Skocz do zawartości

Zamiana...


rafal88

Rekomendowane odpowiedzi

Nie myslalaem nad kokretna cena :) Narazie bede szukal,nawet jesli nie znajde to nic zlego sie nie stanie,choc ciagnie mnie do zmiany na zetorka,a nawet bardziej do kupna ursusa 3514tylko jego cena....juz lepiej kupic 4514 i dlatego zostaje mi raczej 5245 Troche sie obawiam tego z lasu :lol: Zobacze jak to bedzie,na allegro tez nie ma nic specjalnego,a cena wiadomo jaka :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

28tys. to chce gosciu w Gomunicach za 6245 tylko silnik ma od 72xx no i jest z 1982 roku :lol: aktualnie przechodzi remont skrzyni(mozi ze tylko jakies kliny sie zerwaly,a tryby w super stanie) no i bedzie jeszcze pomalowany. A za tego na zdjeciach powiedzial mi 29tys.(1992r) z tym ze opony do wymiany,no i szyby(przednia,tylna i boczna)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

28tys. to chce gosciu w Gomunicach za 6245 tylko silnik ma od 72xx no i jest z 1982 roku :lol: aktualnie przechodzi remont skrzyni(mozi ze tylko jakies kliny sie zerwaly,a tryby w super stanie) no i bedzie jeszcze pomalowany. A za tego na zdjeciach powiedzial mi 29tys.(1992r) z tym ze opony do wymiany,no i szyby(przednia,tylna i boczna)

Jak chcesz 5245 to daj sobei spokój z 4x4 i weź 5211 bo za napęd liczą sobie jak za drugi ciągnik i jeśli nie masz zabagnionych łąk to styknie bo co z tego napędu jak silniczek słąby i jak wjedziesz w błoto to się będzie tylko dusił, 5211 kupisz dużo młodsze w lepszym stanie i mniej wysilone, a pozatym każdy woli stare zetory bez napędu bo maresorowaną przednią oś, a przednie napędy w starych zetorach bardzo awaryjne podobno są i duże luzy dostają, więc zastanów sie :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak chcesz 5245 to daj sobei spokój z 4x4 i weź 5211 bo za napęd liczą sobie jak za drugi ciągnik i jeśli nie masz zabagnionych łąk to styknie bo co z tego napędu jak silniczek słąby i jak wjedziesz w błoto to się będzie tylko dusił, 5211 kupisz dużo młodsze w lepszym stanie i mniej wysilone, a pozatym każdy woli stare zetory bez napędu bo maresorowaną przednią oś, a przednie napędy w starych zetorach bardzo awaryjne podobno są i duże luzy dostają, więc zastanów sie :P

niezgadzam się z tą tezą ża za napęd cenią tyle co za 2 ciągnik przeważnie jest to a granicach od5 do 10 tyś zależy od stanu i modelu a jeżeli chodzi o prace w polu to 4x4 jest bezporównania lepszy od napędu na 1 oś ale to już zależy kto co chce

 

28tys. to chce gosciu w Gomunicach za 6245 tylko silnik ma od 72xx no i jest z 1982 roku :lol: aktualnie przechodzi remont skrzyni(mozi ze tylko jakies kliny sie zerwaly,a tryby w super stanie) no i bedzie jeszcze pomalowany. A za tego na zdjeciach powiedzial mi 29tys.(1992r) z tym ze opony do wymiany,no i szyby(przednia,tylna i boczna)

nie orientuje sie czy w roku 1982 produkowali już6245 co wiem to był model seri 6011 6045

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak chcesz 5245 to daj sobei spokój z 4x4 i weź 5211 bo za napęd liczą sobie jak za drugi ciągnik i jeśli nie masz zabagnionych łąk to styknie bo co z tego napędu jak silniczek słąby i jak wjedziesz w błoto to się będzie tylko dusił, 5211 kupisz dużo młodsze w lepszym stanie i mniej wysilone, a pozatym każdy woli stare zetory bez napędu bo maresorowaną przednią oś, a przednie napędy w starych zetorach bardzo awaryjne podobno są i duże luzy dostają, więc zastanów sie :lol:

 

