Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Wybrane dla Ciebie
Opublikowano

Witam mam pytanie a mianowicie czy da sie do c 360 zamontowac tłumik od mtz 820 ( dlugi ) sa one tansze od zetorowskich a taki chcialbym zomontowac. Widzialem tez tłumiki od zetorów super 50 ale nie wiem czy otwór dolny bedzie pasował. Jakie jeszcze polecacie tlumiki (oryginalne odpadaja)

 

A i jeszcze jedno jak montowana jest kierownica w c 360 ? na frez czy klin ? bo mam zamiar zalozyc 3 ramienna kierownice (podwyzszana)

 

 

 

pozdrawiam

Opublikowano

Tłumik od MTZ da radę zamontować tyko musisz dać przejściówkę z co najmniej dwóch rur(Wsadzasz jedną w drugą i musisz obspawać a na kolanko i tłumik założyć opaski).Tylko 60 już Ci nie będzie tak pyrgać jak mtz.

 

A co do kierownicy do tam jest frez i jeszcze jest nakrętka zabezpieczona zawleczką.Jak miałeś dekielek to zdejmiesz łatwo,a jak nie miałeś to będziesz ściągał ściągaczem.Pamiętaj aby prysnąć tam jakiś np. WD40 albo coś innego,będzie w tedy łatwiej zdjąć.

Opublikowano (edytowane)

Storzek jest na pewno i klin. Frez? Może ci się ciągniki pomyliły. Jak pokombinujesz to założysz. Końcówka kolektora ma kształt walcowy a nie stożka jak w 60-ce i średnicę zdaje się 55mm. Najlepiej było by tokarza odwiedzić i przerobić koniec kolektora. Wtedy tylko tłumik opaska i po sprawie.

Edytowane przez seweryn20
Opublikowano

Załóż tłumik od SUPRA ja założyłem do ursusa C-4011 i fajnie chodzi, poprzednio też miałem założony od SUPRA. Tylko trudno taki tłumik załatwić ale mi sie udało, było ogłoszenie w gazecie i kupiłem nowy nigdy nie używany jeszcze z papierową metką. Ale 100 zł musiałem dać ale dla tego dźwięku było warto:). Bo te nowe okrągłe to kicha, a jak nie załatwisz tłumika od SUPRA to kup ten nowszy od ZETORA tylko one drogie są.

Opublikowano

Tłumik od mtz jest z 5 razy ciężejszy i pewnie kolektor go nie udzwignie bo w mtz jest masywny a w 60 wiecie jaki. Sam myślałem do 3512 założyć, ale jak wziąłem go do ręki to ochota przeszła.

Opublikowano

witam ja mam do sama s-15 mam założony tłumik od ursusa c-330 i tak można powiedzieć strzelał z niego nierówno i na koniec tłumika założyłem taką blaszkę na pół wylotu tłumika (blaszka przykręcona śrubą ) teraz to tylko słychać silnik , też mniej więcej musi być dopasowany tłumik do silnika to jedno cylindrowego inny tłumik a to cztery cylindrowego inny

Opublikowano

Tak tak.Tu chodzi o przepustowość jaka powinna być.Im więcej cylindrów tym większy wylot.Za mała dziura też nie może być bo silnik będzie się dławił spalinami, a za duża też nie bo będzie warczeć.

  • Like 1
Opublikowano (edytowane)

Kierownica juz zalozona :) bardzo fajnie sie z nia jezdzi i jakby lzej sie obraca kierownica ;d fajna sprawa ;) (była zamontowana na stożku i klinie )

Edytowane przez MAT912
Opublikowano (edytowane)

Kierownica W 360 jest na frezie zabezpieczona nakrętką koronową, a ta nakrętka jest zabezpieczona zawleczką.

 

Nie rób zamętu z tym frezem, bo nie ma tam żadnego frezu !!!!!!!!!!!!

 

I radzę pisać na temat o wydechu, bo to nie temat o kierownicy !!!!!!!!

