Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

witam wszystkich na forum jestem tu nowy i chcialem sie zapytac czy ktos z was użytkuje taki ciagnik jak w temacie mf 6475 . odbieram za pare dni taki model od korbanka i chcialem sie cos dowiedziec od was użytkowników cos na jego temat bo w moich okolicach nie ma takich maszyn a ja jako jeden z nielicznych odwazylem sie na taki ciagnik

prosze powiedzcie cos na jego temat kazda odpowiedz mile widziana

Edytowane przez MAT912
Opublikowano

Witam Cie ! :) Posiadam Massey Ferguson 6480 i 6490 :) O ile się nie mylę mf 6475 ma ok 150 km :) Traktorki pracują na 170 ha i przepracowały obydwa ok 2700 tys mtg :) Mf 6490 jest użytkowany przeze mnie :) Mam go jeszcze na skrzyni dynashift :) Muszę przyznać , że sprawują się dobrze , spalanie nie jest za wysokie. Jeśli masz jakieś pytania pisz , a postaram się odpowiedzieć :)

Opublikowano

kolego powiedz mi jak sprwadzdzic stan motogodzin i gdzie to sie podglada bo nie moge znalesc tego na wtm wyswietlaczy dot matrix ?? powiem wprost maszyna jest wspaniala nie zaluje wyboru a mialem do wyboru johnn deera claasa i deutza fahra . podpowiedz gdzie to mozna zobaczyc te mtgh

Opublikowano

Proszę mi powiedzieć jak ze skrzynią biegów? Jeśli przy zmienianiu biegów na biegach zwykłych szosowych lekko szarpie, ale gdy przełącza sie na pół biegi idzie płynnie.. Skrzynia pada powoli czy tak to chodzi? I co ważne jaki jest koszt naprawy skrzyni w tym mf 6475? Gość od, którego chce kupić mówi, że niby olej coś tam dziurky w tłoczkach porobił (ciągnik ma 8tyś mtg) chodził w turze głównie, w polu nigdy nie pracowal. 2005r. Proszę o odp chciałbym zakupić go, ale nie wiem czy ta skrzynia tak chodzi i nie mam przyzwyczajenia czy coś wyjechane już jest.. ?

Opublikowano

Szarpanie byc może da się zlikwidować poprzez kalibrację skrzyni. Nie wiem jakie dziurki ktoś tam i wczym porobił ale przebieg jest spory i raczej dał bym sobie spokój z tym. Koszt naprawy skrzyni liczony może być w dziesiątkach tys zł.

Opublikowano

No ma 7,500mtg. Bo właśnie to szapranie występuje tylko przy biegach szosowych, gdy przełącza sie na pół biegi prawie nie czuje sie tego przełączenia następuje płynnie. A ta kalibracja, jak to wygląda, jak się wykonuje ten proces?

Opublikowano

Podłączają Ci komputer i kalibrują skrzynie :) u mnie w 6490 właśnie pół biegi raz szarpią , a raz nie. A motogodziny można sprawdzić na dwa sposoby:P pierwszy: przy włączonym zapłonie , ale ciągnik nie odpalony , wciskasz sprzęgło i puszczasz a na prawym wyświetlaczu wyskoczą Ci mth :) drugi: przy zapalonym silniku, obok tego prawego wyświetlacza jest guzik z dwoma strzałkami chyba :) naciskasz go i przeskakuje Ci najpierw na obroty wałka 540 , następnie 540 eco jak masz , następnie 1000 , a potem jak się nie mylę są mth :)

Opublikowano

a powiedz mi jak sprawdzic ile pali i gdzie to sprwadzic?? ja nakrcilem juz 100 godzin . zapytam sie ciebie bo skoro cos wiesz wiecej na temat tych mf ow to powiedz mi jakim biegiem orac bo ja lece 3a a czasem 3c a ciebne plog 4 skibowy obrotowy kuhn multimaster 112

Opublikowano

A masz komputer datatronic3 ? Czy ciągnik jest bez kompa ? Napisz bo niepotrzebnie będę sie rozpisywał :P Jeśli masz skrzynie dyna-6 to spróbowałbym na trybie speed polowy :P możesz balansować na biegach od 2a do 3a i wyżej przy czym ciągnik przy zmianie z 3a na 2d reaguje jakbyś zniżał półbieg :P Ale jeśli daje sobie spokojnie rade na 3a i możesz nieraz dołożyć to raczej orałbym tym sposobem :) Jeśli ciągnik będzie reagował podobnie jak mój 6490 na dynashift to orałbym zdecydowanie 3a, bo u mnie na zającu na 1a spala mniej niż na żółwiu na 4a,b,c,d :) Napisz jakie masz wyposażenie w tym mf 6475

Opublikowano

ma ten wyswietlacz dot matrix i pokretlo autodrive ale jeszcze na tym nie probowalem co i jak. powiem ci ze oralem nawet 3c 3b 3a to na tych biegach idzie jak samochod po polu . wczoraj goscie byli ogladac bo chca kupic podobnego to sie naogldac nie mogli ze mozna tak szybko orac . co co wyposarzenia to co moge napisac podnosnik przedni plus obciaznik na 900 kg os mieka kabina na poduszkach no popropstu jest najbogatrza wersja tylko nie ma tego calego pakietu sms i datatronik czy jakos tak.

