Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

czesci do nowych kombajnow tez robia u zoltkow i inne pierdoły i tez jest lipa ?

Jak fabryka ustali jakies normy to musza byc one spełnione.

Ja miałem w John deere 430 Jakies dobrej firmy nie pamietam juz jakiej i wytrzymały 3 sezony i co na to powiesz?

Opublikowano (edytowane)

Skąd to wziąłeś że są robione w Chinach? Muszę cię niestety zmartwić i powiedzieć że są to pasy w pełni polskie. Optibelty zdarzają się chińskie ale Stomil Sanok na 100% NIE!!!...

Edytowane przez ursus55
  • Like 1
Opublikowano

a czy żółtki to tylko chiny???wiem to od kolesia który od lat pracuje w tej firmie to samo sie tyczy części normy normami a jakość to już inna bajka.ciekawe czemu prawie wszyscy jak słyszą że części chińskie to innym odradzają je.zresztą nie bede się produkować bo i tak znajdą się zagorzali zwolennicy taniego azjatyckiego zamiennika

Opublikowano (edytowane)

Przecież to co robione jest w chinach nie oznacza, że jest złe. Przecież podzespoły do komputerów, firmowe ubrania, części samochodowe - praktycznie wszystko jest teraz robione w chinach. Są tam fabryki na ilość ale i na jakość. Nie można teraz kierować się stereotypem, że wszystko co chińskie jest złe.

 

Co do tematu, kupie drugi taki sam nowy pas i nie będe miał wątpliwości.

Edytowane przez ReV
Opublikowano

U mnie są żółte.... Nawet nieźle się trzymają. A tak poza tym to byłem dziś kupić czop i koło pasowe sprzęgła w hurtowni AGRO - BIS Młodochów i muszę wam powiedzieć że mają bardzo szeroki asortyment części. Pasów też... Są i Sanockie i Optibelty różne kolory, a ceny części po prostu rewelacja... Tam do bizona jest po prostu wszystko. Serdecznie polecam tą hurtownie. Prowadzą też sprzedaż wysyłkową.

Opublikowano

Skąd to wziąłeś że są robione w Chinach? Muszę cię niestety zmartwić i powiedzieć że są to pasy w pełni polskie. Optibelty zdarzają się chińskie ale Stomil Sanok na 100% NIE!!!...

 

 

Muszę cię niestety zmartwić ale stomil Sanok też zamawia pasy w Chinach, bo nie daje rady w sprzedaży swoich wyrobów, sanockie pasy dziś a kiedyś to niebo a ziemia, do nowych zachodnich maszyn w ogóle się nie nadają. Mają jeszcze jakieś czerwone, ale w cenach takich że bardziej opłaca się kupować Optibelta.

Opublikowano (edytowane)

A masz na to jakieś dowody? Bo pisać że są także w Chinach to każdy może powiedzieć. A czerwony to Harvest Stomil Sanok czyli wzmacniany.

Edytowane przez ursus55
Opublikowano

Odpowiem ci tym samym - a masz na to jakieś dowody że nie produkuje w Chinach i dlaczego nie miałby tego robić :) - bo pisać, że są tylko w "Polsce produkowane" to każdy może powiedzieć. Jeszcze jedno tak na logikę, ciekawe że kiedyś tylko żółte były wzmocnione, ostatnio żółte musiały dostać czerwonych kolorów żeby się wzmocnić :) Jeśli czerwony to faktycznie = Harvest Stomil Sanok, to ja już wolę 3 razy tańszego PIXa który też jest czerwony :)

Opublikowano

kolego ursusie, a skąd Ty :) to wszystko wiesz i to w taaaa...kich szczegółach ;) - szkolenia przy ciepłej wódce ? - opowiadanie głupot i dyrdymałów weszło już niektórym tak głęboko w krew, że inaczej nie mogą :)

Opublikowano

Po prostu już trochę siedzę w handlu i dlatego wiem co nieco na temat pasków, i na temat innych produktów. Współpracując z hurtowniami można dużo się dowiedzieć, także opowiadaniem dyrdymałów weszło niektórym w krew ale na pewno nie mi.

Opublikowano (edytowane)

ja też wiem i współpracuję, ale nie powtarzam za innymi plotek nie mających potwierdzenia w rzeczywistości

Edytowane przez razor275
Cytowanie poprzedniego posta
Opublikowano

Nie wydaje mi się coś kręcisz. Weź sobie do ręki pas żółtego Sanoka i żółtego PIXA i oceń jak jest wykonany, od razu widać że jest różnica w jakości gumy. Pixy wyglądają jakby były zrobione z gumy po starych filcakach. Także ocena jikości w tym przypadku jest widoczna gołym okiem, a klienci też wolą żółte sanoki bo dłużej wytrzymują. Także nie opowiadaj że to są plotki bez potwierdzenia bo gdybyś naprawdę pracował w handlu to byś wiedział jakie pasy są lepsze. Także ja powiedziałem co miałem do powiedzenia bo widzę że nie ma sensu się kłócić z kimś kto nie ma z tym styczności.

Opublikowano (edytowane)

Ja tam widzę, że w katalogu Gatesa jest cross lista i PIX ma zamienniki u Gatesa - i nie pisze to w katalogu PIXA !!! ale w katalogu Gatesa - a nie odwrotnie - czego nie można powidzieć niestety o stomilu, który żyje jak widać dzięki insynuacjom swoich przedstawicieli :)

 

 

Nie cytujemy poprzednich postów !

