Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

 

Mam taki problem a mianowicie nie mogę uszczelnić miski olejowej w C360. Próbowałem na samej uszczelce korkowej nie dało rady, później na uszczelce korkowej i silikonie, później na silikonie. W końcu wkurzyłem się i dorobiłem sobie taką uszczelkę z gumy olejoodpornej gr. 3mm, skręciłem ją na silikonie i też leje a w dodatku od mocnego przykręcania aż pękła.

Już nie wiem co mam zrobić. Powierzchnia bloku jest czysta, sucha i prosta to samo z miską. Kiedyś widziałem u znajomego że miał uszczelkę nie korkową tylko taką gumowo silikonową, ale za żadne skarby nie mogę jej dokupić w żadnym sklepie.

 

Macie jakieś pomysły jak to uszczelnić????

Opublikowano

Raczej nie wydaje mi się żeby to była wina uszczelki. Korek to nie jest co prawda szczyt techniki ale w 60-ce zdaje egzamin. O wyciek podejrzewał bym co innego. Łączenie przedniej lub tylnej pokrywy z blikiem silnika jeśli wyciek jest w którymś z tych miejsc, pęknięta sama micha lub rozerwany w bloku otwór śruby.

Opublikowano

Wyciek jest przy tylnej pokrywie silnika ale też rozchodzi się w stronę przodu ciągnika, z przodu jest wszystko w porządku. Miskę oglądałem i wydaje mi się dobra. Ta tylna pokrywa też jest ładnie "zgrana" z blokiem silnika.

Opublikowano

Tak jak kolega @seweryn20 napisał olej raczej nie wylatuje spod uszczelki miski. Podejrzewam ,że jak wyciek jest patrząc od strony filtra oleju od strony koła zamachowego to puszcza simering lub odrzutnik na wale korbowym,ewentualnie sączy spod zaślepki wałka rozrządu lub korka kanału olejowego.

Gość Profil usunięty
Opublikowano

Wina nie jest po stronie uszczelki tylko w tylnej pokrywie żle styka i olej cieknie po pokrywie i przenosi się po niej a nie poda uszczelka misy. zdejmując uszczęlkę z misy na pewno zauważysz że jest sucha w miajscu styku misy i blok.

 

mogę jeszcze dodać ze chodzi mi o misę żeliwną nie blaszaną stosowaną w 4011 ktura zawsze pojakimś czasie leje faktycznie poniewarz jest miękka i podatna na odkształcenia.

Gość Profil usunięty
Opublikowano
  W dniu 28.10.2012 o 18:20, Ursusc-360 napisał(a):

czyli to oznacza że trzeba bedzie go rozpołowić jeszcze raz?

 

czyli to oznacza że trzeba bedzie go rozpołowić jeszcze raz?

 

 

na to wydląda,chociaż nie na sto procent,zdjąć misę i obejrzeć tylną pokrywę z dołu,misa przylega do przedniej pokrywy,bloku i tylnej pokrywy,jeżeli uszczelka jest sucha w miejscu styku przy tylnej pokrywie to trzeba rozpołowić,zdjąć koło ze sprzęgłem i uszczelnić na nowo pokrywę i zobacz na odolejacz tylko że jakby wyciek był przy wale to koło rozrzucało by olej na boki czyli w miejscu skręcenia silnika i tyłu.

Opublikowano

Witam mam podobie, wlasnie odpalilem cagnik po kapitalnym remoncie ciagnika ale bez remontu silnika i mam wyciek oleju na styku silnik skrzynia cieknie po misce ale tez nie jestem pewien skad to wycieka. byla wymieniana pokrywa odrzutnika bo nie mam na simering wiec iby pewniejszy a jednak teraz gdzies cos puszcza i ....teraz chyba najpierw zdemontuje zaslepke z rurka do smarowania lozyska oporowego i zobacze czy tam jest olej bo bylo wszystko wymyte i wymalowane i znow sie okazuje ze czystosc przy remoncie to podstawa wszystkiego. wiec sam jestem ciekaw gdzie lezy przyczyna ale to wymaga czasu niestety jak wszystko

Opublikowano

Ja również uważam, że wyciek u autora tematu nie wydobywał się z miski olejowej, a tak jak mówili poprzednicy z łączenia skrzyni i silnika. U mnie jest to samo i też na początku myślałem, że cieknie miska, ale później zlokalizowałem wyciek na łączeniu silnika ze skrzynią w bliżej nie określonym podzespole. Ciekawiło mnie to, że olej ciekł np po dłuższej pracy ciągnika kapie olej, a po krótkim postoju problem ustaje. Gdyby olej kapał z miski leciałby cały czas.

Opublikowano

Wie ktos jak "dobrze" uszczelnic miske olejowa w 3p? Zalozylem uszczelki korkowe na przednia i tylnia podporę walu, oczywiście nowe simeringi, z przodu silnika wyciek został wyeliminowany lecz z tylu silnika leje sie gorzej niż się lalo ;/ jakie uszczelnienie zastosować zamiast tego korka? Sznur lojowy?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez rolnikgospodarny95
      Mam duży spadek ciśnienia silnika w 3p nawet 1bar lub nieraz 0.5 jak by dobrze się przy siewie rozgrzał dodam że silnik nie był nigdy robiony ma zrobione prawie 4.600mtg.Pytanie do was czy dało by radę bez ściągania głowicy aby podłożyć od dołu panewki? Jak by wał nie był. by wytarty  wiadomo jak by był wał wytarty to trzeba rozbierać po kolei 
    • Przez Piffpaff
      Witam, chłodnica w c 360 ostatnie 20 lat zalewana woda więc caly układ zakamieniony. Czym spróbować wyczyścić układ żeby było to bezpieczne. planuje wymianę chłodnicy więc chciałbym rozrobić jeszcze przed zmianą
    • Przez Majstero17
      Cześć, czy ktoś ma założonego bąka w ursusie?, zastanawia mnie czy ten filtr jest tak samo dobry i skuteczny jak pp84 w 360 i czy ma jakiś wpływ na ciśnienie oleju 
    • Przez daruniasz
      Witam. Ciągnik składak - Perkins 3p (Bułgar), skrzynia + most Lublin 51
      Na kole zamachowym nie ma żadnych znaków GMP czy TDC1. 
      Potrzebuję wyregulować luzy zaworowe i ustawić prawidłowy kąt wtrysku.
      Pompa wtryskowa Pm3a04. Nie znalazłem w necie jakichkolwiek info czy podpowiedzi odnośnie ustawienia i budowy tej pompy. 
      Ktoś pomoże?
    • Przez jktuning
      Witam mam pytanie czy wie ktoś jak wymontować stare tuleje i wmontować nowe w silniku perkins? bo nie są to tuleje takie jak w zwykłych silnikach z mokrymi tulejami tylko suche.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v