Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam Koledzy.

Mam problem z uszczelką pod głowicą w moim MF 255. Zrobiłem mu remont, wymieniłem tuleje i panewki, głowica zrobiona (wyszlifowana) na tip-top. Od tego czasu co jakiś czas wydmuch*je mi uszczelkę pod głowicą. Nie ma znaczenia z jakiego materiału jest ta uszczelka. Zaznaczam, że uszczelkę przykręcam kluczem dynamometrycznym więc o krzywym dociśnięciu nie ma mowy. Zastanawiam się czy głowica nie jest już w takim stanie, że żadne szlifowanie jej nie pomoże. Co Koledzy poradzicie? Macie jakieś pomysły?

Opublikowano

Głowica planowana a jak blok? Może tuleje źle wstawione i wydmuch*je uszczelkę. Ja bym oddał na reklamację do tego mechanika co robił a jak robiłeś sam to spradź czy tuleje nie są za nisko lub za wysoko względem bloku oraz sprawdź czy blok nie ma krzywizny.

Opublikowano (edytowane)

Mogą być 3 przyczyny:

- zniekształcona głowica, trzeba oddać do szlifu

- zbyt nisko osadzone tuleje. Tutaj to mechanik będzie wiedział co robić.

- pęknięty blok, tuleja

 

Zwróć uwagę czy u Ciebie tuleje w bloku nie siedzą zbyt nisko. Powinny minimalnie wystawać ponad blok. Tu masz foto, jak w ojca MF 255 tuleje za głęboko siedziały i uszczelkę co ok 2 lata dmuchało http://www.agrofoto.pl/forum/gallery/image/452580-blok-silnika-mf-255/

Powiększ foto i spójrz jak są osadzone (zbyt głęboko), może u Ciebie jest taka sama przyczyna ?

 

U nas był pęknięty blok z tuleją oraz zbyt głęboko osadzone tuleje

http://www.agrofoto.pl/forum/gallery/image/452579-blok-silnika-mf-255/

Edytowane przez samczyk1991

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez masseyferguson255255
      Witam. Mam problem dziś podczas wyjazdu w czasie jazdy (10metrów) wyskoczył dźwignia sterowania reduktorem i wskoczył tak jakby luz, choć bieg był włączony, teraz w ogóle nie reaguje na biegi na każdym biegu jak na luzie i na biegach szosowych i na terenowych, proszę o pomoc co jest grane. z góry wielkie dzięki.
    • Przez dawid1983
      Witam mam pytanie mam zalozona uszczelkę korkowa pod klawiaturą i tam jest cała zapocona chciałbym założyć jakaś lepszą czy są takie
    • Przez dawid1983
      Witam mam pytanie mam zalozona uszczelkę korkowa pod klawiaturą i tam jest cała zapocona chciałbym założyć jakaś lepszą czy są takie
    • Przez Nieznany1235
      Gdy wyjmuje bagnet od stanu oleju leci płyn chłodniczy oraz olej co się mogło stać. Ciągnik odpala ale po chwili gaśnie. 
    • Przez adasko248
      Witam. Jak w temacie chodzi mi o sposób w jaki moge odblokować ten zawór gdysz nie byl uzywany on od nowosci i w tej chwili nie moge go ruszyć. Probowalem odrdzewiaczy i penetrujacych i nic. Moze macie jakis sposob lub narzedzie do wyciagniecia tego?
      Pozdrawiam.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v