Opublikowano

Ahm rozumiem :P No to na tym wyświetlaczu DOT Matrix masz zakładkę z paliwem, chyba 4 z kolei jak przeskakujesz w prawo:) Masz tam całkowite spalone paliwo i dzienny licznik :) Kasujesz to przytrzymując przycisk "OK" na konsoli do obsługi ekranu :) I musisz wyzerować i odczekać godzinę i sprawdzić ile ciągnik spalił :) Lub po dniu pracy spalone paliwo podzielić przez czas pracy :)

Opublikowano

aha takie cos . dzieki za informacje bo w jnstrukcji nic konkretnego nie piusze w okolicy nikt nie ma podobnego modelu i zapytac tez sie nie ma kogo . jeszcze raz dzieki

Opublikowano

co myślicie o kupnie ciągnika mf6480 dyna6 z 2008 2tys mtg. ciągnik jest po wypadku i miał rozwaloną obudowę tylnego mostu. jest zrobiony ale obawiam się czy może mieć jakoś wadę ukrytą. Ciągnik był by brany na młodego rolnika a cena dogadana za niego 180 tys.

Opublikowano

tylko to nie jest rolnik tylko handlarz który ściągnął go pobitego i zrobił. Na razie jadę z nim pogadać zęby dał mi go na parę dni do pługa jak będzie ok to wezmę

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez qkohe155
      Tak jak w tytule - od zakupu(4 lata) mam problem z odpaleniem gdy jest zimno. Jak jest ciepło to bez żadnego problemu, dlatego w sezonie się tym nie przejmuję, chyba że jakaś zimowa orka się przeciąga. Jesienią jakoś wspomagam się prostownikiem. Jednak jak już te parę razy w roku trzeba go odpalić zimą to robi się wielki problem.
      Niby akumulatory przychodzą na 1 myśl, ale latem nie ma żadnych problemów, w dodatku czasem poczyszczenie niektórych kabli daje mniejszy, lub większy efekt. Tylko, że napięcie zimą potrafi spaść przy kręceniu do okolić 7V. Czy mierząc multimetrem bezpośrednio na biegunach akumulatorów jestem w stanie tym sposobem wykluczyć kable? I teraz nie wiem czy wymieniać od razu dla pewności i akumulatory i wszystkie kable idące do rozrusznika? A dlatego taki wywód na ten temat, ponieważ tam jest takie spaghetti jak na zdjęciu(2 kable na 1 planie to akurat od prostownika).

      2 akumulatory, w dodatku zwróćcie uwagę, że mają odwrotnie bieguny niż wszystkie co mieli w sklepach, 3 osobne plusy i bezpieczniki po drodze. Masa idzie na hebel i rozdziela się na 2, ale dla pewności hebel zdążyłem ominąć.
      Może ktoś mający tą serię wysłać zdjęcie jak to wygląda u niego?
      Najchętniej to bym wpakował 1 duży akumulator tak jak kiedyś zrobiłem w 6180 i by było po problemie, ale w tą skrzynkę się wystarczający raczej nie zmieści.

    • Przez Rolnik8888
      Witam mam problem z podnośnikiem mianowicie świeca się dwie diody jak na zdjęciu podnośnik nie reaguje ani na podnoszenie ani na opuszczanie od czego zacząć ciągnik MF 5455

    • Przez Clark
      Witam. Mam problem ze światłami awaryjnymi w MF255 i kontrolkami. Wymienione włącznik, przerywacz, cała instalacja. Wszystkie styki i masy wyczyszczone, kontrolki i bezpieczniki nowe. Najbardziej irytuje mnie fakt, że przez chwile już wszystko grało. Przykręciłem osłony i znowu jest problem. Kilka razy już wszystko rozbierałem i czyściłem i nadal nie mam rozwiązania.
    • Przez Clark
      Szukam patentu na przełożenie przewodów w błotnikach w MF255. Układam nowa instalację i mam problem z przełożeniem przewodów w tunelach błotników. Ma ktoś jakiś patent? Przepchnięcie raczej w grę nie w chodzi bo skutecznie uniemożliwi to łuk na błotniku i brud w samym tunelu. Myślałem żeby włożyć przewody w peszel i przymocować do błotnika od wewnętrznej strony. Plus tego rozwiązania byłby taki, że będzie łatwy dostęp i brak brudu ale nie wiem sam czy warto odchodzić od oryginału. 
    • Przez Clark
      Witam. Mam problem ze zdjęciem ramion z wielowypustu przekładni. Ściągacz się rozgina, uderzyć się tego nie da, WD, podgrzewanie itp nie działa. Macie jakieś patenty jak to ściągnąć? 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v