Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Ostatnio zauważyłem że podczas zwożenia bel tur w Case 1390 nie chce ich podnosić. Zauważyłem tez że w hydraulice olej jest biały ( konsystencja przypomina śmietane) Po zgaszeniu ciągnika i chwili postoju tur dalej moze podnoscić. Co może być tego przyczyną? Może ktoś wie gdzie znajduje sie filtr od hydrauliki w tym ciągniku? Olej w hydraulice to Agro Stou 10W-40.

Opublikowano

kiedyś oglądałem IH 574 i on był z Danii chyba i miał zalany taki olej przypominający śmietane i właściciel twierdził że z takim kupił i na dodatek miał zapas takiego oleju w org. karnistrach... Wydało mi sie dziwne bo też byłem pewien że to stary olej z wodą czy czymś innym. Przy oglądaniu po jakichś 10 min. przestał działać ładowacz i podnośnik. Facet wszedł pod spód, wyjął filtr, przeczyścił, złożył i wsio grało. Może i u Cb jest coś podobnego.

Opublikowano

Właśnie też znalazłem juz kilka takich informacji, ze wyczyszczenie filtra mogłoby pomóc jednak nie moge go nigdzie znalezc. Byłbym wdzięczny za infromację gdzie on sie znajduje.

Opublikowano

witam wszystkich mam 1390 case i jestem zadowolony z niego tylko mam problem gdzie sie znajduje lub powinien byc kranik zlewu wody z silnika oprocz tego w chlodnicy. bo problem jest taki ze spuszczajac wode z ciagnika przez chlodnice nie do konca spuszcza sie woda i wywala mi podczas mrozow korki od wody w bloku silnika bo z niego nie splywa do reszty woda prosze o pomoc

Opublikowano

Nie rozumiem po co ludzie leja wodę do chłodnic przecież na własne życzenie niszczą sobie silniki.

Ja nawet do c360 leje płyn chociaż trochę wywala korkiem to sie dolewa po troszku.

Opublikowano

Poczytajcie co wyprawia tlen rozpuszczony w wodzie podczas pracy w układzie chłodzenia...

 

U mnie zimą prawie codziennie 3 ciągniki są uruchamiane,gdybym miał je zalewać wodą to spędzałbym na tym jakieś 30 min dziennie latając z konewką. W roku musiałbym z 100 razy to zrobić, a więc 50 r/h w roku licząc po 10zl za h pracy to 500 zl,

20l koncentratu kosztuje 200 zl można z niego zrobić 40l płynu który starczy na zalanie tych ciągników płynem chłodniczym.

Muszę doliczyć godzinę pracy, a więc 10zl

Przyjmując że należy zrobić to co 3 lata wychodzi nam 70zl rocznie. Na jeden ciągnik w roku już sobie policzcie ile to wychodzi.

Nieraz ludzie dziennie więcej na fajki wydają...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez vitoma
      Czesc
       
      Czy moge zamiast zalecanego Hipola 6 uzyc do C330/360 oleju przekladniowego klasy 80W90 "zachodnich" firm ? Np. castrol, elf, mobil, valvoline ?
       
      oczywiscie planuje calkowita wymiane oleju. do tej pory byl zalany hipol 6.
       
      Z tego co widze to obecnie produkowany przez Orlen Hipol 6 rowniez ma klase 80W90, i jakis oznaczenie GL-4 . Nie wiem co ono oznacza.
       
      Jest tez olej Orlen Agro 80W90.
       
      Czy wszystkie wymienione moga zastapic orginalnego Hipola 6 podczas wymiany?'
       
      dzieki
      pozdrawiam
      Piotrek
    • Przez damianzb9613
      Witam, co może być przyczyną mokrego kolektora wydechowego i całego tłumika aż do samej góry (podstawiłem puszkę pod tłumik to nakapało oleju z paliwem czy coś takiego )zostały wymienione pierścienie tłokowe , uszczelki pod głowicą i pompa paliwa i wtryski były sprawdzone.
    • Przez SawekOcha
      Witam. Poszukuje posiadaczy ciągnika case cs 86. Mianowicie chciałbym się dowiedzieć jak sprawują się te ciągniki i co jest w nich wadliwe. Ile pala.
    • Przez Andre8989
      Witam. Mam pytanie czy w case 5120 olej na hydraulike jest w osobnym zbiorniku czy razem ze skrzynią biegów.
    • Przez grzybekkee
      Witam. Mam problem z nowo nabytym ciągnikiem Case 5130. Problem polega na tym, iż nie ma możliwości sterowania podnośnikiem, ani przyciskami na błotnikach, ani dźwignią na panelu. Sterować można jedynie joystickiem, lecz te sterowanie również jest zepsute, ponieważ na 5 z 6 pozycji podnosi, a w jednej pozycji opuszcza. Do tego pokrętło z trybami pracy można przekręcić o 360°. Aha, i ta kontrolka (N) ciągle mruga.

      Poprzedni właściciel twierdzi, że problem pojawił się podczas regeneracji pompy, więc jest taka możliwość, że coś źle podczepił.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v