Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

orginalny zegar oleju kupisz za ok 70zł, można założyć od ciśnienia powietrza MF jest tańszy, rurki powinni dopasować od hamulców z C 360 Najtrudniej dorobić króciec ale najprościej zbić plastik z starego czujnika wspawać nypel dopasowany do rurek, dobrze by było pospawać tlenem lub mic-mac. Co do zegara popatrz po złomach można znaleść kabine od Stara,Jelcza zegar na pewno będzie pasować

Opublikowano

ja sobie kupiłem taki zegar odpowiednia rurkę wykręciłem czujnik i w miejsce czujnika wkręciłem tą rurek ( końcówkę dopasowali mi w sklepie ) druga końcówkę wyprowadziłem w kabinie i tam zamontowałem zegar jak dal mnie bardzo przydatna rzecz i mam przynajmniej pełny podgląda na ciśnienie ;)

Opublikowano

Ogólnie taki zegar to super sprawa, bo te standardowe czujniki to lubią często się psuć ;). Miałem już 2 awarie tego czunika, zawsze zdarzało się to podczas orki i to jeszcze daleko od domu. Myslałem wtedy, że coś się stało i musiałem zjeżdżać do domu i sprawdzać co tak naprawde jest nie tak.

Opublikowano (edytowane)

Nie. To zaślepki otworów technologicznych. W tym miejscu są kanały olejawe smarujące pięć podpór wałka rozrządu. Odczyt ciśnienia w tym miejscu nie był by wiarygodny, poza tym może go tam po prostu nie być. Nie kombinuj tylko załóż to:

 

http://allegro.pl/wskaznik-czujnik-cisnienia-oleju-ursus-330-360-i1818480034.html

 

 

Edytowane przez seweryn20
Opublikowano

Wcale nie trzeba żadnego dwójnika ani trójnika.

Jak dobrze popatrzysz to jest tam specjalny nypel który ma gwint wewnętrzno/zewnętrzny.

Gwint zewnętrzny wkręcasz do bloku w wewnętrzny wkręcasz czujnik na kontrolkę.

Jak dla mnie taki zestaw jest i tak do bani z powodu przewodu olejowego na opaski i braku podświetlenia.

Opublikowano

Przewód olejowy to żaden problem. Do hydro i zakuć na wymiar z odpowiednimi końcówkami. Poza tym nie wiem w czym to przeszkadza? W ryskach co kawałek metalowe rurki są łączone gymoym wężem na opaski i to od powietrza gdzie jest 6 bar i od oleju. To wystarczający patent na cisnienie ledwo 3-5 bar.Sruba którą przykręca się końcówke na węża ma wysoki sześciokant a w nim jest gwint wewnętrzny na czyjnik. A co do podswietlenia to nie mam pojecia czy jest. Według mnie nie tak potrzebne gdy jest dodatkowo kontrolka. Ogólnie to uważam że zegar w 60-ce jest niepotrzebny. Przy tak nieskomplikowanym silniku to przydaje się jedynie do diagnozowania bo normalnie to stres sieje. One chodzą latami nawet gdy cisnienie oleju maja poniżej dopuszczelnego książkowego.

Opublikowano

Witam jednak obyło się bez żadnego kombinowania... Otóż pytałem bo wczoraj kupiłem zegar od ciśnienia oleju i przewód jednak nie mieli takiego trójnika i nie wiedzieli o jedo istnieniu... Jednak coś mnie podkusiło żeby jechać do drugiego sklepu i okazało się że taki trójnik mieli wiec dorobiłem tolko uchwyt na zegar i gitara;) mam jeszce pytanie z innej beczki bo wymieniałem wał i słyszałem że przed pierwszym odpaleniem trzeba pokręcić rozrusznikiem na sucho... Wie ktoś może jak długo? Bo wczoraj kręciłem dopóki olej nie będzie leciał z rurki do zegara od ciśnienia i sie okazało że dwa razy akumulator musiał podładować bo padał a olej nie poleciał... Dodam że pompe założyłem nową a akumulatory były trochę słabę wiec nie ma się co im dziwić ale zbierając do kupy to ok minute kręciłem...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez grzegorz0378
      ile powinna wystawac tuleja z bloku silnika.?
    • Przez adasko987
      co zrobić żeby nie grzała się 60.panewki główne nowe,korbowodowe nowe,pierścienie nowe,głowice po regeneracji.Czy może być zużyta pompa wody lub zawalona brudem chłodnica proszę pomóżcie bo tu już niedługo sianokosy a ciągniki można powiedzieć niesprawny
    • Przez wojtasn
      Witam 
      Czy to jest blok silnika c355 był w ostrowku ale ma pompę od zetora 
       




    • Przez Tadeusz1212
      Duzo jest roboty zeby wymienić uszczelka pod głowica w Ursusie C-360 ??? Pobawić sie samu czy lepiej dać do mechanika ??? Musze wymienić bo olejek zaczyna lecieć jeszcze nie wydmuchuje ale czym prędzej tym lepiej.
    • Przez lukano
      Witam co moze byc kopcenia na białawo pompa była robiona wtryskiwacze tez silnik włanie sie skonczył docierac wymieniłem filtr powietrza na nowy i niewiedziałem ile wlac oleju czy zbyt wysoki poziom oleju w filtrze moze byc skutkem kopcenia???
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v