Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

"rozpułowiał" to tak sie da? chyba rozpołowił

 

ale mniejsza z tym u mnie w 3630 da sie zalozyc pompe tylko w jedno pozycji nie ma mozliwosci jej przestawic. a tak ciezko bylo zaznaczyc jak on ma byc? teraz to nie bedzie takie latwe

Edytowane przez kravter
Opublikowano

trzeba zmienić kąt wtrysku tzn zapłon pompa ma znacznik na uchwycie i na silniku gdzie zakłada się pompe też to jest . no chyba że coś w rozrządzie jest nie tak

Opublikowano

trzeba zmienić kąt wtrysku tzn zapłon pompa ma znacznik na uchwycie i na silniku gdzie zakłada się pompe też to jest . no chyba że coś w rozrządzie jest nie tak

 

 

 

mógłbyś troszkę bardziej opisać bo nie do końca rozumiem

Opublikowano

na silniku jak i na pompie masz znaki położenia wg których ustawiasz pompę i ją przykręcasz na swoje miejsce... kreski z obudowy powinny pokrywać się z kreskami na pompie tworząc jedna linię

 

wg to dziwne że rozpołowił ciągnik i nagle pompa nawaliła :wacko: pierwsze co bym zrobił to go odpowietrzył dobrze a pompe zostawic na koniec

Opublikowano

No wlasnie dziwne to, chyba ze rozbierales caly rozrzad i nie poskladales wszystkiego tak jak potrzeba. Najpierw sprobuj odpowietrzyc tak jak wszyscy pisza, a pozniej zobacz czy dobrze pompe wlozyles jak juz ja wyciagales, u mnie w 6120 tez tak raz pompe po regeneracji zle wlozylem, i nie palil, okazalo sie przyczyna ze tam byl taki bolczyk na ktory musialem natrafic sie schowal w kole rozrzadu i trzeba bylo tylko jeszcze raz wlozyc i ten bolczyk przesunac na pompe jeszcze i bylo po problemie:)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez xzibit0000
      Czesc. Mam problem z wałkiem wom. Podczas jazdy z rozrzutnikiem nagle wałek wom sie zatrzymał i zaczął zgrzytac. Po zdjęciu przekaźnika i wlaczeniu wom walek zaczął sie kręcić i zgrzytal i na ,,oko,, nie kręcił z ta prędkością co powinien kręcić patrząc na obroty silnika. Dzisiaj za każdym włączeniem walka zgrzytal i po wyłączeniu go tez zgrzytal dopiero po chwili przestawał.
      Za co sie zabrać? Kosz WOM czy cos innego? Dzięki za podpowiedzi
       
    • Przez darkowe1
      Pany da radę wymienić w rozdzuelaczu od ponosnika suwak na linkę? Teraz jest na panel ehr jednak sa z nim straszne problemy . Ostatnio przestał działać był jakis elektronik stwierdził ze panel jest dobry . Przerobiliśmy podnosnik na krótko nowe kable gura dół i tez się zacina ... chciałem przerobić sterowanie na linkę tylko czy da radę...
    • Przez szymon628
      Mam problem ponieważ rozebrałem przedni most w mf 3050 i zauważyłem że jedna półos jest dluzsza od drugiej czy ktoś wie z której strony powinna być 
    • Przez Sadownik3650
      Witam . Posiadam MF 3650 sadownik, co może być przyczyna takich objawów:?
      Przy pracy ze siewnikiem ciągnik wszedł w tryb migającej kontrolki oleju. Stracił moc, po kilku minutach odcina zapłon. Po ponownym odpaleniu objawy są podobne nieregularna praca. 
      Filtry paliwa są wymienione pompka działa tłoczy paliwo, filtr oleju nowy jak i olej. 
      proszę o jakaś podpowiedz...
       
       
    • Przez Mateusz1254
      Massey Ferguson 6160 skrzynia speedshift podczas pracy na polu na desce rozdzielczej zniknął napęd półbieg blokada i drążek od zmiany biegów ciężko chodzi i nie można załączyć zająca gdzie trzeba szukać przyczyny? Sterownik z prawej strony pod kabiną był sprawdzony i naprawiony Autotronic 3.przy akumulatorze u góry bezpieczniki mają prąd.Główne bezpieczniki w kabinie też sprawdzone 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v