Edytowane przez MAT912
Opublikowano (edytowane)

KUzyn załozyl do c-360 wydech od c-385 i fajnie chodzi i wyglada :D

 

@MAT912 nie wiem czemu wydarłeś sie na @locke przecież to nie on zaczął o kierownicy ! Tylko odpowiadał na pytanie !

Edytowane przez HondaMtx
Opublikowano

Zawsze wydawało mi się ze tam jest frez...Rozbiorę i zobaczę co tam jest.Sam jestem ciekaw.

 

A co do komina to oryginalny wystarczy przedłużyć go u góry.Jak ktoś chce mieć ciszej.Jam mam tak w 60.Słychać tylko silnik.Lub też założyć od ciężkiej serii tak jak wspomniał to już kolega @HondaMtx.Też będzie fajnie chodził.

Opublikowano

@locke moze frez jest w cieżkiej serii ursusa ale nie w c 360 , c 330 i mf 255 .. dzieki za propozycje jak mozna latwo zamontowac taki tlumik od zetora 7211 i pochodnych bez zbytniej ingerencji i uklad wydechowy i aby to jakos sie trzymalo :P

Opublikowano

a czy tłumik od mf255 będzie pasować do c360 ?

Witam mam pytanie a mianowicie czy da sie do c 360 zamontowac tłumik od mtz 820 ( dlugi ) sa one tansze od zetorowskich a taki chcialbym zomontowac. Widzialem tez tłumiki od zetorów super 50 ale nie wiem czy otwór dolny bedzie pasował. Jakie jeszcze polecacie tlumiki (oryginalne odpadaja)

A i jeszcze jedno jak montowana jest kierownica w c 360 ? na frez czy klin ? bo mam zamiar zalozyc 3 ramienna kierownice (podwyzszana)



pozdrawiam

 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez PAATRYKK5
      koledzy czy ta szyba:
      http://allegro.pl/szyba-tylna-c-360-kabina-sokolka-st-34-i1440306806.html
      będzie pasowała do tej kabiny:
      http://www.bankfotek.pl/view/890742
      ta kabina wszystkie szyby ma w osobnych ramkach przykręcanych do głównych ram kabiny
    • Przez tomb2
      Poszukuje w trbie pilnym sybole lakierów do C-360 Głównie chodzi mi o zółty ktorym malowane były blachy. Jakby ktoś miał jeszcze symbol siwego (blok silnika) i kremowego (felgi) Będe bardzo wdzięczny.
      Pozdrawiam
    • Przez tomb2
      A więc szukam jakiejś nowej kabiny do mojej 60-tki teraz mam takie zerdzewiałe blaszane starocie więc czas na nowe blachy. Nie będę pakował w c-360 niewiadomo jakiej kasy ale może macie jakieś spostrzeżenia na temat rzemieślniczych kabin, na co zwrócić uwage jakich unikać ?
       
      Lekko zejde z tematu jaki kolor C-360 preferujecie ? Bo nowe blachy muszą być pomalowane oczywiście żółty czy czerwony
       
      Temat dotyczący starszych kabin:
      http://www.agrofoto.pl/forum/topic/31223-stare-kabiny-wygluszanie-starszych-kabin/
    • Przez Logan93
      Witam. Nie wiem czy dokładnie powinien się ten temat znajdować.
      Potrzebuje wymiary lub link do uszczelek do kabiny Ursusa 4011 typu ORZESZEK. Kupiłem niedawno traktorek bez kabiny i postanowiłem odbudować go do oryginalnego stanu. Zakupiłem i kabinę i drzwi lecz niestety są bez uszczelek. 
    • Przez Celownik07
      Jak osiagnac taka wysokosc siedzenia jak na zalaczonym obrazku- to jest "fabryczna" wysokosc? Aktualnie u mnie lezy na plecaku a nie widze mozliwosci jakiejkolwiek regulacji. Dzis troche tam podlubalem : sworznie( te grube)  troche zpracowane ale nie jakos drastycznie- fabrycznie poblokowane, tulejki kompletne, sprezyny nie wyciagniete. Szukam jakiegos punktu zaczepienia od czego zaczac remont by osiagnac to co na zdjeciu. 

×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v