Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

W skrócie wajcha maks w lewo przód(II) to zając tył polowe(I)

No raczej nie. Zółw-zając to określenie tylko drugiej dźwigni.

Na podstawowej jest I i II inaczej określają polowe-drogowe lub szybkie-wolne.

Ale nie żółw-zając.

Opublikowano

No raczej nie. Zółw-zając to określenie tylko drugiej dźwigni.

Na podstawowej jest I i II inaczej określają polowe-drogowe lub szybkie-wolne.

Ale nie żółw-zając.

Seweryn ma rację:)

Opublikowano

Przerabiałem ten problem. Popuszcza się nakrętka od tylnego ataku. Najpierw wyje na 9 potem szarpie wajchą na 9 potem zaczyna wyskakiwać 9 potem na wstecznym wyskakuje szybki lub wolny zakres potem przy wstecznym wyskakuje żółw i zając potem to już już tylko do przodu na małych biegach jakoś idzie a potem potem..... :( ...REMONT.

Przy tym towarzyszy spore wycie i ciężko biegi wchodzą, u mnie 2 łożyska całkiem się rozleciały, nawet kulek nie było ale całą jesień i zimowe orki zrobiłem.

Przy wstępnym wyciu (jak zaczyna wyć 9) wystarczy odjechać tylnym mostem i dokręcić nakrętkę i ją SOLIDNIE zaspawać (niby wałek tani ok 200zł ale z wymianą problem) ale jak sie nie ma czasu to nawet bez łożysk jakoś idzie :ph34r:

Opublikowano

Jeśli nie chcemy rozpoławiać ciągnika ściągamy kabine tylną pokrywe od mostu ale musimy odkręcic Rozdzielacz który jest pod siedzeniem i siłownik i wtedy też możemu dokręcić tą śrube wiem bo sam jestem na tym etapie bo poleciało mi łożysko na zwolnicy .

Opublikowano

Tak wszystko ładnie tylko..... Prawdopodobnie jest zjechany gwint na tej śrubie i nakrętce (jest mało realne aby drobnozwojowy gwint sie odkręcił, najczęściej pod wpływem luzów na ataku i łożyskach gwint zostaje zerwany) trzeba ta nakrętkę porządnie zaspawać i tu niezbędne jest rozjechanie.

Opublikowano

u mnie jest cisza że szok tylko wbicie z 8 na 9 pod lekką górkę to katastrofa .Tylko na zółwiach bardziej słysze skrzynie jak wyje.

 

MI to nie sprawia problemu :) tylko trzeba jak masz na 8 przerzucić na królika :) ( dźwigną pod kierownicą w lewo ) a potem jednocześnie na 9 i na franklina :)

Opublikowano

 

MI to nie sprawia problemu :) tylko trzeba jak masz na 8 przerzucić na królika :) ( dźwigną pod kierownicą w lewo ) a potem jednocześnie na 9 i na franklina :)

 

Teraz jak jeździłem z obornikiem 4 km to było tak 6 ,8 szosowa 9 terenowa i 9 szosowa .ja mam mtz 82 prowdopodobnie wersje wolnobieżną(szerokie z tyłu koła ,wajcha żółw zając przed lewarkiem zmiany biegów,rozdzielacz P75 jakiś unikat,brak regulatorów siłowych)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez ilovemtz
      Prosze aby w tym temacie wypowiadali sie posiadacze mtz[nie pronarów].
      My mamy mtz-a z 1983r i ojciec nic złego na silnik nie moze powiedziec wał jeszcze nie byl robiony. Ciagnik zrobil okolo 15000mth nie wiem czy to duzo czy mało. Co prawda ceiknie ale one juz takie sa. Co do awaryjnosci to moge powiedziec ze wiekszosc czesc zaczynamy dopiero teraz wymieniac tj. po 24latach wczesnije nie było potzreby. Co do spalania to jest małe w orce okolo 14l/ha napewno mniej niz ursus czy zetor z tych rocznikow nie mowie o nowych forterrach. Jest mały problrm z czesciami bo nie mozna ich dostac musimy po nie jezdzc do oddalonego o 50km żmigrodu bo nigdzie w poblizu ich nie dostaniemy .Powiedzcie co na ich temat mowia wasi ojcowie czy wy sami. Sami wiecie ze nie taki rusek straszny jak go piszą.
    • Przez AgrostokParczew
      Witam, mam na magazynie kilka czapek oryginalnych Belarus, ciepłe obszyte od środka, jakby ktoś był zainteresowany proszę dzwonić pod 516-220-311 


    • Przez Kulik
      Witam tak jak w temacie w jaki sposób inżynierowie ustalili ciśnienie na siłownik od womu ?? czy ktoś ma taką wiedzę ? proszę nie pisać że ciśnienie wstala króciec wkręcony w monoblok bo sprawdziłem i jest to nieprawdą jedynie co to on utrzymuje stałe ciśnienie na wolnych obr,podejrzewam że musi być coś w rozdzielaczu z elektrozaworami bo przecież ciśnienie idzie bezpośrednio z pompy i w rozdzielaczu zmniejszą może przez jakiś zaworek czy coś.Czekam na ciekawe pomysły
    • Przez Phosgen
      Cześć, wałkowany temat, do kupienia ciągnik w niewielkich pieniadzach.
      Niemam doświadczenia w tego typu maszynach ile według Was mógłby kosztować (chce go po prostu kupić) i proszę o wyrozumiałość pierwszy raz na forum  silnika nie słyszałem, dużo wycieków taki standard rusin 😁


    • Przez kukum
      Witam znalazłem coś takiego https://www.agroinform.com/pl/rynek-arkusz-danych/czesc/czesci-do-ciagnikow/zestaw-do-konwersji-mechanicznej-blokady-mechanizmu-roznicowego-mtz/h_7470875 I interesuje mnie właśnie taka blokada bo powiem szczerze ze nie chce mi się walczyć już z moja oryginalna , myślałem nad pneumatyka nawet ale znalazłem coś takiego jak mechaniczna blokada na dźwigienkę i pytanie moje jest takie czy udało się komuś to ściągnąć z Węgier bo ja nie mogę się wgl z gościem skontaktować 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v