Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam wszystkich serdecznie. Mam do Was szybkie pytanko.

 

Jutro tj. sobota 22.09 wybieram się obejrzeć MF'a 6170.

 

Jak rozmawiałem z facetem przez telefon to powiedział mi ze ten MF ma rewers mechaniczny i elektro-hydrauliczny. Na zdjęciach widać wajchę od mechanicznego jak również od elektro-hydraulicznego.

I tu pojawia się moje pytania.

Czy jest możliwość aby były oba rewersy?

Facet mówił, że elektro-hydrauliczny jest odłączony.

Nie wiem czy czasem nie było coś motane przy nim... wymiana skrzyni?

 

Podpowiedzcie czy wychodziły MF'y 6170 z dwoma rewersami...

 

Pozdrawiam

Opublikowano

No właśnie mi się wydaje, że mogła być skrzynia zmieniana na taką z mechanicznym rewersem.

Facet mówił, że jeden rewers jest zawsze odłączony.... działa mechaniczny to nie działa elektrohydrauliczny i na odwrót. Odłączenie jednego z nich następuje manualnie - przez użytkownika....

 

Przejadę się go obejrzeć i zobaczymy co z tego wyjdzie ;)

Gość Profil usunięty
Opublikowano

ALbo się gość nie zna i coś pomieszał albo w traktorze nieżle ktoś namiesał ja bym odpuscił jeśłi jest taki wynalazek w nim :D

 

Pozdrawiam

Opublikowano (edytowane)

Dzięki za odpowiedzi.

Właśnie wróciłem... i powiem szczerze... zmarnowane paliwo i czas.

Ciągnik miał prawdopodobnie wymienianą skrzynie biegów. Orginalnie był na rewersie elektro-hydraulicznym a teraz jest na mechanicznym.

Silnik był na 100% rozbierany... ściągana głowica i miska olejowa.

Zimny czy ciepły strasznie kopci...

A co najciekawsze... stan licznika około 4300 mh...

 

Także poszukiwania nadal trwają....

 

Nie będę zakładał nowego tematu, więc zapytam tutaj...

 

1. Gdzie zmienić obroty wałka z 540 na 1000 i na odwrót? Czytałem na forum, że gdzieś z tyłu przy WOM, ale niestety nie mogę znaleźć... najlepiej gdyby ktoś wstawił fotkę z zaznaczonym przełącznikiem.

 

2. Po obejrzeniu jednego z ciągników na panelu EHR wywala błędy 3-1...problem z prawym czujnikiem draftu(bolec mocujący prawą dolną belke podnosnika.) i 3-2...problem z lewym czujnikiem draftu, czy wpływają one na działanie podnośnika lub czegoś innego?

 

3. Oglądałem ciągnik z tłumikiem wychodzącym z maski... czy istnieje możliwość założenia tłumika z nowszego rocznika tego przy słupku kabiny?

Edytowane przez bocianlask
Opublikowano (edytowane)

stan licznika pewnie juz 2 albo 3 raz ten sam :P

 

 

Patrząc na to jak dymi i ogólnie jak wygląda to co najmniej 3 raz :P ja to myślę, że poprostu jedyneczkę z przodu "wymazali" :P

Edytowane przez bocianlask
Opublikowano

a moze caly licznik juz kolko zrobil i idzie drugi raz

 

Chyba niezbyt możliwe

99999 chyba by nie zrobił :P

 

Ponowie pytanka bo może być ich nie widać :P

 

"Nie będę zakładał nowego tematu, więc zapytam tutaj...

 

1. Gdzie zmienić obroty wałka z 540 na 1000 i na odwrót? Czytałem na forum, że gdzieś z tyłu przy WOM, ale niestety nie mogę znaleźć... najlepiej gdyby ktoś wstawił fotkę z zaznaczonym przełącznikiem.

 

2. Po obejrzeniu jednego z ciągników na panelu EHR wywala błędy 3-1...problem z prawym czujnikiem draftu(bolec mocujący prawą dolną belke podnosnika.) i 3-2...problem z lewym czujnikiem draftu, czy wpływają one na działanie podnośnika lub czegoś innego?

 

3. Oglądałem ciągnik z tłumikiem wychodzącym z maski... czy istnieje możliwość założenia tłumika z nowszego rocznika tego przy słupku kabiny?"

Opublikowano

u mnie obroty walka zmienia sie tak

po prawej strony w srodku kabiny kolo tylnej szyby

 

jak zobaczyles te bledy? u mnie chyba cos jest z tymi czujnikami bo jak mam na ehr pokretlo od wysokosci na max to ehr warjuje np nie opusi do konca tylko do polowy i mroga kontrola ale opusci i nastepnym razem juz nie ale jak mam nastawione na 3/4 to pokretlo to ehr juz dziala git

Opublikowano

Jeśli chodzi o obroty wałka to z tego co wyczytałem na forum to ten przełącznik przy szybie jest tylko informacją dla komputera - wyświetlania na tablicy, lecz mogę się mylić.

 

U ciebie po przełączeniu tego guzika zwiększają się obroty? w tym ciągniku co oglądałem to "na oko" obroty się nie zmieniły

 

Błędy sprawdzasz migającą diodą... np 3 mignięcia przerwa 2 migniecia czyli błąd 3-2. Dioda znajduje się po prawej stronie pokręteł... taki trójkąt z wykrzyknikiem.

 

Z tego co wyczytałem na innnym forum to kody błędów są następujące:

 

Kod:

1-1.....Nie podłączony jeden z elektrozaworów.

