Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Takich drastycznych scenariuszy bym narazie nie wysuwał. Ale nie zaszkodzi sprawdzić przynajmniej oleju i ogólnie smarowania pompy jak tam to wygląda, bo jak się zatrze to już trochę kaski trzeba będzie rzucić

Opublikowano

Jak koledzy pisali trzeba zacząć od zbiornika czy nic nie blokuje wypływu paliwa ze zbiornika,

sprawdzić czy kranik jest drożny, tak samo przewody paliwowe o filtrach już nie wspomnę

oczywiście odpowietrznik w korku baku musi być drożny

Co do pompki zasilającej to zanim kupisz nową to można starą rozebrać sprawdzić stan zaworków, tłoczka, mogła nawet sprężynka pęknąć i tłoczek ma za mały skok i wtedy ma za mały wydatek pompka i tez bedziesz miał taki sam objaw. Jest jeszcze uszczelnienie tłoczyska może paliwo do wnętrza pompy gonić jak uszczelnienie przepuszcza.

Jest jeszcze coś takiego jak zaworek z kulką na przelewie pompy wtryskowej utrzymuje on stałe ciśnienie 1 at wewnątrz pompy wtryskowej też trzeba na to zerknąć

Opublikowano

Jakis rok temu miałem taki sam problem w c330 jechałem pod minimalna górke i gasł jakby nie mial siły okazało sie ze przewód od zbiornika do pompy byl zatkany jakims blotem radze ci zebys wyczyscil ten przewód i nowe filtry i zobacz czy w baku nie masz smieci

Opublikowano

Miałem podobne objawy, raz ciągnik zgasł w czasie jazdy, nie wiadomo skąd ale w wężyku znalazła się osa, drugim razem ktoś przymknął kranik. Dlatego warto zacząć od prostych i tanich rzeczy zanim postanowi się coś wymieniać.

Opublikowano

problem rozwiązany! Na szczęście wymieniłem tylko przewód od baku. Okazało się że pompka pompuje jak głupia a problem był w krućcu na który wetknięty jest przewód od baku, zebrał się syf na tej śrubie. Wyczyściłem i po bólu, dwa dni z pługami i ciapek nie zgasł ani raz.

Dziękuje wszystkim za pomoc.

Opublikowano (edytowane)

-- połączono --

 

Witam. Mam problem z moim Ursusem c330. Wymieniłem filtry paliwa, tłoczek odpowietrzający, również podkładki miedziane, lecz po odpaleniu po dłuższej pracy silnika traktor zapowietrza się. Odkryłem, że gdy poluzuję odstojnik, po chwili jest wszystko ok na jakiś czas. Czy ktoś wie jaka może być tego przyczyna? Z góry dziękuje.

Edytowane przez Marcin91
dublowanie tematów
Opublikowano

jakieś farfocle z paliwa pozapychały rurki. Weź sprężarkę, albo jakąś pompkę i przedmuchaj układ. Odkręć przewód doprowadzający paliwo do filtrów i dmuchaj w niego w tę stroę, żeby paliwo wracało się do zbiornika.

Na 90% pomoże.

Nie raz miałem takie akcje wróżnych ursusach i zawsze to była wina syfu z paliwa

Opublikowano (edytowane)

A dlaczego jak poluzuję odstojnik i zacznę pompować tłoczyskiem to odpowietrza i czuć że tłoczysko pracuje, a gdy zakręce odstojnik, tłoczysko mieli paliwo w miejscu?

Edytowane przez Marcin91
literówki
Opublikowano

Paliwo nie dochodzi. Napewno jakiś syf siedzi w którejś ze srób łączacych np. pompke z filtarami lub jakiejś innej. Odkreć wszystkie i sprawdz to.Przy okazji wymien podkładki.Przedmuchanie pomoże ale na krótka mete.Mozliwe też że podkładka gumowa pod kielichem filtra nie waszła dobrze na swoje miejsce.Jest dużo możliwośći,kombinuj i daj znac jaka była przyczyna.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez abuk14
      Mam kilka pytań dotyczących ładowacza czołowego do Ursusa C-330 M.
      1. Na co zwracac uwagę przy zakupie ( byc może będzie używany)
      2. Jeśli nowy to jakiej marki wybrac??
      3.Czy naprawdę tak ciężko się kreci kierownicą prz zwożeniu bel słomy ( o obornik nawet nie pytam)??
    • Przez pablo21
      Ostatnio przeglądałem katalog częci z Grene i widziałem pompę hydrauliczną do c-330 wzmocnioną czym ona różni się od zwykłej, jaki ma wydatek, i co da jej założenie w ciapku(będzie szybciej podnosił?)
       
      Od kiedy to się pisze pąpa?
    • Przez vitoma
      Czesc
       
      Czy moge zamiast zalecanego Hipola 6 uzyc do C330/360 oleju przekladniowego klasy 80W90 "zachodnich" firm ? Np. castrol, elf, mobil, valvoline ?
       
      oczywiscie planuje calkowita wymiane oleju. do tej pory byl zalany hipol 6.
       
      Z tego co widze to obecnie produkowany przez Orlen Hipol 6 rowniez ma klase 80W90, i jakis oznaczenie GL-4 . Nie wiem co ono oznacza.
       
      Jest tez olej Orlen Agro 80W90.
       
      Czy wszystkie wymienione moga zastapic orginalnego Hipola 6 podczas wymiany?'
       
      dzieki
      pozdrawiam
      Piotrek
    • Przez lukasz9741
      Witam.
      Na początek chciał bym się przywita bo to mój pierwszy post na forum.
      Mam na imię Łukasz i posiadam ursusa c330m z1991r.
      W dniu dzisiejszym urwało mi się ramię kierownicze prawe coś takiego: http://allegro.pl/ramie-kolumny-kierowniczej-c330-ursus-oryginal-p-l-i5480372251.html
      Czy mógł by mi ktoś podpowiedzieć jak się do tego zabrać aby samemu to wymienić?
      z góry dziękuję i pozdrawiam.
    • Przez livebird
      Witam mam pytanie odnośnie podłączenia dodatkowego oświetlenia roboczego LED w ursusie c330, gdzie mam to podłączyć, co trzeba zrobić by było to bezpieczne połączenie i jakie ledy najelepiej wybrać, chodzi mi o 2 lampy na tył kabiny umieszczone przy daszku.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v