Skocz do zawartości

JD 975, 10xx i inne


celeronik

Rekomendowane odpowiedzi

Witam Cie,

czy moze znasz typ silnika do kombajnu jd975 6 cyl turbo?lub ktos z forum JD?. Potrzebuje tez sily dociagniecia srub na glowicy, oraz na stopach korbowodow.Bede wdzieczny. Jsli ktos by potrzebowal nowa pompe wtryskowa do tego silnika - moge odstapic.Pozdrawiam,

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czasem na jakichs plastikowych elementach wybita jest data produkcji, ale nie zawsze moze sie zgadzac z rokiem prod. bo takie rzeczy produkowali na zapas

u nas w 1042 na dekielku od kierownicy jest wybite

no ale w reni na blotniki sa cos kolo 5-6 lat starsze niz sam ciagnik

jesli masz kabine, zapewne masz , bo one szly w SG2, ta rowniez na szybach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam panowie Jak tam wasze przygotowania maszyn do sezonu 2013 u mnie prace zbliżaja sie ku koncowi została jeszcze tylko jedna rzecz do poprawienia a mianowicie obroty silnika podczas pracy i zwracam sie tu z proźba do posiadaczy kombajnów serii 9xx i 1xxx posiadajacych silniki 6 cylindrowe czy może orientuje sie ktos z jakimi obrotami powinny nasze kombajny pracować bo wydaje mi sie ze moja 970- ma za duze obroty mówi mi to co drugi kombajnista który go słyszy a i ja stwierdzam ze na słuch to ma dosć wysokie pozatym odkad go kupiłem miał tendencje do grzania sie dodam tylko ze nigdy go nie przegrzałem ale uwazac trzeba było bardzo na temperature dopiero w zeszłym sezonie po zamontowaniu dodatkowej chłodnicy problem zniknoł poza tym ma jeszcze dziwna tendencje do zrywania śrób oraz uchwytów na sitach nie jest to czeste bo zdarza sie to raz na 30-40 hektarów ale jest i odnosze wrażenie ze jest to spowodowane własnie zbyt wysoka praca silnika co przenosi sie na szybsza prace podzespołow grzanie sie silnika i zrywanie sit.Zamówiłem juz laserowy tahometr do sprawdzenia jakie rzeczywiscie ma obroty ale potrzebuje jakis odnosnik jakie powinny byc prawidłowe dlatego prosze o pomoc. Prosze o forumowiczów i moderatora o wyrozumiałośc ponieważ zamieszcze ten post w innych tematach zwiazanych z seria 9xxi 1xxx . Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.mam problem z 975.otóż przy cofaniu dzwigni gazu z pełnych obrotów na niskie silnik gaśnie, lub też prawie zgaśnie ale uda mu zię wrócić do wolnych obrotów.myślałem że wolne obroty są za niskie,podkręcłem i wraz to samo.prawie zgasł ale wrócił do tych "podkręconych niskich obrotów".czy ktoś wie co jest tego przyczyną?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

heh no przyjacielu jezeli masz tak rozwiazane jak moja 970 to pozostaje ci tylko zwalać głowne koło bo inaczej sie nie da ;-)

 

oczywiście ze sie da! wystarczy dobrze napiac pończochę i zawiązać mały pęceł. pracuje już bez zarzutu kilka lat, ciągle ta sama, 3 minuty roboty.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez Marcins1315
      Witam 
      Mam problem z wariatorem jazdy ponieważ podczas pracy „skacze „ góra dół , co może być powodem ?
       
