Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam wszystkich agrofotowiczó kochani chce w swoim nh zamontować wysprzęglik taki jak w zetoże np. mam pytanie czy ktoś robił cos takiego albo może wie jak to zrobić i czy zdało to egzamin ? proszę o odpowiedzi z góry dziękuje pozdr.

Opublikowano

bart 123i ;własnie sie zerwała i to nie raz i niemam zamiaru ciągle jej wymieniać wiec che to nprzerobić na wysprzęgliku

ursuss; wysprzeglik zestaw pompek tak jak wstylu chamulców tylko że to działa przy sprzęgle niemasz linki tylko jedna pompka jest przy pedale sprzegła a druga przy dzwigni sprzęgła przy skrzyni

  • Like 1
Opublikowano

no ja ostatnio w nawale pracy kupiłem orginał wytrzymuje dwa lata to juz trzecia poprzednio miałem od busa do ręcznego hamulca a podobno od ciapka mozna dorobić , bo 180 złotych tez mi sie nie uśmiecha co dwa lata wywalać a ten wysprzęglik wart rozwago myślałem juz kiedyś o powietrzu ale hydrauliczny bezpieczniejszy

Opublikowano

Bart123i no własnie mi tez już nieraz pękła i myśle żeby to przerobić mój td jest z 2008r a umnie w okolicy linka do niego 200zł kosztuje

casami to nawet oleju wpuszczę w panceż odstatnio założyłem od zetora 7211 od sprzęgła drugiego stopnia nawet się udał tylko że zaczeło rdzewiec w środku i strasznie cieszko chodzi narazie nalałem oleju i jest w miarę

I teraz własnie bd kombinował przerobic to na wysprzęglik

Opublikowano

sorki za dwa posty pod sobą ale tak będzie lepiej :) u mnie jednak jest mechanicznie , tyle że nie linką

to znaczy jak ci wysprzęgla skoro niema linki coś musi byc jakis cylinderek wypychający dwignie przy skrzyni mógł byś opisać co i jak

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez abuk14
      Mam kilka pytań dotyczących ładowacza czołowego do Ursusa C-330 M.
      1. Na co zwracac uwagę przy zakupie ( byc może będzie używany)
      2. Jeśli nowy to jakiej marki wybrac??
      3.Czy naprawdę tak ciężko się kreci kierownicą prz zwożeniu bel słomy ( o obornik nawet nie pytam)??
    • Przez vitoma
      Czesc
       
      Czy moge zamiast zalecanego Hipola 6 uzyc do C330/360 oleju przekladniowego klasy 80W90 "zachodnich" firm ? Np. castrol, elf, mobil, valvoline ?
       
      oczywiscie planuje calkowita wymiane oleju. do tej pory byl zalany hipol 6.
       
      Z tego co widze to obecnie produkowany przez Orlen Hipol 6 rowniez ma klase 80W90, i jakis oznaczenie GL-4 . Nie wiem co ono oznacza.
       
      Jest tez olej Orlen Agro 80W90.
       
      Czy wszystkie wymienione moga zastapic orginalnego Hipola 6 podczas wymiany?'
       
      dzieki
      pozdrawiam
      Piotrek
    • Przez agrof
      Witam.
      W c330 "zniknęło" ładowanie, ponadto:
      - bardzo niepokojące jest grzanie się regulatora (element który się bardzo mocno grzeje zaznaczony na fotce)
      - grzeje się również kabel, który idzie do stacyjki (osłona kabla aż się przy topiła).
      - kontrolka od ładowania gaśnie jak zwiększy się obroty

      Podstawowe pytanie:
      - jak sprawdzić prądnice czy jest sprawna,
      - gdzie najlepiej zmierzyć napięcie i jakie wartości powinny być (na akumulatorze brak ładowania, a na wyjściach z regulatora jakieś dziwne wartości pokazuje)
      - co może być powodem, że się grzeje regulator (chyba że tak ma być?)

      Bardzo proszę o pomoc.

      -
      (zdjęcie poglądowe z internetu)
    • Przez ZimowyZolnierz
      Witam w katalogu części naszego Zetora występują 4 świece żarowe w głowicy, natomiast fizycznie mamy świece płomieniową w kolektorze. Czy to oznacza że głowica jest nieoryginalna czy w starszej wersji z mostem zetorowskim po prostu tak jest? Oraz mam mega problem z rozruchem, w mrozy jak złapie początkowo chodzi na jeden cylinder, pora się szykować do remontu?
    • Przez peewee1984
      Witam. Zakupiłem w tym sezonie kombajn nh tx34 i planuje przezbroić go do kukurydzy. Z racji tego że górny kosz sitowy jest w kiepskim stanie i był już spawany chciałbym go wymienić żeby uniknąć awarii w trakcie pracy. Tutaj pojawia się pytanie czy szukać używki, czy możecie polecić jakąś firmę która specjalizuje się w dorabianiu takich elementów . W necie trafiłem na firmę Osko-Plast, jakieś opinie o ich produktach? 
      Podczas koszenia zbóż zauważyłem że na tej blasze pod bębnem młócącym zbiera się sporo kurzu/śmieci, szczególnie po lewej stronie. Czym to może być spowodowane? Na zdjęciu słabo widać, ale jest tego sporo, urobek pochodzi z 6 hektarów pszenicy i pszenżyta. To moja pierwsza przygoda z kombajnem więc proszę o wyrozumiałość 
      Pozdrawiam 


×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v