Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Jakby nie było Major czy był czy nie był, to i tak jest kopia Farmtraca niekoniecznie lepsza (bardziej dopracowana) A czy wy chcecie wierzyć w te odpalanie czy nie, to już wasza sprawa. Przyjdą mrozy to nagram jak cudownie odpala.

Opublikowano

Ursusc385 ja swojego też mogę nagrać i też zobaczysz jak odpala no i oczywiście wujka a jak przyjdzie co do czego to i sąsiada :D :D Ma coś nie tak to niech dzwoni na gwarancję bo po to ona jest :P

Opublikowano (edytowane)

UrsusC385 widzisz codziennie ja osobiście w nim nie siedzę (swoja praca i mało czasu na gospodarzenie którym zajmuje się ojciec) i ostatni raz jak nim jeździłem miał 220mth wczoraj w nim siedziałem a on ma już 342mth a po dzisiejszej drodze po baloty + pewnie z 3mth więc się kręci a raczej ojciec z bratem kręcą ... :P

 

UrsusC385 a tak naprawdę to szukasz igły w całym bo Major źle odpala, bo pali nie zliczone ilości paliwa itp ... Tak jak pisałem wcześniej Major tak samo jak Farmtrac jest dla małych gospodarstw i jakbym miał ze 100ha to Majora bym nie kupił, przemówiła cena która jak porównywałem wtedy do farmtacka jak swojego kupowałem była o 15 tysi mniejsza, za którą dostałem rewers który jest np. w najtańszej proxie (134tys zł bez ładowacza) za dopłatą ... Z resztą jakby Major miałby kosztował z tym co ja mam 150 tysi to bym też go nie kupił tylko szukałbym używanej Renaty a dałem z ładowaczem i wyposażeniem do niego + parę gadżetów 124 tysie...

Edytowane przez Luke16
Opublikowano (edytowane)

Kolego a czy to ważne ile ja zrobiłem i ile mój Major ma mth? Przecież nie o tym tutaj piszemy chcesz fotę z licznika jak już prowadzisz taką kartotekę? Nie ma sprawy nie patrzę ciągle na licznik ile ma ciągnik mth... Jak na razie mi się sprawuje bezawaryjnie, malutko pali, odpala bardzo dobrze, codziennie jest używany, odpalany, do ładowacza jest ciutkę za lekki i bez obciążenia na tyle nie polecam nim pracować ale to tak jak wszystkimi nowymi ciągnikami... Dobry do ładowacza i pracy bez obciążenia jest stara Renault czy stary ciężki zetor typu 8145, ogólnie stare ciężkie ciągniki ...

Edytowane przez Luke16
Opublikowano

Wiesz co z tym ładowaczem to jest ciekawa sprawa bo ja kupowałem najwczesniej majora i mam udźwig 1200kg zaś wujek brał w styczniu tego roku i ma udźwig 1000kg a łądowacze są identyczne. są to ładowacze Metal-Fachu modelu akurat nie pamiętam ale później dopisze... Ładowacz jest 3 sekcyjny.... ;)

Opublikowano

Pytani do użytkowników Majora panowie ile on mam mocy, jak z zwrotnością, czy można do niego wąskie koła założyć. Chodzi mi o traktor koło 60km, z mocnym udzwigiem i przednim napędem. Miałby chodzić w sadzarce, do tego oprysk, i inne maszyny co ciapek nie daje rady a 7341 jest za duży. Jestem pozytywnie nastawiony na zetora bo miałem 7211 teraz 7341 i o o obydwu złego słowa nie powiem. Na targach w kielcach słyszałem że zetor ma produkować z silnikiem 3 cyl. Słyszał ktos jakieś info.

Gość a1fe26c2
Opublikowano (edytowane)

Kolego, może od marca już się dopatrzyłeś ile mocy ma Major, ale jeśli nie, to dla potomnych napiszę, że według producenta ma on 76 KM.

Panowie, czy ktoś z was używa z tym ciągnikiem trzymetrowy agregat uprawowo siewny? Chodzi o agregat agromaszu z hydropakiem.

Edytowane przez a1fe26c2
Opublikowano

@Ursusc385: Tak to jest, gdy stosuje się lipne paliwo. Ja też tak miałem z farmtrackiem, gdy mięliśmy paliwo z bio, a teraz kupujemy od faceta, co ma 6 stacji i paliwo do wyboru: niemieckie, ruskie, polskie, z bio i bez. Powiem tak - z bio paliwo ma kolor żółtawy, a sama ropa ma kolor niebieski. Po wypaleniu 2 zbiorników każdy ciągnik i samochód odzyskał swoje dawne życie, poza tym jakby ciszej i równiej silnik pracuje niż na bio, lepiej reaguje na gaz, nie schodzi z obrotów i mniej pali tak ok 15%.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez Dariusz123456789
      Witam nie mogę uzyskać wysokiego pedału hamulca prawego zetor 72 11 ( nowa pompka,wyrównywacz, przewód cylinderek i szczęki proszę o pomoc
    • Przez ZimowyZolnierz
      mam problem z zetorem 9540 jak w tytule traktor po wciśnięciu pedału sprzęgła hamuje, od czego zacząć poszukiwania? Dodatkowo jak obsługiwać wzmacniacz momentu obrotowego (pierwszy traktor z tego typu bajerami) skrzynia 4 biegowa.
    • Przez toobek
      Witam. Mam taki problem, mianowicie orałem zawsze moim Zetorem 7211 pługiem 3 skibowym Unia Grudziądz. Orałem zawsze na trybie pracy hydrauliki POZYCYJNA i ustawiałem głębokość kołem pługa. Wszystko szło pięknie orka ładnie szła. Niestety mam bardzo zakamienione pola i postanowiłem przetestować pług z jakimś zabezpieczeniem. I tak przetestowałem już 3 pługi. Problem polega na tym że te pługi były cięższe, brały szerzej na skibę i na POZYCYJNEJ i kole podporowym ciągnik nie mógł uciągnąć nawet mój obecny pług Unię TUR 35. Przestawiłem więc tryb pracy hydrauliki na MIESZANA i ciągnik bez problemu ciągnie pług nawet przy głębokiej orce tylko nie mogę ustawić głębokości orki. Raz głębiej raz płyciej. Gdy przednie koła wpadną w dołek to pług potrafi wyskoczyć gdy wjadą na górkę to pług zagłębia się po ramę. Proszę o radę czy da się coś z tym zrobić czy jednak muszę wrócić do starej uni Grudziądz. Myślę nad pługiem obrotowym chociaż 2 skibowym ale boję się że będzie to samo. A pola mam nie regularne zakamienione i teren górzysty. Jest jakaś rada na to z góry dziękuję za pomoc i pozdrawiam!
    • Przez ZimowyZolnierz
      Witam w katalogu części naszego Zetora występują 4 świece żarowe w głowicy, natomiast fizycznie mamy świece płomieniową w kolektorze. Czy to oznacza że głowica jest nieoryginalna czy w starszej wersji z mostem zetorowskim po prostu tak jest? Oraz mam mega problem z rozruchem, w mrozy jak złapie początkowo chodzi na jeden cylinder, pora się szykować do remontu?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v