Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Odkręciłem koło, potem połówkę wariatora następnie tą przystawkę co jest dokręcona do skrzyni biegów i to trzeba zdjąć i w tym jest tarcza tylko trzeba od góry odkręcić docisk i pieski z tego co pamiętam

Opublikowano

A z którego roku miałeś kombajn i tarcze miałeś okragła czy w kształcie litery X ?

Opublikowano (edytowane)

To masz takie coś? 

Opera Zrzut ekranu_2021-12-30_183716_partscatalog.deere.com.png

Edytowane przez SAUTER
Opublikowano

Tylko chodzi mi o co innego.Tu na agrofoto przeczytałem że sa niby różne stopnie wykorbienia wałów i jak nr nabity przedniego wału nie zgadza się z tylnym to może rozrywać wytrzasacze.Ja kupiłem zamiennik i nie ma zadnych numerów

Opublikowano

Poprzedni ci pękł że wymieniałeś?Bo u mnie ten pierścień lata na boki razem z wytrzasaczem

Opublikowano

jeden wymieniałem bo kiedyś w austri urwało wytrząsacz i troche ukreciło wał, a tylny wał zostawiłem stary i tez tam latał na boki ten pierscien ale zzłapałem go migomatem i jest ok

Opublikowano

Wymieniał ktoś tylny wał wytrząsaczy w swoim JD? Kupiłem zamiennik i mam problem z ustawieniem panewek.Czy takie zamontowanie jak na zdjęciu może rozerwać mi wytrząsacz? Problem ze szczeliną jest tylko na pierwszym klawiszu.Na starym wale te szczeliny były takie same

IMG_20220620_195526.jpg

Opublikowano

ja wymieniałem u siebie w zeszłym roku, również kupiłem zamiennik. U mnie te szczeliny są takie same, na jednym wytrząsaczu trochę się różni, ale nie az tak bardzo jak u Ciebie.

Opublikowano

Sprawa wyjaśniona.Ten wytrzasacz był wymieniany i pochodzi z innego modelu który ma  większa możliwość regulacji na tych śrubach

Opublikowano

Witam.

JD1032 , znajomemu nie działa przy kombajnie obrotomierz, próbowaliśmy na różne sposoby i nic. Wie ktoś gdzie który przewód ma być? Gdzie jest czujnik od obrotów? Jak dokładnie te przewody idą, szczególnie ten różowy?

20220706_200758.jpg

20220706_200711.jpg

Opublikowano
4 godziny temu, kaseton napisał:

To jest obrotomierz bębna młócącego, zobacz na czujnik przy wale bębna 

Sprawdzę. 

A jest możliwość zamontowania do niego obrotomierz od silnika? Co byłoby potrzebne?

Opublikowano (edytowane)
5 godzin temu, izydor6280 napisał:

jw. to jest zegar obrotów młocarni i czujnik jest przy wale po lewej stronie

jak masz alternator z wyjściem to dołożysz obrotomierz, pytanie tylko po co ?

Według mnie też szkoda zabawy z tym. Lepiej co innego zainwestować.

Jeszcze jedno pytanie mam.

Mamy problem z szybkim opuszczaniem hedera- jakby bez żadnego oporu opada.

Wyczytałem że to może być problem dławika w pompie hydraulicznej a dokładnie w rozdzielaczu,  rozebraliśmy część odpowiadającą za heder i znaleźliśmy taki element, wie ktoś jak to może się nazywa (nazywało) i jak szukać tą część? I czy to ta część jest winowajcą problemu?

Rozebraliśmy część gdzie przychodzą węże hydrauliczne.

I wydaje mi się że to jest część nr 13 na zdjęciu poniżej.

20220707_195348.jpg

20220707_195320.jpg

Screenshot_20220707-200325.png

Edytowane przez Memciu
Poprawka+ dodanie zdjęcia
Opublikowano

Mam ten sam problem z szybkim opuszczamiem hederu az tak coś trzaska.Nie wiem czy ktoś ten dławik nie wyciągnął celowo ponieważ podnosi powoli a jakby był założony dławik to przepływ oleju przez niego byłby spowolniony i jeszcze wolniej by podnosił ,tak mi się wydaje.

