Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Wybrane dla Ciebie
Opublikowano (edytowane)

Nie mam w tej chwili możliwości zrobiebnia zdjęcia ale pęknięcia są na długości 10cm prostopadle do ciągnika i 60cm po łuku. Problem polega na tym, że nie każde tworzywo idzie pospawać... Dlatego pytam czy ktoś próbował i jakie były efekty?

Edytowane przez 6441Marcin6441
Opublikowano (edytowane)

W swojej proximie miałem pęknięty błotnik i połamany dach, aczkolwiek udało mi się to pokleić we własnym zakresie. Metodę, którą zastosowałem to żywica, do której dolewałem jakiś klej czy coś takiego, jak sobie przypomnę, to napisze co i jak, najpierw trzeba było oczyścić okolice pęknięcia, następnie smarowałem żywicą popękany element, następnie nakładałem płótno i tak kilka warstw (2-3) na dachu z boku była dziura, to najpierw w środek napchałem gazety, by pianka nie wędrowała tam, gdzie jest zbyteczna, później nałożyłem: żywica/płótno/żywica/płótno/żywica. W fazie końcowej, gdy wszystko wyschło zabrałem się za estetykę, czyli papier scierny i trzemy, by zrównać w miarę możliwości z calizną. Może i nie wygląda to najlepiej z bliska, zaś z daleka nie jest to zauważalne ale swoją rolę spełnia.

Jeżeli interesuje Cię więcej informacji/zdjęć napisz na pw. Poza tym, do końca nie wiem jak wygląda te pęknięcie... Mogę jeszcze napisać, że nie jest to drogi koszt, a zrobisz to we własnym zakresie...

Edytowane przez Zawisza
Opublikowano

Niestety nie pospawasz tylnego błotnika tylko klejenie innymi specyfikami. Ja połamałem tylko ten czarny chlapacz na końcu tylnego błotnika i niestety pospawać się nie dało gdyż jest to mieszanina kilku typów plastiku i żadna z elektrod(plastikowych) tego konkretnie nie łapie, a reszta błotnika to na pewno już nie typowy plastik jednego rodzaju.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez Dariusz123456789
      Witam nie mogę uzyskać wysokiego pedału hamulca prawego zetor 72 11 ( nowa pompka,wyrównywacz, przewód cylinderek i szczęki proszę o pomoc
    • Przez ZimowyZolnierz
      mam problem z zetorem 9540 jak w tytule traktor po wciśnięciu pedału sprzęgła hamuje, od czego zacząć poszukiwania? Dodatkowo jak obsługiwać wzmacniacz momentu obrotowego (pierwszy traktor z tego typu bajerami) skrzynia 4 biegowa.
    • Przez toobek
      Witam. Mam taki problem, mianowicie orałem zawsze moim Zetorem 7211 pługiem 3 skibowym Unia Grudziądz. Orałem zawsze na trybie pracy hydrauliki POZYCYJNA i ustawiałem głębokość kołem pługa. Wszystko szło pięknie orka ładnie szła. Niestety mam bardzo zakamienione pola i postanowiłem przetestować pług z jakimś zabezpieczeniem. I tak przetestowałem już 3 pługi. Problem polega na tym że te pługi były cięższe, brały szerzej na skibę i na POZYCYJNEJ i kole podporowym ciągnik nie mógł uciągnąć nawet mój obecny pług Unię TUR 35. Przestawiłem więc tryb pracy hydrauliki na MIESZANA i ciągnik bez problemu ciągnie pług nawet przy głębokiej orce tylko nie mogę ustawić głębokości orki. Raz głębiej raz płyciej. Gdy przednie koła wpadną w dołek to pług potrafi wyskoczyć gdy wjadą na górkę to pług zagłębia się po ramę. Proszę o radę czy da się coś z tym zrobić czy jednak muszę wrócić do starej uni Grudziądz. Myślę nad pługiem obrotowym chociaż 2 skibowym ale boję się że będzie to samo. A pola mam nie regularne zakamienione i teren górzysty. Jest jakaś rada na to z góry dziękuję za pomoc i pozdrawiam!
    • Przez ZimowyZolnierz
      Witam w katalogu części naszego Zetora występują 4 świece żarowe w głowicy, natomiast fizycznie mamy świece płomieniową w kolektorze. Czy to oznacza że głowica jest nieoryginalna czy w starszej wersji z mostem zetorowskim po prostu tak jest? Oraz mam mega problem z rozruchem, w mrozy jak złapie początkowo chodzi na jeden cylinder, pora się szykować do remontu?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v