Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam i mam małe pytanko czy wie ktoś gdzie można dokupic drzwi do ursusa c330? (kabina rurkowa) czy lepiej zrobi tylko prosiłbym o wymiary drzwi prawych i lewych bo moje wywaliłem na złom bo rdza je zjadła :) Z góry Dziękuje

  • Like 1
Opublikowano (edytowane)

jeżeli chcesz całe oszklone to musisz albo dobrać szybę od jakiejś innej kabiny i do niej dorobić ramkę ale raczej będzie ciężko coś tam dopasować albo poszukaj jakiegoś zakładu gdzie hartują szyby to wtedy zrobią Ci pasującą. Same drzwi to musisz zrobić z profila i dospawać mocowania uszczelek.

Jeżeli interesują Cie drzwi oryginale to posiadam takie w stanie może nie idealnym ale możliwym do naprawy, tylko nie wiem skąd jesteś

Edytowane przez ukasz
  • Like 1
Opublikowano

Kabina kwadratowa no na pewno lepsza niż rurkowa. więcej miejsca jest. Ja mam taką i jest ok. tylko pytanie ile takie kabiny chodzą i czy opłaca się inwestować w kabinę. bo jak przeczytałem wcześniejsze twoje posty to masz kabine tylko bez drzwi. to moim zdaniem było by tylko dorobić drzwi i po problemie. mniejsze koszty.

  • Like 1
Opublikowano

Kabina kwadratowa no na pewno lepsza niż rurkowa. więcej miejsca jest. Ja mam taką i jest ok. tylko pytanie ile takie kabiny chodzą i czy opłaca się inwestować w kabinę. bo jak przeczytałem wcześniejsze twoje posty to masz kabine tylko bez drzwi. to moim zdaniem było by tylko dorobić drzwi i po problemie. mniejsze koszty.

 

 

 

 

tak bez drzwi i tylnej szyby przód mam dach mam szyby mam

Opublikowano

Dwóch moich sąsiadów ma kabiny rurowe, w tym jeden zrobił sobie sam kabinę i jakoś się im na głowę nie leje. Z pewnością taniej wyniesie Cię zrobienie drzwi i oszklenie ich niz kupno kabiny, ale z drugiej strony trzeba mieć chęci i czas do zrobienia ich ;) Musisz poszukać bo nieraz trafi się jakaś niedroga kabina za parę setek i wtedy było by to lepsze rozwiązanie.

  • Like 1
Opublikowano

Najlepiej jak byś miał drzwi od kogoś pożyczyć jako wzór. A jak nie to to trzeba trochę pokombinować. dokładnie pomierzyć wnękę na drzwi pociąć na kawałki profile o odpowiedniej długości. Najgorzej będzie moim zdaniem kąty połapać bo drzwi nie są proste w tej kabinie. Parę chwil spędzisz na pewno przy tej robocie.

Opublikowano

no zawsze możesz spróbować może któreś drzwi bedą miały podobny wymiar, albo dało by się lekko przerobić aby pasowały do tej kabiny. Jest wiele rodzai kabin do ciapków. w sklepie mają katalog z wymiarami więc może warto spróbować jak raz się może uda.

Opublikowano

a jeszcze co do całych przeszklonych drzwi to może wystarczyło by na górę dać oryginalną szybę na na dół po prostu z grubszej pleksi zrobić? Wtedy takie drzwi do na obie strony spokojnie bys jednego dnia zrobił i pomalował jeszcze.

Opublikowano

myślałem żeby na dół dać blache ale szukam na razie może kupie bo najbardziej mi prawe potrzebne lewe już mniej :D bo jak nie bd miał drzwi to nie ma sensu tylnej szyby robić szukam po necie i nigdzie nie ma wymiarów kabiny rurkowej-drzwi w książkach napraw i nie tylko o c330 nie ma nic o kabinach pisze że to dodatek :P

Opublikowano

Ostatnie pytanko hehe :) czy wie ktoś gdzie dostane takie blaszki na błotniki te od drzwi bo kupiłem nowe błotniki a blaszek nie ma więc jak założe te drzwi to bd luka między kołem a błotnikiem a taka blaszka dodatkowo ułatwiłaby mi mierzenie kąta drzwi

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez abuk14
      Mam kilka pytań dotyczących ładowacza czołowego do Ursusa C-330 M.
      1. Na co zwracac uwagę przy zakupie ( byc może będzie używany)
      2. Jeśli nowy to jakiej marki wybrac??
      3.Czy naprawdę tak ciężko się kreci kierownicą prz zwożeniu bel słomy ( o obornik nawet nie pytam)??
    • Przez vitoma
      Czesc
       
      Czy moge zamiast zalecanego Hipola 6 uzyc do C330/360 oleju przekladniowego klasy 80W90 "zachodnich" firm ? Np. castrol, elf, mobil, valvoline ?
       
      oczywiscie planuje calkowita wymiane oleju. do tej pory byl zalany hipol 6.
       
      Z tego co widze to obecnie produkowany przez Orlen Hipol 6 rowniez ma klase 80W90, i jakis oznaczenie GL-4 . Nie wiem co ono oznacza.
       
      Jest tez olej Orlen Agro 80W90.
       
      Czy wszystkie wymienione moga zastapic orginalnego Hipola 6 podczas wymiany?'
       
      dzieki
      pozdrawiam
      Piotrek
    • Przez masseyferguson255255
      Witam. Mam problem dziś podczas wyjazdu w czasie jazdy (10metrów) wyskoczył dźwignia sterowania reduktorem i wskoczył tak jakby luz, choć bieg był włączony, teraz w ogóle nie reaguje na biegi na każdym biegu jak na luzie i na biegach szosowych i na terenowych, proszę o pomoc co jest grane. z góry wielkie dzięki.
    • Przez agrof
      Witam.
      W c330 "zniknęło" ładowanie, ponadto:
      - bardzo niepokojące jest grzanie się regulatora (element który się bardzo mocno grzeje zaznaczony na fotce)
      - grzeje się również kabel, który idzie do stacyjki (osłona kabla aż się przy topiła).
      - kontrolka od ładowania gaśnie jak zwiększy się obroty

      Podstawowe pytanie:
      - jak sprawdzić prądnice czy jest sprawna,
      - gdzie najlepiej zmierzyć napięcie i jakie wartości powinny być (na akumulatorze brak ładowania, a na wyjściach z regulatora jakieś dziwne wartości pokazuje)
      - co może być powodem, że się grzeje regulator (chyba że tak ma być?)

      Bardzo proszę o pomoc.

      -
      (zdjęcie poglądowe z internetu)
    • Przez Pawel197890
      Panowie gdzie podłączyć dodatkowy rozdzielacz  Czy najlepiej jest wpiąć się w plecak czy bezpośrednio pod pompę i gdzie dać powrot..Chodzi mi o zasilanie i powrót 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v