Opublikowano
Dnia 8.07.2022 o 05:43, SAUTER napisał:

Mam ten sam problem z szybkim opuszczamiem hederu az tak coś trzaska.Nie wiem czy ktoś ten dławik nie wyciągnął celowo ponieważ podnosi powoli a jakby był założony dławik to przepływ oleju przez niego byłby spowolniony i jeszcze wolniej by podnosił ,tak mi się wydaje.

Tam są również takie "iglice" i w twoim przypadku mogą one nie działać odpowiednio. Warto to rozebrać i przeczyścić. 

Znajomy oddał ten dławik do gościa który wytoczy nowe z tego samego materiału i zobaczymy czy to ten element był winny. Dobrze że miał gościa w okolicy który ma taki kombajn na części i mógł zobaczyć jak dokładnie wygląda ta część 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez RolnikMat
      Zainteresował mnie ten model kombajny marki JOHN DEERE. Czy moglibyście mi powiedzieć co nieco o nim. Jakieś dane techniczne chodzi mi tu o moc silnika, masę kombajnu, cena, awaryjność. Proszę nie dawać linków z przekierowaniem na 1450 cws.
    • Przez mikolaj12345678
      Witam szukam schematu elektryki kombajnu john deere 1072 1075
    • Przez poderwa
      Witam-po odpaleniu kombajnu nie działają żadne przełączniki od hydrauliki, to znaczy że nie mogę podnieść hederu ani załączyć młocarni itp. Ładowanie akumulatora gaśnie, gdzie szukać awarii ?
    • Przez damianus2222
      Witam mam pytanie do użytkowników kombajnów John Deere 1450 /1470 lub innych którzy mieli podobny problem. 
      Mam problem tego typu że, kombajn rano jest czyszczony obsługa codzienna na tip top jadę w pole kosze od 11 do ok 17/18 te 6/7 godzin i zaczyna mi się zapalać kontrolka powietrza dolotowego czyli żółta kontrolka świec żarowych, nad głową zapalają się 2 diody czerwona i żółta, gdy zejdę obrotami na 2 zakres gaśnie ujade kawałek indie znów zapala... Kody błedow to spn 1569, 1078, 1077 a fmi 31. Nie wiem w czym leży przyczyna, dodam że filtr powietrza jest nawet w ciągu dnia czyszczony tak po 5 godzinach . Proszę o pomoc lub rady 
    • Przez LulaszRol
      Witam posiadam kombajn 2254 ,miałem problem z ładowaniem po włączeniu świateł gubił ładowanie ale nie zawsze wymieniłem nawet alternator i prawie wykończyłem akumulatory, nie mówiąc wyłączającej się młocarni bo nie było odpowiedniego napięcia w instalacji. 
      Szukałem przyczyny dosyć długo jedynie na co się napotkałem grzebiąc to że po odłączeniu przewodów z D+ (wzbudzenie) było na nich napięcie 6,5V, sprawdziłem do kąd idą te przewody jeden prowadzi do kontrolki a drugi jest dla mnie zagadką  bo idzie do skrzynki pod silnikiem a tam połączony jest do przekaźnika k45 odpowiadającego za alarm biegu wstecznego, jedno z drugim nie ma nic wspólnego, przewód D+ wchodzący do przekaźnika otwiera (lub po prostu przechodzi) i wychodzi masą przez to jest spadek napięcia na wzbudzeniu po odłączeniu przekaźnika napięcie to okolice 12V. Czyli wszystko porządku 
      Na razie mam ładowanie na światłach również, zamontuje jeszcze woltomierz w kabinie.  Ciekami mnie ten dodatkowy przewód D+ czy ktoś pomylił się w fabryce ? wygląda jak te oryginalne przewody  czy może do czegoś to jest?
       
      Stąd moje pytanie do posiadaczy takich kombajnów czy też macie dwa niebieskie cienkie przewody wychodzące z D+ na śrubce m5 przy alternatorze?
       
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v