       
    • Przez daanny
      Witam mam problem z paseami jezdnymi w moim jd, na cofnietym przyspieszaczu są lużne a gdy wysunę przyspieszacz by szybciej jechać pasy niesamowicie się naciagają i robia się sztywne jak struna przez co bardzo szybko się wyciaga sie ten gruby dolny z ząbkami i przekładnia szybko się nagrzewa kombajn drży, gdy przyspieszacz cofne do tyłu by zmniejszyć predkośc pas dolny robi sie bardzo lużny zdecydowanie za lużny, a gdy gą naciagnę napinaczem to znów gdy przyspieszę to napina się niesamowicie,wariator wyglada że jest sprawny w dolnym kole tym na sprzegle tez wyglada że ładnie chodzi, jestem ciekaw jak to jest u was czy przy każdym położeniu przyspieszacza pasy są jednakowo napiete, na moje oko to w kazdej pozycji napiecie powinno byc jednakowe,co może byc przyczyną tego że tak sie dzieje? wszystkie propozycje mile widziane, dodam że wszystkie trzy pasy nowe i oryginalne.a wiadomoże gdy pasy są za lużne to kombajn mi zwalnia a gdy za sztywne to sie grzeja i wyciagają. prosze o pomoc :unsure:
    • Przez wielkiwojownik
      Witam, Pytanie do uzytkowników kombajnów serii 20 i 22 otóż czy poczas koszenia w takiej powiedzmy normalnej pszenicy przy prędkości 3,5km/h  lepiej jest jechać na biegu 2 wtedy dzwignia hydrostatu jest popchnięta do przodu tylko troszke? czy lepiej na biegu 1?  czy to ma jakieś znaczenie dla układu hydraulicznego i samego hydrostatu?
      drugie pytanie o obroty silnika czy podczas koszenia trzeba dać maxymalne obroty tak jak w książce napisali  tj w moim przypadku jd 2058  2350obr/min czy wystarczy mniej np 2150obr/min bo zauważyłem że przy niższych obrotach też daje radę ale czy tak można? to będzie mój drugi sezon tym kombajnem więc dopiero go poznaje 
    • Przez pablo10
      Witam.
      Patrzebuję waszej pomocy. Kombajn zbozowy John Deere  nie podnosi hedera. Na wyświetlaczu zapala się błąd 232E ( z instrukcji wynika, że błąd 232 należy sprawdzic przełącznik lub zastosować procedurę nr.8- ale nie wiem co ona oznacz) i wtedy po wcisnięciu na joysticku przycisku góra lub dół hedre nie reaguje ( sprawdzałem i wtedy do cewek odpowiedzialnych za podnoszenie nie dochodzi prąd). Najlepsze w tym jest to, że po zgaszeniu i odczekaniu załóżmy godziny błąd znika i kombajn może kosić 5 godzin, 10 lub tylko 10 minut i znowu pojawia się problem). W trakcie błędu nie działa tylko podnoszenie opuszczanie, wszystkie inne funkcje załączane elektrycznie działają np. podnoszenie motowideł. W moim modelu kombajnu przekazniki umieszczone w płycie z prawej strony kabiny nie  odpowiadają za funkcję podnoszenia i opuszczania- wyjmowałem każdy i podnosiłem opuszczałem- heder działał. Czy ktoś z Was miał taki przypadek i wie gdzie szukać przyczyny?
    • Przez zdzichu124
      Witam , puka mi kosz sitowy na pełnych obrotach , jak popuszczę delikatnie obroty to przestaje, jak dam na max znów zaczyna , pod koniec poprzedniego sezonu rozleciały mi się przez to sita. Sita zrobione nowe tylko musze pozbyć się tego pukania bo rozerwie kolejne sita. Wymieniłem wszystkie gumy i był spokój na pół dnia , ułożyły się i znów puka , pod tylne wieszaki podłożyłem płaskownik 5mm żeby go podnieść trochę to było dobrze kilka dni i znów zaczęło pukać. Jakieś pomysły ? Gdzie to może uderzać i jak to naprawić ? 
       
      Kombajn John Deere 1075, kosze nim 5ty sezon , cały czas było wszystko dobrze , pod koniec zeszłego sezonu zaczęła się akcja z tym pukaniem
×
×
  • Dodaj nową pozycję...