Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

@up no nie do końca. Pierwszy lepszy przykład:http://allegro.pl/12-4-28-opony-rolnicze-ursus-c-330-bieznikowana-i2529582162.html Opona bieżnikowana nie rożni się niczym od nówki(oprócz wyglądu).

 

Bratrolnika i tak najprawdopodobniej zrobimy. Teraz zima to nie ma sensu nic przy nim robić, ponieważ ciapka chowamy do folii, a tam raczej ogrzewania nie założysz, a garaż i stodoła zajęte ;)

Gość Profil usunięty
Opublikowano

Może i koszt duży około 12tyś zł to zależy ile sam zrobisz ale naprawdę opłacalny muj ciapek jest z 1976r. kapitalka była robiona dopiero dwa lata temu bo mocy już nie było od nowosci to tylko dwie pompy wody wymienione i filtry, oleje na bierząco. teraz jak mu depniesz z beczkowozem na blokadzie to przud podnosi.

 

I jeszcze jedno czy twój ciągnik ma papiery i da się go zarejestrowac bo bez papierów to w tych czasach lepiej nie wyjeżdżać na drogi publiczne.

Opublikowano

@up no nie do końca. Pierwszy lepszy przykład:http://allegro.pl/12-4-28-opony-rolnicze-ursus-c-330-bieznikowana-i2529582162.html Opona bieżnikowana nie rożni się niczym od nówki(oprócz wyglądu)

 

do dziś mamy nalewki sprzed 20 laty w przyczepach to fakt ale nie wiem czy te nowe tyle wytrzymają.

Poza tym to czy one są radialne czy diagonalne?

Tak samo wyliczenia np kosztu zakupu wiązki od instalacji elektrycznej - czy myślisz że wytrzyma tyle samo co ta stara? Obecnie robione są z cieńszych kabli.

Opublikowano

@Up tak samo zresztą jak kabiny. Obecnie to plastik, albo cienka blacha. Bo najważniejszy jest koszt produkcji(oby był jak najniższy, bo kogo obchodzi, że rolnicy będą jeździć w ich kabinach i coś nie będzie im pasować?)

 

@Rolandgif ciągnik papiery ma, bo sam widziałem tą kartkę, ale w obecnym stanie technicznym nam go nie zarejestrują. Poza tym pole mamy za łąką przez którą ojciec przejeżdża, więc problemu nie ma. No, ale jak jeździ do wujka, albo do innej wsi to lasami. Tutaj też problemu nie ma, bo pracuję w Nadleśnictwie, więc zna drogi leśne jak własną kieszeń.

Opublikowano

Nikita poruszył temat instalacji elektrycznej, od razu mogę ci powiedzieć że te gotowe to się nadają do wyrzucenia w pokrzywy, u nas w c-330 wytrzymała 7-8 miesięcy, potem zrobiłem według schematu sam instalację z grubych kabli, i jeździ już ponad 2 lata, w c-360 tak samo wykonałem instalację sam, od stycznia nie ma problemów

Opublikowano

Panowie wyszukałem taką stronkę http://www.farmexpert.pl/zestaw_naprawczy_silnika_c_330_oryginal_ursus_produkt11326.aspx i

http://www.farmexpert.pl/zestaw_naprawczy_silnika_do_ursus_c_330_mahle_produkt2776.aspx

w moim ciapku z 1968 roku myslę wymienić teraz zestawy bo kilka lat temu go przegrzałem i cały czas bierze olej.

W mojej C-360 niedawno wymieniłem zestawy na Mahle-Krotoszyn i jak narazie OK.

A tutaj widzę fajną stronkę i dobre ceny.

Macie panowie jakieś doświadczenia z zestawem URSUS ?

Który zestaw wybrać?

Opublikowano (edytowane)

Witam po długiej nie obecności. Dziś przywieźliśmy całą przednią oś z oponami i błotnikami w stanie bardzo dobrym do tego dostaliśmy gratis kabinę puszkę,orzech,kunów(różnie na nią mówią) od chyba 360. Cała oś wywalona, a ja zarezerwowałem dla siebie kabinę do zrobienia. I o niej będzie mowa.

 

Kabina jest w słabym stanie.

