Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

witajcie, w moim E-514 silnik pokazał "kopyto" korbowód wyszedł bokiem i niestety silnik nadaje sie na złom. I Tutaj moje pytanie, Jakie silniki macie zamontowane w swoich kombajnach? Wiem że niektóre Forszaje mają silniki 6-cio cilindrowe i one byly montowane fabrycznie czy po przeróbkach? Co z silnikami Leylanda? duzo trzeba przeróbek? Czy po prostu mam szukac orginalnego silnika 4-cylindrowego?

Opublikowano (edytowane)

Fortschritt E-514 a potem MDW 514 miały silniki Perkinsa więc jest pewna alternatywa :D kiedyś chciałem kupić takiego MDW tylko zawsze mnie zastanowiało jak zachowuje się silnik Perkinsa 1006-9T przy dużych obrotach w wysokiej temperaturze trzeba by było popytać ludzi którzy mają niebieskiego MDW 514 :D

Edytowane przez MAT912
Opublikowano

mam zamiar kupić takiego 514 z silnikiem perkinsa ,o ile kierowcy ify uważali że 4 ka jest "twardym" silnikiem można bez problemu zrobić 400 do 600 tys km, to w przypadku stara to już jest niemalże wyczyn i star po 300 jest skończony. Ale w kombajnie ifa jest po prostu zbyt słaba ,wystarcza w 2 przypadkach niezbyt tęgie zboże lub brak większych górek albo bez sieczkarni.Wiem że wkładali turbo do tej wolnossącej ify ale ile to dawało i jak to zgrać (przestawić pompę) nie mam pojęcia.

Opublikowano

ifa nie jest taka zła jak ją opisujesz ,ja mieszkam w sudetach i wiem jakie tam są górki ,a w niektorych przypadkach to nawet skarpy i forszaj z silnikiem ify idzie jak burza z sieczkarnią .Kupiony był w 2003r i tylko pompa wodna była wymieniana. jak sie dba ,to sie ma. Może trafiłes na jakis felerny?

Opublikowano

Nie twierdzę że jest zła ,tylko w czasie projektowania tego kombajnu wydajności zbóż były przyjęte co najmniej 30proc mniej niż dzisiaj się uzyskuje, przedgórze sudeckie to łagodne i długie wzniesienia , pewnie na północ od Wrocławia na morenie są lepsze procenty ,Na górkach nie jesteś w stanie wykorzystać wydajności kombajnu ,tylko pojedziesz tak jak ci moc silnika pozwoli tak twierdził znajomy który okolice Rzeszowa 512 stką kosił.

Opublikowano (edytowane)

ja mam 514mdw z sieczkarnia,podwyrzszonym zbiornikiem i jest tam silnik 4-o cylindrowy ify,nawet przy pelnym zbiorniku kombajn nie odczowa oporu,jak jest jakas gorka to (dobry) kombajnista czuje po maszynie czy ma zwolnic czy nie po to jest przyspieszacz,to co powiedzial macka znajomy kombajnista to jest prawda,a co do tematu glownego to wstawil bym tam orginalny silnik ,czyli 4-ke ify,mozesz kupic uzywany ,zrob mu kapitalke i wstaw,mialem kiedys 512ke padl mi silnik i go remontowalem,wiem ze sa dwa rodzaje tulej chodzi mi o srednice,zalozylem wieksze i silnik zyskal troche mocy.wiec popytaj o w sklepach o to?

Edytowane przez john81
Opublikowano

Dzięki wielkie:)

A co do tego ze tyle waży sw-400 to nie ma różnicy bo to ma 6 a ifa 4 gary ale i tak moc wieksza ify więc sw może być cięższy ale nie wiele.

Opublikowano (edytowane)

miałem forszaja na perkinsie 155km z 93 roku ,4,5m heder szedł jak buza do nich nawet 6 metrowe czepiali hedry .Silnik perkins to dobry pomysł ,bo przepustowosc to on ma duża

Edytowane przez KRISTOFORn
Ortografia
Opublikowano

Witam kolegów ,podczepię się do tematu o silniku ify w 514,w trakcie żniw silnik sam sobie podniósł obroty z2200 na2400,więc wkręciłem troche łącznik linki z pompą paliwa i wyregulowałm do2200 ,następnego dnia ta sama sytuacja znowu obroty się podniosły i znów regulacja;wymłuciłem jeszcze około30 ha i do konca obroty były już dobre.Co mogło byc przyczyną takich zmian,podejżewam że może coś z pompą dzięki za odp........

Opublikowano

Witam. Jak to jest z silnikami w Fortschritt'ach MDW e514s. Chodzi mi tutaj o silniki PERKINSA. Niektórzy podają, że silnik PERKINSA 6 'cio cylindrowy z turbo ma 150 km, 160 km i 180 km. Ile on naprawdę ma KM?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v