Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Otwory w mechaniżmie różnicowym są na 12 mm a otwory w kole talerzowym na 10mm.

Ja u siebie w kole talerzowym rozwiertałem otwory na 12mm i jest OK.

Nerwów mase straciłem bo poszło mase wierteł ale się udało.

Śruby dałem 10.9 twardości od jakiegoś samochodu i pięknie spasowało.

Edytowane przez POL1
  • Like 1
Opublikowano

Da się włączyć tylko napewno nie na postoju. Blokada ma zdaje sie trzy dość spore kły na każdym kole blokady i muszą mieć jak się zazębić, trzeba lekko dociskać dźwignię w czasie jazdy. Stawanie na niej z pewnością nie pomoże

Opublikowano

Nie trzeba a nawet nie można bo koła muszą się odpowiednio ustawić, blokada w 330 jest solidna i raczej się nie psuje najpewniej za mało ślizgały się koła aby blokada załapała

Opublikowano

w tym wypadku trzeba brać na to poprawkę, musiałbyś mieć niewiarygodne szczęście żeby trafić szerokimi na kilka centymetrów zębami do rowków na odrębnym kole sprzęgłowym które obraca się niezależnie przed sprzężeniem. Lekki gaz, naciskasz blokadę i jak będzie ciapek blokady potrzebować to Ci zaskoczy

Gość Profil usunięty
Opublikowano

To się wszystko zgadza, zatrzymujesz ciągnik, wciskasz blokadę i powoli puszczasz sprzęgło. W czasie ruszania blokada załapuje.To według tej instrukcji.

 

Jak dopiero zaczyna się jedno koło ślizgać to blokadę wciskasz w czasie jazdy, kwestia wyczucia i wprawy.

Opublikowano

Blokadę naciskasz normalnie w czasie jazdy i gdy nastąpi poślizg dźwignia pójdzie w dół. Jest to mechanizm bardzo trwały i raczej w tym przypadku nie sugeruj się instrukcją obsługi.

Opublikowano

Ja robie sąsiadowi wiec sąsiad chce tanio.....zamówiłem SKROPOL. a koła zębate URSUS.

Roboty MASE!!!!!!! Wymieniam dolne koła zębate "112/2" i "116/0" i górne 113/2 i 116/0 oraz wałek atakujacy i koło talerzowe mechanizmu..Niby 6 części a roboty z tydzień czasu.

Opublikowano

Witam w moim c 330 urwały się śruby mocujące mechanizm różnicowy a właściwie to 4 się wykręciły i je po wyginało i trzeba było je usunąć. Moje pytanie brzmi co zrobić aby je wymienić?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez szymi198710
      Witam, mam problem z same Explorer 80 pierwszej serii. Dziś kosiłem rotacyjna i otworzyła się z zatrzasku po czym przekaźnik się przyblokował... Wtedy przestała działać hydraulika. Podnośnik wspomaganie wyjście na tura... W ogóle nie słychać by pompa chodziła... Wie ktoś co.moglo się stać? Ciągnik rocznik 1986.
    • Przez ferdek2620
      Cześć 
      Miał ktoś problem z żółwiem zającem w Fergusonie 2620?
    • Przez felmag
      Witam.Jaki olej i ile do sprzęgła VTK-290 TD?




    • Przez lllllkl
      Witam właśnie robię remont sprzęgła i wymieniłem już dwa simeringi od strony pokrywy wału silnika i od strony skrzyni interesuje mnie wymiana uszczelniacza pomiędzy wałka sprzegła a wałka wom jak go się wymienia ? Wymienia się go bez ich zdejmowania czy trzeba zdjąć te wałki żeby wymienić ten simering mały. Noi jeszcze jedna sprawa mam luz na tym wałki i co muszę zrobić żeby go wyjąć wystarczy odkręcić tylko te 3 śrubki czy muszę coś rozpinać w skrzyni bardzo proszę o pomoc
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v