Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Witam mam taki problem otóż gdy traktor jest zimny to sprzęgło jest ok a gdy się rozgrzeje zaczyna skakać i szarpać. Miałem już taki problem z 6170 ale w tym modelu wraz z szarpaniem sprzęgła nie działało także wspomaganie tu jest inaczej wspomaganie działa bez zarzutu a sprzęgło szarpie dodam jeszcze gdy na rozgrzanym silniku skręce kołami do końca w lewo lub prawo zapala się kontrolka niskiego ciśnienia oleju (na zimnym silniku to nie występuje). Proszę o rady co robić co sprawdzać ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może ciśnienie uciekać jak w przypadku tego kosza a może pompa kończy swój żywot. Ewentualnie długo nie zmieniany olej daje się we znaki. Tracąc po rozgrzaniu swoje właściwości. Gdyby nie zmiany działania pod wpływem temp oleju można by pomyślec o kalibracji. W sumie kalibracje rewersu zawsze można zrobić nie zaszkodzi. Zapalają się/migają jakieś kontrolki sygnalizujące kody błędów?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja jestem w 100% pewny ze ucieka mi gdzieś ciśnienie wykrecałem akumulator hydrauliczny z MF 3120 było duże ciśnienie a u mnie jak odkreciłem akumulator to nie było tego ciśnienia czyli coś nie trzyma ale co i gdzie... gdzie zapchać ręce. Akumulator mam padnięty ale jak go wymieniłem to już lepiej chodzi ale nadal nie to.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam, wie ktoś może, jakie powinno być ciśnienie w akumulatorze hydraulicznym w MF 6180?

 

Dałem aku do sprawdzenia, było 5 bar, dobili do 20 bar, czyli tyle, ile jest na aku napisane. Przy ruszaniu teraz mniej szarpie, ale przy zmianie na wyższe biegi bardziej. Jak nie urok, to sr...ka...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam ;Kolego w zadnym przypadku nie moze byc cisnienie w akumlatorze 20bar.To ze pisze na nim 20bar to jest cisnienie w jakim moze maksymalnym pracowac.Czujnik od zalaczania kontrolki wysokiego cisnienia wlacza przy 10 bar.Uklad w ktorym jest podlaczony akumlator to 17bar,a wiec gdy go napelniles do 20 bar to membrany nie wgniecie cisnienie i staje sie bezuzyteczny.A wzgledem szarpania sprzegla to narpiew sprawc cisnienia w punktach pomiarowych i dopiero zacznij cos dzialac .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No właśnie na chłopski rozum też mi się wydaje, że nie powinno być 20 bar, bo układ ma 17 bar, no ale tyle nabiłem. Nigdzie nie mogę znaleźć informacji, jakie powinno być w nim ciśnienie. Podłączyłem zegar w to miejsce, gdzie pokazuje ciśnienie przy puszczaniu sprzęgła. Powinno iśc liniowo od 0 do 11 a potem skokowo do 17, ale u mnie idzie liniowo do ok. 5, przy czym pedał jest już puszczony prawie 3/4 a potem jest nagły skok i w tym momencie jest szarpnięcie. Tak jak już wcześniej pisałem: wszystko poza tym szarpiącym sprzęgłem jest ok, nawet na ciepłym oleju.

 

Jeśli ktoś miałby wgląd w jakąś DTR jakie powinno być ciśnienie w tym aku, to byłbym wdzięczny.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez andrewk
      Witam, do sprzedania instrukcja obsługi do traktorów Massey Ferguson 6110 - 6190 w języku polskim. Gratis dla kupującego dorzucam instrukcję napraw do powyższych modeli w formie pdf (ang).
       
      Cena 70zł + wysyłka
       
      Chęć zakupu kierujcie wysyłając mi wiadomość
       
      Pozdro
       
       


       
      ______________________________________________________________________________________________________________________________
      http://www.traktorpedia.pl - dane techniczne ciągników rolniczych, kombajnów zbożowych oraz ładowarek teleskopowych.

    • Przez karolox
      Witam, od pewnego czasu nie działa mi ogrzewanie w ciągniku massey ferrguson 3635 2013r. Przyjechał serwisant, i powiedział że trzeba zaworek wymienić co otwiera żeby płyn mógł iść na nagrzewnicę, (u góry w dachu) . Wymontowałem go, wymieniłem, i nadal nic, jak nie grzeje tak nie grzeje. Płyn ciągle uzupełniony do maksimum, dodam, że po zdjęciu węzy przy nagrzewnicy u góry wyleci z węza może kieliszek płynu, może nawet nie, i stąd moje pytanie, co może być powodem? Może miał ktoś już taki przypadek? Czy możliwe ze pompa nie daje ciśnienia żeby płyn mógł iść do nagrzewnicy do góry w dachu? Serwis nie umie pomóc, bądz nie chce, ręce opadają, zima jest a ogrzewania brak. Dodam, gdy ciągnik jest nagrzany prawidłowo. Możliiwe że są jakieś zaworki gdzieś, co nie przepuszczają płynu na nagrzewnicę? jeśli są, i ktoś miał taki problem, proszę o podpowiedz, z góry dziękuję  
    • Przez andrewk
      Do sprzedania posiadam instrukcję do MF 6110 - 6190. Kupiona za dużo wyższą kwotę, przeczytana i odłożona. Stan jak NOWY. Cena 40zł + 15zł wysyłka. Dla agrofotowiczów równe 50zł.
      Link do aukcji : http://allegro.pl/massey-ferguson-instrukcja-obslugi-6110-6190-i7145241669.html
      AgroDane - Dane techniczne maszyn rolniczych
      AgriDane - Specs of agricultural machinery
      AgriDaten – Technische daten von landmaschinen
      AgriSpec – Technische gegevens voor
      AgriDatos – Datos técnicos de maquinaria agrícola
      AgriDonnées – Données techniques des machines agricoles
      AgriDati – Dati tecnici per macchine agricole
      АгроДанные — Tехнические данные сельскохозяйственной машин
    • Przez aga19892010
      Może ktoś z was wymieniał lub wie jak to zrobić-muszę wymienić rewers w mf 8140 ?nadmienię,że nie jeździ do przodu ,tylko wstecz-kupiłem uszkodzony -proszę o podpowiedzi ale tylko osób które naprawdę coś wiedzą a nie tylko domniemają,z góry dziękuje
    • Przez Radosław142
      Witam. Kupiłem ciagnik na wiosnę. Jest on z 2008r ma teraz obecnie 6tys mth. Wszystko było okej przez dłuzszy czas. Szarpać zaczął przy pracy z ładowaczem, zrobiło się to nagle. Ciągnik szarpie jedynie do przodu ze sprzegłem jak i bez. Zaczeła się rowniez zapalać kontrolka od ciśnienia oleju w skrzyni ale to jedynie po dłuzszej pracy gdy sie olej rozgrzał. Kontrolka gasła gdy sie ciagnikiem zachamowało. 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v