Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

Ostatnio kupiłem i założyłem nowy przełącznik do świateł i wymieniłem bezpieczniki.

Dioda (Niebieska) po włączeniu przełącznika świeci i wszystko jest ok, lecz światła nie świecą, zmienianie krótkie/długie też nic nie daje.

Kierunkowskazy również, jakiś miesiąc temu przerywnik do nich był wymieniany i działał, teraz już nie. (Nie słychac nawet tego "pykania") dioda (Zielona) nie świeci.

Gdzie może byc problem?

 

Drugie pytanie, czy wymiana elektryki jest bardzo skomplikowana? (Miałem to zrobić lecz po zerknięciu pod panel dałem sobie spokój)

Opublikowano

wymiana instalacji jest prosta ale tylko jak masz schemat, gdy go nie masz będzie troche trodniej.A sprawdz czy napięcie dochodzi do przełącznika moze dochodzić tylko do diody.

Opublikowano (edytowane)

Sprawdzę tą stacyjkę, ale wątpie żeby coś samo z siebie sie w niej zepsuło.

 

/edit

Cielak1995

 

Schemat mam w książce od mojego władka, ale trudno się z niej wyznać co do czego.

 

Co do napięcia to zaraz pójdę i sprawdzę.

Edytowane przez MateuszT25
Opublikowano

wymiana instalacji jest prosta ale tylko jak masz schemat, gdy go nie masz będzie troche trodniej.A sprawdz czy napięcie dochodzi do przełącznika moze dochodzić tylko do diody.

 

 

 

 

 

schemat jak schemat...bez niego tez da rade.. :P problem jest się dostać i ogarnać wszystko to co sie znajduje pod "deską"

Opublikowano

 

 

 

 

schemat jak schemat...bez niego tez da rade.. :P problem jest się dostać i ogarnać wszystko to co sie znajduje pod "deską"

jak masz troche pojęcia o tym to nie bedziesz miał problemu to tylko sporo kabli a mało miejsca i "pajęczyna" ;p

Opublikowano (edytowane)

A co ma do tego stacyjka? To nie ursus.

Pozycje się świecą? Czy brak tylko krótkich, długich?

 

Edit:

Upewnij się, że bezpieczniki dobrze wsadziłeś. Że przewodzą.

Edytowane przez mtracz
Opublikowano

Wszystko sprawdzone, z tego co się dowiedziałem to Ojciec ściągał wszystkie światła. Nic mi o Tym nie powiedział.

Więc jest możliwość że źle podpiął przewody. Istnieje możliwość spalenie instalacji przez złe podłączenie, wie ktoś jak to podłączać?

Zdenerwowało mnie to troche bo nie pozaznaczał które przewody do których wpięć.

Co zrobić?

Opublikowano (edytowane)

3 godziny bawienia z okablowaniem, i po problemnie.

I jeszcze jedno pytanie, przy tych bezpiecznikach obojętnie jakie druciki podchodzą?

Edytowane przez MateuszT25
Opublikowano

Jak kupisz nowy bezpiecznik to ma on na sobie zapas drucika do naprawy bezpiecznika.

Jeśli już ktoś musi naprawić bezpiecznik to drucik powinien być pojedynczy i cienki.

Można dobrać go doświadczalnie, czyli zakładamy i włączamy wszystko co jest zabezpieczone tym bezpiecznikiem jak wytrzymał i nie zmienił koloru to jest dobry.

Jeśli będzie to jeden drucik to na pewno spali się jako pierwszy bo jest najsłabszym, najcieńszym elementem w instalacji.

Opublikowano

W każdy7m sklepie motoryzacyjnym kupi pojedyncze oprawy do bezpiecznika samochodowego na pojedynczy przewód ; przykręcic pod zaciski przy starej obudowie bezpieczników 3 sztuki i spokój z drucikami

Opublikowano

a ja mam taki problem ze swieca mi tylko postojowe swiatła i nie wiem dlaczego wszystko porobiłem kostki przecisciłem przełacznik zmieniłem i nie wime co jest ze nie mam krotkich i długich swiateł .... pomożta Pany :)

Opublikowano

Przełączanie krótkie-długie masz na kolumnie pod kierownicą. Oczywiście starsze wersje.

W pozycji na środku świecą tylko pozycje.

Sprawdź ten włącznik jak i zasilanie do niego.

A i jeszcze sprawdź żarówki w przednich lampach, jak i kostkę łączeniową między lampami na gilu od środka.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez Wielkinikt
      Witam odkrecily mi się śruby z blokady mechanizu roznnicowego a mianowicie 2 kolki 4 podkladki i 6 srub , i nie mam pojecia jak maja byc zalozone podkladki czy maja zaslaniac kolki i nachodzic na siebie czy tylko 2 na zaslonienie kolkow , czy nie ma to znaczenia i jeden chu jak to jest załozone 
      ps przepraszam za bledy 

    • Przez druidzlasu
      Witam. Zakupię oryginalny klucz do wykręcania wtryskiwaczy we władziu T-25A . Może ktoś ma na zbyciu .
    • Przez druidzlasu
      Witam. Zakupię oryginalny klucz do wykręcania wtryskiwaczy we władziu T-25A  . Może ktoś ma na zbyciu .
    • Przez druidzlasu
      Witam. Zakupię oryginalny klucz do wykręcania wtryskiwaczy we władziu T-25A 
    • Przez zubi1990
      Witam wszystkich będę robił teraz remont silnika w moim t25a i tu mam pytanie: jakim momentem dokręcić śruby mocujące głowicę do bloku , jaką siłą dokręcić stopy korbowodów, jaka ma być grubość panewek głównych i korbowodowych, jaka siła dokręcenia koła zamachowego, szerokość cylindra i luz w zamku pierścieni. Ciągnik z roku 1978 z dwoma drążkami do zmiany biegów
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v