Ze środka:jest silniczek do wycieraczki(sama wycieraczkę trzeba kupić),zauważyłem, że była tam kiedyś lampka, bo jest poprowadzony kabel i sam włącznik.

Z zewnątrz:wszystkie uszczelki do wymiany, lusterko zbite, jedna szyba zbita, a drugiej nie ma chodzi o te małe(znalazłem sklep z szybami, więc problemu nie ma), gdzieniegdzie podgnita i podgnieciona, dach raczej ok, tylko podszpachlować. Ogólnie to druciana nakrętka na wiertarkę i jazda.

 

Czy tą kabinę da się jakoś zabudować? Chodzi mi o tył no i drzwi, bo reszta to guma i i wiercenie;) Jeśli by wszystko pasowało to przynajmniej na głowę nei będzie padać i trochę przed wiatrem osłoni. Jak coś to mogę wrzucić zdjęcia kabiny i samego ciągnika:)

Edytowane przez wojtekmi12
Opublikowano

Drzwi lewe możesz gdzieś dokupić i przyspawać na zawiasach albo można zrobić i przesuwane tak jak w oryginale ale mniej miejsca w kabinie jest. A szybę można dociąć na wymiar pospawać ramki i jak byś chciał żeby była uchylana to zawiasy itd.

Opublikowano

Dokonałem szczegółowo oględzin kabiny i nie wygląda to za dobrze. Raczej ta kabina się do niczego nie nada, bo pełno szczelin i ogólnie jest bardzo pognita.O dachu to szkoda gadać, bo jest cały pogięty i nierówny. Na szczęście błotniki wyglądają w mairę ok. Wystarczy tylko szpachla i farba.

Kabinę której firmy najlepiej kupić? Oczywiście bez błotników. Nie musi być pełno bajerów. Wystarczy by nie wiało i nie padało na głowę;) Może ktośz Was ma do sprzedania w rozsądnej cenie ?:)

Opublikowano

Zastanawiamy się z Ojcem jak odkręcić koło pasowe. Czy konieczne będzie rozkręcenie bloku? Jest tam ogromna śruba do odkręcenia, ale nie wiemy czy to wystarczy. Ma ktoś może odpowiedź?:)

Opublikowano

Ja przy wymianie simmeringa poradziłem sobie bez rozjeżdżania przodem, był popuszczony na śrubach i trzymał na pół gwinta, drążków kierowniczych też nie zdejmowałem.Silnik oczywiście na lewarku, a pod przednie koła kliny podbiłem żeby mi z powrotem nie uciekał do tyłu. Klucz do odkręcenia śruby koła pasowego nasadka 36 i kawałek rury przedłużki bo wszystko nieźle podopier...

To było w c330 ale pewnie w 328 będzie to samo.

Opublikowano

pisałeś że będzie zmieniał przód na ten od 330 więc masz jak na dłoni koło, same koło pasowe chcesz zmieniać czy wyciek masz tamtędy?

Opublikowano (edytowane)

Stan na 03.03.2013

Witam ponownie. Remont póki co przebiega pomyślnie za sprawą dziadka :)Rozebraliśmy przodek i wymieniliśmy pierścień uszczelniający simering, zamontowaliśmy przednią oś,wyrzuciliśmy stary filtr oleju, nowe-stare drążki kierownicze, no i odkręcanie niepotrzebnych rzeczy po starej ośce z układu kierowniczego oraz wyrzucanie starej wiązki elektrycznej(zostawione tylko potrzebne stare kable). Również są pierwsze przymiarki do maski od c-330, która potrzebuje małego remontu. Nie zostawiamy oryginalnej, bo nie ma co żyć sentymentami oraz po prostu była w bardzo złym stanie.

Przesyłam też fotki kabiny.Będzie ona nam służyła przez ten sezon, na na jesień zostanie zakupiona nowa(Raczej te z allegro za 1900zł. Nie jest to jakiś szajs czy cuś?)

Jak widać pogoda od piątku piękna więc można pracować :)

I jak jest z kierownicą? Mogę kupić taką do c-330 i ją bez problemu zamontować w miejsce mojej czy nie?

