Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

witam po ostatnie orce pojawil mi sie olej w kolektorze wydechowym olej wydobywa sie z 3 gniazd natomiast z jednego nie widac ciagnik ma troche mniej mocy i kopci tak szaro czarno dodam ze 2 miesiace przed wymienilem głowice na nowa i wtryski nie ruszalem pompy ani turbiny czy moga byc to zawory prosze o pomoc gdzie szukac przyczyny

Edytowane przez XaWi
Opublikowano

Z odmy wlasnie nie cieknie olej tak zeby bylo zauwarzalne morze przy przegazowaniu delikatnie dymi .zmierze cisnienie na tłokach i to powinno wykazac czy sa popekane czy nie co sadzice. pompa paliwa mogla by byc przyczyna kopcenia i mocy ?

Opublikowano

ściągłem głowice i na cylindrach jest troche oleju czyli to raczej glowica bedzie

 

a jak powinny byc ustawione wtryski w ursus 1014 jakie cisnienie powinno byc

Opublikowano

Zawieź głowicę do zrobienia koszt koło 500 zł i odkręcaj miskę i wysuwaj tłoki.Zobaczysz jakie są pierścienie bo być może zdarły się zgarniające albo zapiekły.Owal na tulei możesz sprawdzić pierścieniem tylko najlepiej nowym a jak nie to nowe słupki wstawiać.

Opublikowano

najlatwiej powiedziec zeby zrobic glowice. ja bym najpierw zrobil kolo pierscieni. Sprawdz pierscienie i tuleje. Jak cos to zrob piescienie i zobaczysz co bedzie.

P.S. Czesto jakies drobnostki to usterki. Wiem sam po sobie jak mi samochod nawalil to kazdy mechanik powiedzial pompa wtryskowa do regeneracji bo palic nie chcial palic a okazalo sie ze wezyk powrotu pekniety i koszt remontu to 10zl. Wiec najlepiej rozebrac i pierscienie sprawdzic a potm dopieor glowice bo to juz wiekszy koszt.

Opublikowano

W zakładzie szlifierskim tam gdzie ja zawożę części najpierw sprawdzają głowicę na szczelność potem weryfikacja co robić a co się nadaje a co nie. :huh: Druga sprawa głowica jest do planowania żeby w miarę długo pojeździć chyba że się komuś nudzi i szuka zajęcia to można zakładać tak i jeździć i za rok robić z powrotem. :D

Opublikowano

Mam jeszcze takie pytanie jaką miałeś uszczelkę pod głowicą bo dla sinika z podwójną miską olejową gdzie jest ciecz chłodząca olej uszczelka jest z otworami w kanałach wodnych no i czy masz taką samą głowicę a silniki z chłodnicą olejowa mają uszczelkę z zaślepionymi kanałami wodnymi do tak zwanego nowego typu.

Opublikowano

właśnie na kolektorze sacym byly slady oleju i po odkreceniu kolektora wydechowego widzialem olej na zaworach a w turbinie troche oleju widzialem ale nie duzo i delikatnie sie przycina o obudowe

 

balcerek1 raczej jest to stary typ rok 86 i ma w uszczelce otwory na kanaly wodne zalozylem taka jak byla wiec nie wiem albo to głowica albo turbina dam glowice na szczelnosc i chyba to powinno pokazac czy jest dobra czy nie

Opublikowano (edytowane)

Turbina do spalania oleju ale nie na kolektorze wydechowym.Po suwie ssania następuje praca czyli spalanie i wydech czyli olej się spalił no i kopcił by na niebiesko.A co do uszczelki rozchodzi się o te otwory zaślepione po prawej stronie otoczone sylikonem http://moto.allegro....2916784406.html i to jest uszczelka od turbo i nowy typ a w starym te otwory są wycięte.No i następna sprawa czy masz termostat sprawny.Ja bym wymontował tłoki i sprawdził pierścienie.Nie są drogie bo coś koło 40 zł na tłok.

Edytowane przez balcerek1
Opublikowano

Czytam sobie tak i się domyślam... napisze co, otóż, trzeba jako nr1. sprawdzić czy w turbinie raczej w sprężarce turbiny nie ma śladów oleju, jak są to sprężarka wali olej w cylindry, sprężarka raczej na 100% do roboty, jak piszesz że ma luz że ociera o korpus wirnik to na 1000% sprężarka, nie ma sensu jak dla mnie ingerować w silnik, to są grube koszty, na początek sprawdź turbo bo ono jest trefne.

Olej w turbosprężarce w wydech nie pójdzie, tam jest za duże nadciśnienie(chyba że już skrajny przypadek padnięcia turba) zawsze idzie w dolot, powietrze wysysa wręcz olej z uszczelnień rozwalonego wirnika.

Opublikowano

Witajcie koledzy. Przyszedł czas sie zarejestrować i pomóc od razu koledze by nie pchał sie w koszty.

Wina pojawiającego sie oleju silnikowego na wydechu moze byc, zbierający sie olej na tależyku zaworu w czasie postoju, spływa wtedy po zaworze do kolektora efektem jest "zafajdany" olejem silnik.Musisz kolego sprawdzić czy, lub w jakim stanie jest oring znajdujący sie na zaworze miedzy tależykiem a zapinką zaworu, jeśli uszczelka za mała lub brak to takie cyrki sie dzieją.

daj znać jak naprawisz pozdrawiam.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez vitoma
      Czesc
       
      Czy moge zamiast zalecanego Hipola 6 uzyc do C330/360 oleju przekladniowego klasy 80W90 "zachodnich" firm ? Np. castrol, elf, mobil, valvoline ?
       
      oczywiscie planuje calkowita wymiane oleju. do tej pory byl zalany hipol 6.
       
      Z tego co widze to obecnie produkowany przez Orlen Hipol 6 rowniez ma klase 80W90, i jakis oznaczenie GL-4 . Nie wiem co ono oznacza.
       
      Jest tez olej Orlen Agro 80W90.
       
      Czy wszystkie wymienione moga zastapic orginalnego Hipola 6 podczas wymiany?'
       
      dzieki
      pozdrawiam
      Piotrek
    • Przez damianzb9613
      Witam, co może być przyczyną mokrego kolektora wydechowego i całego tłumika aż do samej góry (podstawiłem puszkę pod tłumik to nakapało oleju z paliwem czy coś takiego )zostały wymienione pierścienie tłokowe , uszczelki pod głowicą i pompa paliwa i wtryski były sprawdzone.
    • Przez kwiat82cch
      Witam. Mam pytanie. Otóż tak, posiadam problem przy moim fohn deere 3140, wyciek jest pod tylnym mostem, olej kąpię z rurki na zdjęciu i pytanie brzmi, jak uszczelnic ta rurkę, co trzeba wykręcić... 


    • Przez Luki1988
      Witam, czy jest jakiś olej hydrauliczny do skrzyni power quad na dolewkę? Nie wiem jaki jest zalany. Kupiłem jd 6300, na bagnecie olej jest czysciutki ale stan na minimum.Chciałem chociaż trochę jeszcze na nim przepracowac.
    • Przez kzt1736
      Witam, ile doleju do silnika Deutz Fahr 6.30tt 7.2 l ?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v