Skocz do zawartości

JD 975, 10xx i inne


celeronik

Rekomendowane odpowiedzi

Wybrane dla Ciebie

Witam Cie,

czy moze znasz typ silnika do kombajnu jd975 6 cyl turbo?lub ktos z forum JD?. Potrzebuje tez sily dociagniecia srub na glowicy, oraz na stopach korbowodow.Bede wdzieczny. Jsli ktos by potrzebowal nowa pompe wtryskowa do tego silnika - moge odstapic.Pozdrawiam,

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czasem na jakichs plastikowych elementach wybita jest data produkcji, ale nie zawsze moze sie zgadzac z rokiem prod. bo takie rzeczy produkowali na zapas

u nas w 1042 na dekielku od kierownicy jest wybite

no ale w reni na blotniki sa cos kolo 5-6 lat starsze niz sam ciagnik

jesli masz kabine, zapewne masz , bo one szly w SG2, ta rowniez na szybach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam panowie Jak tam wasze przygotowania maszyn do sezonu 2013 u mnie prace zbliżaja sie ku koncowi została jeszcze tylko jedna rzecz do poprawienia a mianowicie obroty silnika podczas pracy i zwracam sie tu z proźba do posiadaczy kombajnów serii 9xx i 1xxx posiadajacych silniki 6 cylindrowe czy może orientuje sie ktos z jakimi obrotami powinny nasze kombajny pracować bo wydaje mi sie ze moja 970- ma za duze obroty mówi mi to co drugi kombajnista który go słyszy a i ja stwierdzam ze na słuch to ma dosć wysokie pozatym odkad go kupiłem miał tendencje do grzania sie dodam tylko ze nigdy go nie przegrzałem ale uwazac trzeba było bardzo na temperature dopiero w zeszłym sezonie po zamontowaniu dodatkowej chłodnicy problem zniknoł poza tym ma jeszcze dziwna tendencje do zrywania śrób oraz uchwytów na sitach nie jest to czeste bo zdarza sie to raz na 30-40 hektarów ale jest i odnosze wrażenie ze jest to spowodowane własnie zbyt wysoka praca silnika co przenosi sie na szybsza prace podzespołow grzanie sie silnika i zrywanie sit.Zamówiłem juz laserowy tahometr do sprawdzenia jakie rzeczywiscie ma obroty ale potrzebuje jakis odnosnik jakie powinny byc prawidłowe dlatego prosze o pomoc. Prosze o forumowiczów i moderatora o wyrozumiałośc ponieważ zamieszcze ten post w innych tematach zwiazanych z seria 9xxi 1xxx . Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.mam problem z 975.otóż przy cofaniu dzwigni gazu z pełnych obrotów na niskie silnik gaśnie, lub też prawie zgaśnie ale uda mu zię wrócić do wolnych obrotów.myślałem że wolne obroty są za niskie,podkręcłem i wraz to samo.prawie zgasł ale wrócił do tych "podkręconych niskich obrotów".czy ktoś wie co jest tego przyczyną?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

heh no przyjacielu jezeli masz tak rozwiazane jak moja 970 to pozostaje ci tylko zwalać głowne koło bo inaczej sie nie da ;-)

 

oczywiście ze sie da! wystarczy dobrze napiac pończochę i zawiązać mały pęceł. pracuje już bez zarzutu kilka lat, ciągle ta sama, 3 minuty roboty.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez lassie
      mam problem ze sprzęgłem sieczkarni ponieważ cały czas jest złączone to znaczy przekazuje napęd mimo braku prądu , czy ktoś miał już coś takiego ?
    • Przez pawel6200
      Witam,
      Pacjent JD 7810 power quad rewers elektryczny, (czy używam sprzęgła czy nie) po kilku manewrach rewersem przeskakuje (niby) w pozycję neutralną, manetki rewersu nie mogę ustawić ani do przodu ani do tyłu. Kiedyś ten problem robił się przy zmianie pozycji bez sprzęgła, teraz niezależnie. Ciągnik wyłączałem, paliłem i rewers sam odblokowywał się, (tak przetrwałem sezon) dana przypadłość skończyła się w lecie po czym teraz grudzień nasiliła się.
      Aktualnie jadę ciągnikiem zmieniam kierunki, rewers blokuje się niby w pozycji neutralnej, traktor nie chce jechać a rewers nie chce przeskakiwać ani przód ani tył.(rewers fizycznie rusza się bez zmiany kierunku, nie klika)
      Aczkolwiek po zgaszeniu traktora odpalam zapłon i nie chce odpalić (sytuacja wygląda na to, że rewers jest w pozycji przod albo tył i nie pali) po kilku manewrach rewersem skrzynią biegów i stacyjką traktor pali i jest dobrze na jakiś czas.
      Proszę o pomoc co jest uszkodzone, ja obstawiam manetkę rewersu lub czujnik pozycji neutralnej, proszę o rady i pomoc, pozdrawiam
    • Przez tomek1974
      Kupię katalog do JD 730 ,jak coś to pisać
    • Przez Marcins1315
      Witam 
      Mam problem z wariatorem jazdy ponieważ podczas pracy „skacze „ góra dół , co może być powodem ?
       
       
    • Przez daanny
      Witam mam problem z paseami jezdnymi w moim jd, na cofnietym przyspieszaczu są lużne a gdy wysunę przyspieszacz by szybciej jechać pasy niesamowicie się naciagają i robia się sztywne jak struna przez co bardzo szybko się wyciaga sie ten gruby dolny z ząbkami i przekładnia szybko się nagrzewa kombajn drży, gdy przyspieszacz cofne do tyłu by zmniejszyć predkośc pas dolny robi sie bardzo lużny zdecydowanie za lużny, a gdy gą naciagnę napinaczem to znów gdy przyspieszę to napina się niesamowicie,wariator wyglada że jest sprawny w dolnym kole tym na sprzegle tez wyglada że ładnie chodzi, jestem ciekaw jak to jest u was czy przy każdym położeniu przyspieszacza pasy są jednakowo napiete, na moje oko to w kazdej pozycji napiecie powinno byc jednakowe,co może byc przyczyną tego że tak sie dzieje? wszystkie propozycje mile widziane, dodam że wszystkie trzy pasy nowe i oryginalne.a wiadomoże gdy pasy są za lużne to kombajn mi zwalnia a gdy za sztywne to sie grzeja i wyciagają. prosze o pomoc :unsure:
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v