Skocz do zawartości

John Deere 970


coolman111

Rekomendowane odpowiedzi

Siemka :). Ja mam model 970, heder 3,60. To był pierwszy jego sezon u mnie. Wiadomo, trzeba wyczuć maszyne i wogole :). Co od awarii jakie miałem, to strzelił pasek od szrpacza słomy i dwa razy musiałem spawać targaniec kosy. Więcej awarii w czasie żniw nie miałem :). Przed żniwami powymieniałem w nim troche łożysk, przesmarowałem, nalałem paliwa i jazda w pole :). Ogólnie to dobra maszyna, ale zobacze jak będzie się sprawował w kolijnych sezonach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Uuu... tu będzie roblem :/. A po Ci katalog potrzebny? Pewnie szukasz czegoś do hedera na szrocie. Kilka razy jak kupowałem łożyska to odwiedziłem Chemirol. Tam maja na kompie cały katalog, ale nie chcą udostępnic :wacko:. Jak już to powiedzieli, że mogą nagrać na płytkę, ale za opłatą. A wołali coś ok. 1000zł :P :P :P.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja miałem ten sam problem co ty s-piotr ale tej dużej zębatki nie wymieniałem bo jeszcze któryś tam sezon pociągnie.tą z mimośrodem kupiłem nową za 168zL aha zamówiłem jeszcze ten napinacz ale mi krdtyn z serwisu przysyła drugi miesiąć;/.....poza tym mój jasiek też jest gotów oleje pozmieniałem filtry też teraz tylko czekać az się łany zezłocą :(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Remont zacząłem od zagotowania w oleju panewek i zauważyłem rozwalone łożysko na wale wykorbionym wytrząsacza i od razu wymieniam wszystkie cztery.Dostęp do tego łożyska wymaga rozebrania elewatorów a tutaj w napędzie wentylatora do wymiany dwa łożyska.Wymieniam tez bo jest dostęp łożyska na wałku napędu korbowodów sit i drugie do wymiany koła napędu elewatorów z łańcuchem , i łożysko na ślimaku kłosowym wymieniłem też na śeczkarni. kombajn mam już 10lat to największy remont . A przy okazji wymieniam pasek od wentylatora i łańcuchpochyły . :(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Remont zacząłem od zagotowania w oleju panewek i zauważyłem rozwalone łożysko na wale wykorbionym wytrząsacza i od razu wymieniam wszystkie cztery.Dostęp do tego łożyska wymaga rozebrania elewatorów a tutaj w napędzie wentylatora do wymiany dwa łożyska.Wymieniam tez bo jest dostęp łożyska na wałku napędu korbowodów sit i drugie do wymiany koła napędu elewatorów z łańcuchem , i łożysko na ślimaku kłosowym wymieniłem też na śeczkarni. kombajn mam już 10lat to największy remont . A przy okazji wymieniam pasek od wentylatora i łańcuchpochyły . :(

kurde dobry z ciebie mechanik mam nadzieje że poskładałeś wszystko tak jako byc powinno.......ja dopiero poznaję mechanike mojego jaska.. aha po co gotowałeś te panewki w oleju????? jakim przepalonym ????????

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kurde dobry z ciebie mechanik mam nadzieje że poskładałeś wszystko tak jako byc powinno.......ja dopiero poznaję mechanike mojego jaska.. aha po co gotowałeś te panewki w oleju????? jakim przepalonym ????????

Suche panewki mogą popękać nasiąknięte olejem są samo smarujące.Robię tak zawsze przed sezonem. :(:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja jestem niezadowolony bo 2 lata temu dobrze siekł ale traz fatalnie na pole spowrotem wywala mi kłosy zboża a nie jest zepsuty a claas mam już 4 lata i siecze idealnie a popsuł mi się raz!!!

Sam kosisz ??? masz praktykę w ustawianiu obrotów bębna ,szczeliny na klepisku ,sit ,wiatru i klap ustawienia wiatru na sita a może już cepy są wytarte to trzeba wiedzieć aby kombajn nie robił strat i niema to znaczenia czy to JD , CLASS, BIZON . :(:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No, mój 970 jest już gotowy do wjechania w rzepak :). Czekam tylko na pogode. Po poprzednim sezonie wymieniłem tylko jedno łożysko (na żmijce co podaje ziarno z podajnika do zbiornika). Udało mi się dopasować polskie od bizona za niecałe 30 zł :). A orginalne kosztuje 120 zł :(. Mam nadzieje, że nie będzie awarii podczas pracy.

 

Pozdro dla wszyskich posiadaczy kombajnów JD :).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Swoim Johnem bede młócił dopiero 2 sezon więc sam za dużo nie wiem. Tego chyba trzeba nauczyć się samemu z obserwacji ile i co (jakiej jakości i czystkości) leci Ci do zbiornika :). Właśnie tak eksperymentowałem w pierwszyms sezonie :(. Najlepsza akcja była z jęczmieniem jak miałem zbiornik pełen wąsów z ziarnem. Był nawet problem z wysypem tego na przyczepe, tak te ościory sięstawawiały :).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez wysos
      poszukuję kompetentnej osoby która zna się na kombajnach John Deere 1450 WTS. Głównie chodzi o podsiewacz i jego mocowanie, ale zakresem pracy będzie też ogólny przegląd maszyny i przygotowanie do nowego sezonu. województwo Podlaskie, powiat Mońki. za wszelkie polecenia z góry dziękuję. jak ktoś chętny zapraszam do kontaktu 510319547
    • Przez lassie
      mam problem ze sprzęgłem sieczkarni ponieważ cały czas jest złączone to znaczy przekazuje napęd mimo braku prądu , czy ktoś miał już coś takiego ?
    • Przez pawel6200
      Witam,
      Pacjent JD 7810 power quad rewers elektryczny, (czy używam sprzęgła czy nie) po kilku manewrach rewersem przeskakuje (niby) w pozycję neutralną, manetki rewersu nie mogę ustawić ani do przodu ani do tyłu. Kiedyś ten problem robił się przy zmianie pozycji bez sprzęgła, teraz niezależnie. Ciągnik wyłączałem, paliłem i rewers sam odblokowywał się, (tak przetrwałem sezon) dana przypadłość skończyła się w lecie po czym teraz grudzień nasiliła się.
      Aktualnie jadę ciągnikiem zmieniam kierunki, rewers blokuje się niby w pozycji neutralnej, traktor nie chce jechać a rewers nie chce przeskakiwać ani przód ani tył.(rewers fizycznie rusza się bez zmiany kierunku, nie klika)
      Aczkolwiek po zgaszeniu traktora odpalam zapłon i nie chce odpalić (sytuacja wygląda na to, że rewers jest w pozycji przod albo tył i nie pali) po kilku manewrach rewersem skrzynią biegów i stacyjką traktor pali i jest dobrze na jakiś czas.
      Proszę o pomoc co jest uszkodzone, ja obstawiam manetkę rewersu lub czujnik pozycji neutralnej, proszę o rady i pomoc, pozdrawiam
    • Przez tomek1974
      Kupię katalog do JD 730 ,jak coś to pisać
    • Przez Marcins1315
      Witam 
      Mam problem z wariatorem jazdy ponieważ podczas pracy „skacze „ góra dół , co może być powodem ?
       
       

×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v