Za naped juz tak wcale nie licza jak za drugi ciagnik ale on jest tak jak by drugi ciagnik bo właczasz i jedziesz w ciezkich warunkach ciagnik bardzo dobrze sobie radzi,chyba nie miałeś doczyniania z pzrednim napędem.... To ze silnik słaby to słaby ale do niego sa ostosowane odpowiednie przełozenia(skrzynia) i ogumienie. wiadomo zę na dużym biegu będzie się dusił ale wrzucasz mniejszy i jedziesz z usmiechem na ustach... :P resorowana oś dobra ale zalezy do czego tak samo i napęd. a przednie napędy wcale nie mają luzów co anjwyzej tak jak każdy ciągnik moze ich dostać na koncówkach i nie mam pojęcia czemu miałyby się sypać....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jest u nas taka opinia i ludzie którzy mają zetory z napędem narzekają ze są awaryjne te mosty a po przesiadkach z zetorów bez napędu komfort jest gorszy bo bardziej trzęsie

co tam się ma sypać jeżeli od czasu doczasu przesmarujesz krzyżaki sfożnie ,kontrolujesz olej wmechanizmie różnicowym to w 5245 pojedziesz i pojedziesz dość długo ,może koszt przednich opon jest troche droższy ale coś za coś

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No tak opony może i droższe ale gdzieś siadziesz właczasz przód mniejszy bieg i zazwyczaj wyskoczy a bez napędu nie ma już takiej możliwości. Wiem to z doświadczenia ciągnik z przodem nawet przy bronach lepiej chodzi bo go nie spycha tak jak np. c385 a 914 niby to samo a przód daje wiele. Myślę, że jak poszukasz dobrego 5245 to nie będziesz żalowal.

 

Pozdrawiam Cichy007

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ale przeciez opon nie kupuje sie co rok :) wiec raz na jakis czas to mozna wiecej wydac,poza tym nie slyszalem zeby ktos narzekal ze przedni naped w zetorach,moze i komfort mniejszy,ale napewno lepszy niz w ciapku :lol: a jesli mialbym kupic 5211 to chyba zostalbym przy ferdku. Nie speszy mi sie zeby miec ciagnik na JUZ wiec spokojnie moge rozgladac sie z aczyms co bedzie w miare "dobre" :P Zastanawialem sie jeszcze nad 7245 no ale nie potrzebuje takiego ciagniczka choc moze nie jest to znowu jakiws BYDLE,ale napewno spali wiecej paliwa w lzejszych pracach,np:rotacyjna,przyczepka 4,5T

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez roofii
      Witam, mam problem z amortyzowaną przednią osią, a mianowicie chodzi o to że jak ją wyłączę to nic się nie dzieje przód traktora nie opada, nie ma żadnych błędów, później jak nacisnę żeby ją włączyć to zdarzy się że tak nagle opadnie a później powoli podnosi ale to bardzo powoli, ale dalej przy wyłączaniu nie opada, próbowałem kalibracji znalezionej w necie która polega na kilkukrotnym szybkim naciśnięciu przycisku załączania osi, wtedy ciągnik podnosi się na max do góry następnie opada do najniższego położenia (co ciekawe bo przy wyłączeniu normalnym nie chce tego robić) , następnie podnosi się trochę ale już bardzo wolno i kalibracja się kończy, ale to nic nie zmienia dalej nie działa tak jak powinno, Problem występuje w ciągniku MF 7614 z 2015roku.
    • Przez Piotr7485
      Witam nie działa  mi podnośnik zero reakcij z botnikow  też nie działa.  Tylko awaryjne ręczne podnoszenie i opuszczanie. Zdjęcie do podglądu  dzięki za podpowiedz

    • Przez EBO
      Mam problem kupilem go z uszkodzona pompa ta pod kabina tam sa jakby 3 pompy i srodkowa miala uukrecona oske ,wymienilem i okazuje sie ze traktor pracuje wszystko ok tylko jakims cudem przelatuje olej z hydrauliki do skrzyni biegow  ,20l w okol 10min czy moze wiecie co moze byc ? 
    • Przez Łukaszmf
      Witam. Massey ferguson 3065s. Ostatnio mam problem tego typu że jak odpalam ciągnik to od razu włączony jest przedni napęd. Po zgaszeniu i zapaleniu na nowo ( czasami ) da się wyłączyć i wlaczyc guzik działa na pewno. I problem jest z półbiegiem jak jest na szybkim to jakby coś hamowało. Ma ktoś podobny problem? Proszę o podpowiedź jak to naprawić. 
    • Przez lukaszx680
      Witam,
      Ktoś wie który czujnik trzeba odłączyć zeby podczas hamowania nie załączało przedniego napędu?
      Dzięki
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v