Skocz do zawartości

Gdzie kupić oryginalne cepy i klepisko??


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

Chcę kupić do swojego Bizona cepy i klepisko. Zalezy mi na tym żeby były to cześci oryginalne tzn takie które szły na pierwszy montaż. Poszukuję tych części najlepiej w woj. mazowieckim.

Jeśli ktoś z was ma namiar na dobry sklep z oryginalnymi częściami to serdecznie proszę o namiar.

 

 

Pozdrawiam

Opublikowano

heh dobre polskie części to były z 20 lat temu a teraz to lipa straszna łożyska same się rozpadają a części i ich wykonanie pozostawia wiele do życzenia. mimo iż się kupi nową część trzeba się na kombinować aby wszystko pasowało.

Opublikowano

cześć , naprawiam z ojcem biziny, i z tego co się orientuję to nh licencje po sprzedawał , i same rzemiosło jest teraz, ale jak dla mnie to Wągrowiec robi dość solidnie , jak ostatnio kosz sitowy i wialnie od nich montowałem, to wszystko ok było ojciec sierdził że jak oryginał, to podejrzewam że klepisko też ok będzie, ale od nich nie montowałem, a co do sklepu to nie wiem ja jadę albo do wrześnie albo do Wągrowca i od producenta prosto. ;P

Opublikowano

A kto ma wyprodukować te orginalne części skoro już dawno nie ma fabryki.... Podobnie jak do Ursusa są tylko kiepskiej(albo beznadziejnej) jakości zamienniki.

Opublikowano

Link nie działa, Cepy z 4 lata temu kupiłem w Ciechanowie, a klepisko oferował mi sklep w Płońsku (ceny 2 do 3 razy większe niż standardowych) klepisko sobie odpuściłem ale cepy już będą 5 sezon chodziły i zużycie jest minimalne.

 

Pierwsze cepy ok. 10 lat później 2 kpl (tanie) ok. 5 lat i teraz kpl (droższy) 5 sezon.

Opublikowano

W agromie Kutno mieli cepy CNH, 3 razy droższe niż zwykłe dlatego długo leżały ale zostały już tylko 4 sztuki. Klepisko kupiłem z Wągrowca, wygląda jak oryginalne. Podobno w Wągrowcu robili trochę części na zlecenie CNH...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez Zdzichsiemacho
      Witam szanowne grono, chciałbym zmierzyć kompresje w silniku bizona, w internecie jest sporo zestawów ale typowo do samochodów, konstrukcja montażu wtryskiwacza w bizonie, na pierwszy rzut oka wyklucza użycie takich zestawów. łapka która trzyma wtryskiwacz równocześnie trzyma też  wałek od popychaczy. w tych zestawach jest uchwyt w kształt litery H i nie widzę możliwości zamontowania  go w silniku bizona, myślałem żeby nabyć jakiś wtryskiwacz i przerobić go na adapter.  Poradzicie cos? Pozdrawiam
    • Przez APPACZ1
      witam Bizon rekord wyrzuca sita od wczoraj wieczora wymieniłem 3 pręty którymi mocuje się sita praktycznie nie da się kosić co parę hektarów pręt z dwóteownikiem lądóją w żmijce od podajnika kłosowego czy konieczne jest wymienienie kosza sitowego jaka jest przyczyna czy można to jakoś obdziadować by żniwa dokończyć miał może ktoś taką sytuację
    • Przez GrzegorzSzynal
      Witam!
      Drodzy forumowicze posiadam heder nowego typu do kombajnu Bizon Z056 napędzany jednym wałkiem. Chciałem zakupić kilka części, lecz w żadnym katalogu pdf  dostępnym w sieci jak i w wersji papierowej nie jest rozrysowany napęd na jeden wałek. Mam ogromną prośbę do posiadaczy katalogu od Rekorda o udostępnienie dwóch stron wersji pdf lub nawet zdjęcia rysunku i nr katalogowych. Chciałem porównać numery katalogowe przed zamówieniem części zamiennych. Domyślam się, że jeżeli Rekordy wychodziły z takimi hederami to właśnie katalog to uwzględnia. Podaję e-mail i liczę na waszą pomoc.
      szynalek@o2.pl
      Pozdrawiam.
    • Przez PawcioN
      witam może ktoś mi podpowie jak ustawic bizona do koszenia jęczmienia ozimego problem w tym ze sa duze straty 
    • Przez pawlik794
      Witam , muszę wymienić łożysko na wałku weĵścowym do zwolnicy ( z bębnem hamulcowym)  czy da się rozpołowić obudowę bez odkręcania jej od  wspornika ?
      Odpowiem potomnym, trzeba całość odkręcić od kombajnu bo półoś mocująca przednie  koło musi być rozkręcona od tyłu, dopiero rozejdą się połówki obudowy.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v