Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam! Od wczoraj jestem posiadaczem takiego ciagnika i mam do was pare pytan.

1. Jak spuscic plyn z chlodnicy i z bloku

2. Nie podnosi mi sie maska z jednej strony jet tloczek gazowy z drugiej nie ma jak to wogole dziala zeby sie podnosila

3. Poci sie z tylu silnika od kabiny jak konczy sie silnik jest tam taka jakby przystawka i za nia kolo zamachowe i pomiedzy ta przystawka a silnikiem sie poci . Jest tam jakas uszczelka czy cos?

4. Jak go myli to powciskali brud pod uszczelniacze od silownikow do wspomagania. jak to rozebrac i czy kupi sie takie uszczelniacze niekoniecznie w serwisie johna? Prosze o podpowiedzi.

Opublikowano

kolego z tego co widze to kupiłeś coś w czym się nie orientujesz. skoro nie było wycieków a teraz są to ciagnik gył dobrze prany myjką cisnieniowa. płyn z chłodnicy korek czarny w dolnym prwym rogu od strony kabiny, blok z lewj strony śruba wkręcona. twoje określenie umiejscownia wypocin nic nie daje, foto/tysunek techniczny z katalogu.uszczelniacze sie kupi tylko oryginalne sa co do mm watpie zebyc kupił idelanie takie same nieoryginalne uszczeniacze ew. po nr katalogowym w google wpisz john deere part catalog tam wpisujesz model io masz katalog do sowjego janka, uszczelniacze jak wszytsko w johnie sa niestety calowe nie metryczne

Opublikowano

Kolego a ktory ciagnik od handlarza nie byl prany. Olej w tych miejscach gdzie jest to zaden problem wystarczy tylko rozebrac i wymienic uszczelniacze badz przeczyscic skoro byl myty pod cisnieniem prawdopodobnie zoztal wbity jakis paproch pod uszczelniacz i sie poci pozatym reszta jest sucha. No z tymi calowymi wymiarami to asz raje troche lipa ale cos za cos i dzieki wielkie za odpowiedz. A mozesz mi jeszcze powiedziec jakie oleje lejesz do silnika hydrauliki itp?

Opublikowano

oryginalne silnik jd plus, hudraulika hygard, nie widzę sensu zaoszczędzenia 100 zl na olejach czy filtrach. olej w silniku raz na rok wymeiniam przynajmniej lub co 250 h a w hydrulice to starcza na 1500 mth lub na 4-5 lat dlatego nie widze sensu zaoszczędzenia ew. fusch (kiedyś to on produkował dla johna oleje teraz nei wiem ale chyba tez), w oleje z orelnu do zachodnich ciagników nie wierzę mimo że mają te samą klasę jakości. a uwierz że są ciagniki nie prane myjkami.

Opublikowano

jakiegos badziewia nie bede lał do silnika i hydrauliki tylko takie jak zaleca producent na byle jaki olej mnie nie stac a propo mycia ciagnikow to wszystkie ktore ogladalem byly myte

Opublikowano

1.do spuszczania płynu z chłodnicy masz malutki plastikowy korek po prawej str chłodnicy od str silnika , za takim grubym przewodem do chłodnicy

2. z prawej strony masz otwierane drzwiczki w obudowie silnika, za nia jest rączka pociagasz do przodu i sie maska otwiera

3. nie wiem

4. http://jdpc.deere.com/jdpc/servlet/com.deere.u90490.partscatalog.view.servlets.HomePageServlet_Alt masz tu wszystkie uszczelniacze i ich nr katalogowe ale raczej to tanie nie będzie :/

jak możesz to wstaw zdj tych wycieków

Opublikowano

Panowie zrobilem zdjecie gdzie sie poci. Z moich obserwacji wybija go ze srodka miedzy silnikiem a kolem zamachowym. Czy tam jest jakis uszczelniacz?

file://localhost/C:/Users/User/Desktop/DSCF0784.JPG

Opublikowano

Wyciek zostal zlikwidowany 2 dni pracy i zrobione:) Mam jeszcze jedno pytanie po wlaczeni WOM-u nie pokazuje mi czasami obrotow. Czy to wina czujnika jesli tak to w ktorym on jest miejscu?

Opublikowano

Witam,

Proponujemy sprawdzić przewody elektryczne, począwszy od samego czujnika, aż do kontrolera (BCU, znajduje się w tylnej części kabiny). Pomiar prędkości WOM jest dokonywany przez czujnik indukcyjny, z dwoma przewodami (żółtym i brązowym).Czujnik znajduje się w obudowie WOM, jest wkręcony pionowo na samym środku obudowy. Zachęcamy udać się do autoryzowanego Dealera w celu dokładnego zdiagnozowania problemu.

Opublikowano

A czy da się w tym modelu sprawdzić przebieg? Skoro licznik nie działa to być może ktos tam paluszki włożył? Przebieg zapisuje się w jakimś sterowniku czy tylko w liczniku? Jeśli nie pokazuje obrotów to co się dzieje wyświetla się 0? Jeśli tak może szwankować czujnik lub jego połączenie. Jeśłi ginie wogóle wskazanie to może być problem z licznikiem czy wyświetlaczem.