Edytowane przez razor275
Opublikowano

witam.mam pytanko odnośnie pasów jezdnych w nh1530 mianowicie pasy mam oryginalne od nowości górny jest poszarpany i można powiedzieć złom zaś dolny jest w stanie bardzo dobrym ale przydarł sie na 44mm (nowy ma 45mm) i teraz pytanko czy wymienić jeden i drugi?????wiem na 99% pasują od bizona.czy sanok wystarczy???

Opublikowano

Najlepiej wymienić dwa pasy. Jeden stary zostawiasz i w razie jak się któryś z nowo założonych zerwie się lub postrzępi - zakładasz ten stary. Potem znowu kupujesz komplet i zakładasz.

 

Pasy szybko się zużyją gdy nie dba się o wariator, tzn osiowość całego wariatora względem pasów, luzy środkowego talerza, za duży naciąg lub za mały pasów itp.

Mam pasy Sanoka z żółtymi napisami i jest ok

Opublikowano

wymieniłem dwa pasy bo jak się okazało drugi pas był nie równo wytarty i popiskiwał jak był założony z tym nowym.jaki jest dopuszczalny luz środkowego talerza????

Opublikowano

moin zdaniem zerowy bo jak Ci zaczyna sie luz pojawiać to przekładnia za długo nie polata a jak sporo kosisz to w ciągu sezonu potnie Ci pasy i bedziesz miał podwójny wydatek skoro rwał pasy tzn że jest do wymiany wymień to będziesz miał spokój na dłużej to jest tylko moje zdanie nie musisz sie tym kierować twój j kombajn Twój portfel ... jesli przekładnia jest taka jak w suprze to po regeneracji jest w granicach 400-500 zł a nowa 700-800zł

Opublikowano

rozważam wymianę tulei lub tulei z talerzem środkowym reszta jest dobra luz mam ale skoro nie może być luzu to się wymieni,podejrzewam że przekładnie załatwił pas górny na którym jeżdził poprzedni właściciel tzn postrzępiony i zdarty na 40mm a powinno być 45mm.oryginalna tuleja NH nie jest aż tak strasznie droga ale jednak materiał nieporównywalny z przekładnią z bizona.

Opublikowano (edytowane)

z tuleją wpadnę do znajomego na prasę koszt na oryginalnych częściach NH to około 500zł(tuleja,uszczelnienie filcowe,dwie tulejki środkowego talerza,łożyska) podam ceny pasów jezdnych może komuś się przyda bo są takie same jak w bizonie z tym ze w NH były dwa rodzaje ja mam dolny dłuższy bo mam większe koła i przez to większe koło na pas przy skrzyni. więc Sanok HL 3200 żółty 280zł,Tagex zębaty 380zł,Optibelt zębaty 375zł.Wybrałem Tagexy tak doradził mi sprzedawca i znajomy.

Edytowane przez dawid1862

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez k1rum
      Witam chciałem dzisiaj wyjechać w Pole ale bizon nie chce odpalić. Przy wciśnięciu rozrusznika nie kreci kołem zamachowym tylko słychać takie "pstrykanie". Akumulatory naładowane, zaraz jeszcze spróbuję podkręcać kable może w tym jest problem. Nie wiem czy wymieniać cały rozrusznik czy tylko wyrzutke, z góry dziękuję za pomoc 
    • Przez Ukson
      Wał napedu podsiewacza, lewa strona koło blaszane, prawa koło pasowe do wytrzasaczy. 
      Pytanie, jak osadzić łożysko prawe na tym wale? Według katalogu osłona 35mm (wewnatrz),ta plastikowa, dojdzie tylko do rantu gdzie 35mm przechodzi w 40mm - tak jak na zdjeciu. Jak osadze do osłony to łożysko bedzie około 1cm od rantu. Na wale widze, że jest "obtarte" tak jakby oslona chodziła za rantem po 40. Nie przyjrzałem sie wczesniej jak to tam bylo. Po starych osłonach widze, że nie ma tam takiej żeby weszla w obudowe łożyska i jeszcze na wał na tą cześć gdzie jest 40mm.
      Potrzeć po katalogu to osłona do rantu z minilanym luzem, a łożysko wtedy tak, jak obudowa z tą plastikowa obudowa to wypozycjonuje.
      Dodam, że piasta koła blaszanego była na równo z końcem wału, a koło pasowe po drugiej stronie osadzone głebiej tak, że wał wystawał za rant koła 2cm.
      Mam wrażenie jakby wcześniej to było złożone za bardzo w prawo, to znaczy wał przesuniety za bardzo w prawo względem reszty.
       


    • Przez Wopl
      Mam do wymiany sprzęgło na gardzieli. Teraz nie wiem jak najszybciej to rozebrać.
      Szybciej będzie wyjechać całą gardzielą czy odkręcać te kątowniki?
    • Przez bizonio
      dzień dobry jakej firmy  klimatyzacje do bizona z056 polecacie i czy lepsza wodna czy elektryczna ?
    • Przez ARTI2019
      Cześć, post z zapytaniem czy wie ktoś gdzie można dostać częsci do przystawki Rolmako chodzi mi o części do lewej kosy zaznaczone na czerwono na zdjęciu, Lubelskie Podkaprackie a najlepiej przez internet 

×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v