1-2.....Zwarcie w cewce elektrozaworu podnoszenia

1-3.....Zwarcie w cewce elektrozaworu opuszczania

1-5.....Problem z przełacznikami podnoszenia/opuszczania na błotnikach

1-6.....napiecie zasilania za wysokie (pow 18V)

1-7.....zwarcie w obwodzie 9,5 Voltowym.

1-8.....problem z przełącznikiem podnoszenia /opuszczania

 

2-2....problem z czujnikiem pozycji

2-3....problem z czujnikiem głębokości

2-4....problem z potencjometrem maksymalnej wysokości.

2-7....napiecie zasilania za niskie(poniżej.10V)

 

3-1...problem z prawym czujnikiem draftu(bolec mocujący prawą dolną belke podnosnika.)

3-2...problem z lewym czujnikiem draftu

3-4...problem z potencjometrem predkosci opuszczania

3-6...problem z potencjometrem intermixa(ten z gałką na panelu ze skalą od 1 do 6,najbliżej diody samodiagnostyki)

Opublikowano

to u mnie bedzie to

2-4....problem z potencjometrem maksymalnej wysokości. bo wlasnie cos z wysokoscia u mnie jest ;)

 

u mnie sie zmieniaja obroty walka :P

ja wiem ze wychodzily takie z manualna zmiana przez dzwignie z tylu ciagnika po lewej stronie patrzac od tylu i z elektryczna czyli ten przelacznik

ja mam 8120 i mam wlasnie ten przelacznik

Opublikowano

no to możliwe, że i w tym co oglądałem jest przełącznik elektryczny... a poprostu nie jestem w stanie bez maszyny rozroznic obrotów....

 

jak już jesteśmy na temacie wałka to mam jeszcze pytanko. Jak włączysz wałek bez obciążenia i na wolnych obrotach to słyszysz stuki z tyłu ciągnika przy wałku? jak doda się gazu to stukanie znika.... Sprzedawca mówił, że to normalne w tych modelach... ale sprzedawca może ściemniać aby sprzedać maszyne....

Opublikowano

w 8120 nawet ci nie powiem bo on nie robi nic z walkiem

ale w 3630 jak sie zalancza to stuknie i odrazu przestaje

 

 

 

To nie wiem.... w tych co oglądałem to stukało cały czas na wolnych obrotach... jak się gazu dodało to przestawało....

Opublikowano

czyli wszystko przede mną :P

Mam nadziję, że jak najszybciej znajdę coś wartego swojej ceny i odpowiadającego mi....

Jak szukałeś to masz może jakieś namiary w okolicach woj. łódzkiego na jakiś handlarzy? Czy wszystko z allegro szukałeś?

Opublikowano

powiem tak

jezdzilem z pol roku po lubelskim i nic nie znalazlem az przed zniwami pojechalem pod niemiecka granice i tam znalazlem swojego ;)

 

namiarow nie mam bo to z allegro bylo :P ale zeby kupic cos dobrego u handlarza to trzeba pojezdzic :D

Opublikowano (edytowane)

na wszystko trzeba czasu ;)

claasa 96 tez z pol roku szukalem :D

ale jest tez i czasem szczescie np

stoll v202 pojechalem ogladac pierwsza sztuke i go kupilem hehe ;)

Edytowane przez kravter

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez manik
      Witam
      Problem leży w pompie Lucas, wycieka paliwo na zaznaczonym na zdjęciu elemencie.
      Jak zniwelować ten wyciek? Czy tą śrubę z talerzem można wykręcić samemu (i jaką spełnia funkcję?) czy niezbędny będzie mechanik/pompiarz? Podejrzewam że jest tam jakiś oring który przepuszcza paliwo?

    • Przez marcin80wlkp
      Mam wyciek z pompy paliwowej z elementu zaznaczonego na zdjęciu na żółto. Można tym obracać dookoła i wtedy paliwo wylatuje mniej lub bardziej. Za co jest on odpowiedzialny? Czy dostanę gdzieś coś takiego, nowego? Czy można to ewentualnie wykręcić i zaślepić? Z góry dziękuję za pomoc.


    • Przez xzibit0000
      Czesc. Mam problem z wałkiem wom. Podczas jazdy z rozrzutnikiem nagle wałek wom sie zatrzymał i zaczął zgrzytac. Po zdjęciu przekaźnika i wlaczeniu wom walek zaczął sie kręcić i zgrzytal i na ,,oko,, nie kręcił z ta prędkością co powinien kręcić patrząc na obroty silnika. Dzisiaj za każdym włączeniem walka zgrzytal i po wyłączeniu go tez zgrzytal dopiero po chwili przestawał.
      Za co sie zabrać? Kosz WOM czy cos innego? Dzięki za podpowiedzi
       
    • Przez darkowe1
      Pany da radę wymienić w rozdzuelaczu od ponosnika suwak na linkę? Teraz jest na panel ehr jednak sa z nim straszne problemy . Ostatnio przestał działać był jakis elektronik stwierdził ze panel jest dobry . Przerobiliśmy podnosnik na krótko nowe kable gura dół i tez się zacina ... chciałem przerobić sterowanie na linkę tylko czy da radę...
    • Przez szymon628
      Mam problem ponieważ rozebrałem przedni most w mf 3050 i zauważyłem że jedna półos jest dluzsza od drugiej czy ktoś wie z której strony powinna być 

×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v