Opublikowano

zegar pokazuje zero przy wlaczeniu zapala sie koltrolka ze walek chodzi ale nie pokazuje obrotow tak na wysiwtlaczu cyfrowym jak i na wskazowce na prawym zegarze. Licznik juz bije mth ktos widocznie sie bawil i licznik cofnal. ile powinno byc oleju w skrzyni? patrzac na wzernik z tylu to olej byl na pierwszej kresce od dolu i zapalila mi sie kontrolka od niskiego cianienia w skrzyni dolalem oleju pomiedzy pierwsza a druga kreska na polowie i przestalo siwiecic czy to moglabyc ta przyczyna czy to jakis problem ze skrzynia dodam ze ciagnik stal jakies 15min zgaszony wiec olej chyba tak szybko nie ostygl jak dolalem oleju pojezdzilem troche i juz sie nie zapalila.

Opublikowano

Co do wom u mnie w ferdku 4255 pomogło czyszczenie czujnika a dokładniej umycie ropą. Nawet bez demontażu. Na 540 pokazywał mi 0 na 1000 ledwo 300. Umyłem ropą wom i czujnik, nawet nie wierzyłem, że pomoże i jak ręką odjoł. Co do tego licznika obejżyj konsole czy śrubki nie ruszane. Jeśli ktos grzebał w śroku mógł uszkodzić obrotomierz. Zawsze możesz poszukac kogoś kto cofa liczniki w autach i dac mu do sprawdzenia może to jakaś drobna wada. Ja swój od mf a dałem jak mi wyświetlacz szwankował. Przy okazji koleś stwierdził, że nic w nim nie grzebano. Co do tego oleju faktycznie mogło byc mało i się zapalała kontrolka.

Opublikowano

Dzieki hubertus za rady umycie wom tzn? dzias sprawdze te kable i umyje ten czujnik i zobaczymy. Czasami dziala a czasami nie tak jakby cos w nim nie stykalo

 

Panowie wiecie moze ile kosztuje raczka zmiany biegow z przyciskami zolw zajac i gdzie ja mozna kupic? odrywa mi sie przycisk od zolwia i jak sie wyrwie bedzie porazka probowalem kleic ale nie daje rady.

 

Mam pytanie. Wyjezdzam dzis spod wiaty ruszylem kierownica w prawo puscilem a ona nadal sie krecila do zlozenia kol odbilem lekko w lewo i to samo. Sam kreci kierownica co moglo sie stac? Mial ktos podobny problem? dodam ze jak wjezdzalem pod wiate wszystko bylo ok

 

Edytuj, a nie pisz posta pod postem!!!!

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez Walczaklu
      Może ma ktoś instrukcję procedury kalibracji podnośnika tylnego w traktorze z tematu...?
      Będę zobowiązany...
    • Przez maniek6414
      Witam.
      To mój pierwszy post bo nie mogę nic znaleźć w necie konkretnego. Mam poważny problem z JD 6910 2000 r. skrzynia  AutoQuad II, gdyż nagle przestał jeździć. Po wybraniu biegu i ustawieniu rewersu do jazdy w przód lub do jazdy w tył ciągnik nawet nie drgnie, brzęczek piszczy i miga "N" na rewersie jakby był załączony postój. Bezpieczniki sprawdzone, znajomy elektryk nie wie co to może być. Sytuacja powstała nagle po tygodniowym postoju ciągnika. Pomocy bo czas ruszać w pole a tu nie ma jak.
    • Przez aprochota
      witam mam problem z 6910. a mianowicie. ciągle słychać jak zakańcza się pompa hydrauliczna w czasie jazdy. na postoju tego niema i w trakcie jazdy jak naciśnie się hamulec to też ustaje wydaje mi się że przy dłuższej pracy olej się bardzo nagrzewa bo jak sie podnosi pług to bardzo powoli podnosi a jak się kręci kierownicą to już w ogóle nie podnosi. dodam jeszcze jak go kupiłem 3 lata temu to już ta pompa się załączała ale sporadycznie. teraz praktycznie non stop się zakańcza. ktoś coś podpowie?
    • Przez thebestacc
      Cześć. Problem zaczął się podczas wożenia siana z 1 pokosu. Po postoju gdy odpaliłem ciągnik zapaliła się kontrolka stop i ciśnienia oleju. Zgasiłem ciągnik, następnie odpaliłem i było wszystko w porządku. Podczas żniw na nowo zapaliła się z 2 razy, a podczas wożenia obornika kontrolka nieustannie zaczęła migać, a pozniej jak się okazało ukręciła się flansza napędu pompy. Po jej wymianie problem na chwile ustąpił, ale pojawił się na nowo. Postanowiłem zmienić olej wraz z wszystkimi filtrami, jak się okazało stare filtry były naprawdę brudne. Wszystko było w porządku przez około 10 godzin pracy. Dodam że wszystko działa jak należy, a gdy wjadę na rowne podłoże kontrolka momentalnie przestaje świecić. Poziom oleju na tej miarce jest tak jak powinien być, a oleje i filtry oryginalne John Deere. Ciśnienie na pompie to ponad 200 bar, więc bardzo dobre. W czym może tkwić problem? Bardzo proszę o pomoc.
    • Przez michal822
      Witam kupiłem 6210 i wziąłem sie za serwis olejowy  i pytanie do posiadaczy czy w tym modelu jest sitko filtrujące  przekładni tak jak w wersji 6910. Czy w modelach 4cyl juz go nie bylo 


×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v