompa jest zła ,oddaj ta pompe do dobrego mechanika i po problemie... pozdrawiam , mf 255 super sprzęt obrabiam takim 20ha :P

Opublikowano

Znajomy zaproponował mi taką pompe i nie wiem czy warto ją montowac?

Powiedżcie mi jeszcze koledzy jaka jest róznica w pracy silnika na takiej pompie??

Słyszałem że się muli i dżwięk już nie ten??

No i co z mocą??

Gość Profil usunięty
Opublikowano

Nie wyczuwałem spadku mocy, dźwięk troszkę inny.

Gość Profil usunięty
Opublikowano

Stara pompa się sypała, naprawa nie pomogła, wymieniliśmy na sekcyjną i ta chodziła chwilę. Potem też się posypała. Ostatecznie po paru latach wróciliśmy do rozdzielaczowej. Dźwięk trochę inny, ale poza tym nie było różnicy, ciągnik robił te same prace.

 

Generalnie drugi raz bym jej nie zakładał, bo to drogi interes.

Opublikowano

A ja myslałem że sekcyjne są dużo trwalsze i lepiej znoszą gorsze paliwo?

Najbardziej boję się że mój Ferdek straci swój charakterystyczny klank i zacznie kopcic??:)

Gość Profil usunięty
Opublikowano

Czemu ma zacząć kopcić? Po drugie, ciągnik ma ciągnąć, a nie ładnie brzmieć. To nie samochód.

Opublikowano

Zacznie lekko kopcić pod obciążeniem ponieważ w sekcyjnych pompach dawka paliwa wzrasta równomiernie z obrotami, po za tym te pompy mają spory rozrzut(niedokładne dawki paliwa pod względem ilości paliwa na poszczególnych sekcjach im wyższe obroty tym większe, nierównomiernie cofające się sekcje na sprężynach troche mają do tego) tj. pisałeś ukręcający się wałek krzywkowy, padający regulator obrotów itd. pompy sekcyjne są drogie i skomplikowane.

Jedyna ich zaleta jest taka że jak przepracowały z 500mth to przetrawią bioester, opał i inne syfy są trwalsze, jeżeli pilnuje się filtrów i oleju.

Opublikowano

Hmm nie sądziłem że te mieleckie pompy to taka lipa :)

Dzieki koledzy za wszelkie info:)

Jeśli ktoś ma jeszcze jakieś doświadczenia z taka pompą to prosze, żeby sie podzielił.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez karol_365
      Witam. Może ktoś podpowie, czy mam słuszne podejrzenie odnośnie wycia w skrzyni i ewentualnie doradzi jak to zlikwidować. Jakieś 2 lata temu zakupiłem MF 698 w tanich pieniądzach z niesprawnym wzmacniaczem momentu ( dźwigienka pod kierownicą, czyli skrzynia na 2 wajchy). Wzmacniacz ogarnąłem. Były pęknięte pierścienie w nim i przy okazji zregenerowałem kosz wzmacniacza. Przed remontem nie było praktycznie ciśnienia na skrzyni z jazdą, więc dla spokojności wstawiłem nową pompę hydrauliczną. Podczas wymiany zauważyłem że na przekładni pompy hydraulicznej na takiej płycie ( dołączam na zdjęciu) jedne koło zębate było luźne( strzałka na zdjęciu) . Niestety zignorowałem to i złożyłem wszystko do kupy. Efekt? Wszystko działa jak żyleta, wzmacniacz ,wom , podnośnik, cisnienia są luks. Jedynie pozostało głośne wycie. Wycie pojawia się tylko i wyłącznie wtedy gdy załączony jest wzmacniacz momentu, tzw. przyspieszacz. I moje pytanie brzmi, czy te wycie może powodować te małe koło zębate, które miało luz , które ja zignorowałem i zostawiłem? Ciągnikiem dużo nie jeżdżę ale jak już coś robię , to mnie szlak trafia , bo wyje to głośniej niż c360 z kosiarką 😅 W wolnej chwili chciałbym to zrobić ale przed tym wolę się upewnić czy dobrze myślę. Pozdrawiam 




    • Przez kuna9977
      Zastanawiam się nad opryskiwacza wpadł ładny pilmet 1215 używany. Tylko mam górzysty teren i zastanawiam się czy MF 255 z pełnym da radę na 2 biegu. Też mam kilka kawałków w klin jak wygląda sprawa ze zwrotnością? Czy lepiej kupić 800l. Na Zetora 7340. Mf mały zwinny mało pali chodzi również z rozsiewaczem. 
    • Przez Mateusz0110
      Witam
      Niedlugo zaczynam remont mojego MF 255 , może ktoś podpowie jak I czy wg da się przerobić hydraulika w MF 255 żeby hydraulika była niezależna z podnosnikiem, było by to milion razy wygodniejsze. 
      Dzięki za informacje 
      Np jakbym zalozyl dwa takie rozdzielczego jeden z lewej strony do hydrauliki a drugi po prawej do podnośnika żeby nietrzebabylo przekręcać tej dźwigni pod siedzeniem jets to uciążliwe przy rozsiewaczu do nawozu gdzie jest otwierany hydraulicznie 

    • Przez Clark
      Witam. Jestem na etapie wymiany instalacji w MF255. Poza kontrolkami od kierunków wszytko niby działa ale jest jeden podstawowy problem- brak ładowania. Jeśli wzbudzę alternator to wszystko hula jak złoto. Teraz pytanie w jaki sposób w oryginalnej instalacji poprowadzone jest wzbudzenie. Instalacja którą kupiłem ma tylko dwa przewodu. Jeden główny i drugi od kontrolki. Ten od kontrolki nie podaje plusa więc wzbudzenia nie ma. Jeśli podam plus wszystko działa. Co najważniejsze- nowa instalacja jest zrobiona na wzór oryginału a ja mam alternator przerzucony na drugą stronę i jest to on od samochodu. Nie wiem jak w oryginalnym było rozwiązane wzbudzenie. Poprzednio alternator zakładał mi elektryk ale zrobił to metodą gospodarczą i po linii najmniejszego oporu (sama kontrolka od początku nie działała). W necie znalazłem informację, że przez przewód kontrolki chwilowo powinien być podawany plus ale tak się nie dzieje. Czy w oryginale jest jakiś dodatkowy przewód?     
    • Przez kiken
      Witam ogólnie szukam opinii na temat MF 264 najlepiej użytkowników wady i zalety kto co wie i na co zwrócić uwagę przed kupnem ? Jak radzi sobie z turem ten konkretnie jest z napędem 4x4  był plan założyć turą do 3p a teraz zastanawiam się nad takim rozwiązaniem pozdrawiam 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v