Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

tuleja moze byc zanizona w 3p musi ona wystawac nad blok.glowica do szlifu .uszczelka miedziana .jak silnik sie nie tlucze to tulejka nie pekla bo sa cienkoscienne i leca w drobny mak.jesli pekla to blok do planowania i przestrzelenia,do tego musi byc dobry fachowiec ,ktory robi z perkinsami bo to delikatne silniki.3 razy robilem tuleje srodkowa i dopiero teraz chodzi.

Opublikowano
tuleja moze byc zanizona w 3p musi ona wystawac nad blok.glowica do szlifu .uszczelka miedziana .jak silnik sie nie tlucze to tulejka nie pekla bo sa cienkoscienne i leca w drobny mak.jesli pekla to blok do planowania i przestrzelenia,do tego musi byc dobry fachowiec ,ktory robi z perkinsami bo to delikatne silniki.3 razy robilem tuleje srodkowa i dopiero teraz chodzi.

To tuleje musza być trochę wysunięte ponad blok silnika a jak wymieniałem drugą uszczelkę pod głowica to ja wszystkie tuleje miałem równe z blokiem ;)

Opublikowano

Albo uszczelka pod głowica, albo głowica, albo tuleje do wymiany albo ewentualnie blok pękniętych ( tego ostatniego nie jestem pewien ). A co do tych tuleji to nie wiem jak w C-360 3p ale w C-360 musi byc minimalnie zanizona.

Opublikowano

Cytat z instrukcji napraw do C-360 i 3P sa dane dla zwykłej C-360 ale perkinsa powinno być chyba podobnie

-sprawdzić wystawanie kołnierza tulei ponad korpus silnika które po dociśnięciu do korpusu siła 100 kG powinno wynieść 0,02-0,06 mm.

Opublikowano

jezeliw 3p tuleje sa zanizone badz rowne z blokiem bedzie bił uszczelke pod głowica ;]

 

i jak poszukasz fachmistrza to takiego z kluczem dynamometrycznym bo persiu nie bedzie pracował po skreceniu kluczem i metrowa rura :P nie to co c 330 ;]

Opublikowano

Ursusik zrobiony to tak szlif wału szlif głowicy jeden nowy wtrysk pompka paliwa tarcze sprzęgłowe pompa wodna i parę drobiazgów o których zapomniałem napisać traktor już fajnie działa i wszystko jest ok. Dziękuje wszystkim za pomoc

Pozdrawiam :(

Opublikowano
tuleja wystaje minimalnie, dociska się głowicą. Nie ma regulacji, i tuleja nie może być zaniżona.

Jak pojęcia o czymś nie masz to się wcale nie odzywaj ............... regulacja jest poprzez dobór podkładek miedzianych ............ nic już nie mów ..............

Opublikowano

no chłopaki w ursusie c 360 3p nie ma mokrych tulei sa tylko suche więc w tym ciągniku może być przyczyną uszczelka a najprędzej pęknięta lub krzywa głowica .

Opublikowano

jak nie masz ciśnienia oleju to szlif wału (tylko po szlifie lubi pęknąć) nowa pompa zawór do sprawdzenia lub nowy i nie zapominać o wałku rozrządu tak samo jak wał!

Opublikowano

Jaki zawor do sprawdzenia?? Jesli mozna wiedziec <_< A waly lubia pekac nie tylko w tych silnikach :lol: Czasem walek rozrzadu jest dobry, wystarczy tylko szlif walu <_<

Gość Profil usunięty
Opublikowano
w 3p podkladki?tez raz mialem takiego mechanika co szukal podkladek[robil w firmie jako mechanik :P ] wiec nie ma co sie dziwic malorolnemu ze nie wie co mowi

Sam nie wiesz co mówisz. Fabryka raczej nie zakładała podkładek, ale w niektórych egzemplarzach się zdarzały. Z doświadczenia wiem, że w większości silników AD3.152 UR zaniżona jest środkowa tuleja. Kolega @małorolny ma całkowitą rację, wysokość tulei reguluje się podkładkami miedzianymi. W tym silniku powinny być one ustawione na zero (równo z płaszczyzną bloku).

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v