1435042.jpeg

 

1435044.jpeg

 

1435046.jpeg

 

1435047.jpeg

Edytowane przez wojtekmi12
Opublikowano

Kierownica będzie pasować od 330 tylko musisz kupić ta na wieloklinie bu później były na wpust. Masz z tyłu opony 11 czy mi się zdaje?

Opublikowano

Za 1900 kabiny nie dostaniesz, te ceny są podane dla Wladimirca, najtańsze do 30tki są za 2100. Wiem bo sam szukałem. A czy to szajs ciężko powiedzieć, napewno lepsze niż te blaszaki z 60tek, szersze i wyższe są, no i dach nie rzęzi

Opublikowano

Witam, nie chce zakładać nowego tematu więc zapytam tutaj. Otóż zacząłem remont kabiny rurowej ch*jnów, powyciągałem wszystkie szyby i zamówiłem u gościa uszczelkę, lecz zamiast takiej co miałem wcześniej http://www.farmexpert.pl/uszczelka_szyb_kabinowych_ts__produkt8564.aspx on przywiózł mi tą http://www.farmexpert.pl/uszczelka_szyb_kabinowych_ts3__produkt8563.aspx , czy ta uszczelka będzie pasować do tej kabiny, nie będzie jakiś nieszczelności czy coś w tym stylu, czy może muszę ja sprzedać i kupić nową ?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez PatrykDawid
      Kupiłem nowy obrotomierz do C-330M ponieważ stary nie nabijał już motogodzin a traktor przechodzi przegląd i było to potrzebne. 


      Niestety dość znacznie przekłamuje on obroty, o około 400 względem oryginalnego, pokazuje 2400 przy normalnej jeździe zamiast 2000. Efektem jest też to, że szybciej nabija też motogodziny, i w niecałą godzinę nabił 1,2. Czy coś źle zamontowałem, czy jest to wada tego licznika? Jeśli jest to wada licznika, to czy ktoś mógłby polecić jakiś inny licznik?

    • Przez bart3k1998
      Cześć,
      MAm zamiar zrobić w swoim c328 zaczep dolny. W internecie ceny dolnego zaczepu dedykowanego do tego ciągnika wychodzą około 1200 zł. 
      Przeglądałem foty i znalazłem, że można tam zaadoptować wspornik od c355 i dorobić listwę.
       
      Czy ktoś posiada taką modyfikację i mógłby się wypowiedzieć na temat opłacalności wykonania?
    • Przez GrFicner
      Witam zainspirowany pomysłem od pewnego członka grupy o nicku jendrix jeżeli przekręciłem przepraszam i serdecznie pozdrawiam ,  borykaliśmy się z problemami a mianowicie w isarii 6050 3m bolączką była oryginalna skrzynia przekładniowa która była na plastikowych trybach niestety ulegały one uszkodzeniu,  wyłamywały się zęby zmienialiśmy tryby ale nic to nie dawało więc postanowiliśmy zmienić ją na bezstopniowa przekładnie z amazonki d7 zębatka zmieniona na 20 zębów z amazone przy piaście łancuch i super pracuje dalsze testy w polu pozdrowionka dla grupy trzymajcie się 😃


    • Przez torq1906
      Witam, 
      Jako że obecnie jestem na etapie generalnego remontu Ursusa C330 to zastanawiam się czy nie wprowadzić do niego odrobinę "luksusu" w postaci takiego zestawu wspomagania tylko zastanawiam się jak to wygląda od strony prawnej, czy mogą być jakieś problemy podczas badania technicznego? bo jednak jest to dość istotna ingerencja w układ kierowniczy.
      Czy takie zestawy mają jakąś homologację czy coś w tym rodzaju i nie ma się czym przejmować? 
    • Przez Mateusz2006
      Witam, mam pytanie mianowicie posiadam rozsiewacz amazone ZA-V 2200 z 2018 r. Do tego pory rozsiewacz chodził z nowej generacji ciągnikiem z systemem isobus, a teraz mam potrzebę zapięcia go do zetora 12245, ale z rozsiewacza wychodzi tylko kabel z wtyką do isobusa i nie wiem jak to zespolić z zetorem, dodam że oprócz komputera do isobusa, posiadam też komputer do rozsiewacza amatron 3. Proszę o jakieś wskazówki.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v