Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

Miałem silnik pomalowany po remoncie i nic nie ciekło.

Musiałem wymienić przewód przelewowy od wtrysków i zaczęły się schody.

Nowy przewód, nowe śruby drążone, nowe podkładki pod śruby i cieknie na trzech wtryskach.

Dokręcone na chama po rozgrzaniu cieknie nadal na dwóch wtryskach.

Rozebrane, przeczyszczone odtłuszczone i dalej cieknie. Zarówno przewód jak i obudowy wtrysków są płaskie, równe i bez zadziorów.

Na wiosnę jak wszystko zawiodło dałem silikon temperaturowy pod podkładki miedziane i kilka miesięcy był spokój.

Teraz znowu puściło i leje się konkretnie, że jeździć się z tym nie da.

Są jakieś patenty na uszczelnienie czy wymieniać przewód i obudowy wtrysków do skutku?

 

Atualnie w akcie desperacji zamiast podkładek mam wycięty plasterek gumowy z przewodu paliwowego i chwilowo się sprawdza, ale znając życie pewnie tez puści.

Opublikowano

Zastosuj podkładki z układów hydraulicznych. Mają taki gumowy kołnierz uszczelniający.

 

Właśnie czegoś takiego szukałem po sklepach ale nikt nigdy nie widział.

Mam takie przy pompce paliwa i sprawują się super, ale przyszły razem z pompką.

Gdzie można kupić takie podkładki?

Opublikowano (edytowane)

skombinuj narzynke 8x1 zdaje się , tam jest drobnozwojowy gwint a przynajmniej był :rolleyes: i dogwintuj te śrubki z dziurkami z jeden zwój lub więcej jak sie uda. Potem nowe grubsze podkładki na wszelki wypadek jakby było za mało, a że dokręciłaś " na chama" to śrubę we wtryskiwacz ale nie znaczy że zacisnałeś uszczelki do granicy mozliwości. Ten opór to nie zaciśnięcie uszczelek tylko niemożnośc dalszego wkręcenia tej śrubki!!! Stąd i nieszczelność. aa dokręcaj z czuciem. łatwiej ukręcić tak podrasowane śruby. Krótko- te nowe śrubki są za mało podgwintowane

Edytowane przez kubala
Opublikowano

Witam

Uporałem się w końcu z wyciekiem. Okazało się, że otwory w kołpakach wtrysków są już rozbite, (normalnie tego nie widać, dopiero jak się z nowym porówna) nowe śruby też nie trzymają wymiaru jeżeli chodzi o średnicę i długość gwintu.

Nowe śruby, nowy przewód przelewowy, jeden nowy kołpak wtrysku, nowe uszczelki z gumką zamiast miedzianych i nie cieknie.

 

A teraz pytanie za sto punktów. Przy odkręcaniu kołpaka odkręcił się razem tą wkrętką, co ustala ciśnienie otwarcia wtryskiwacza.

Wkręciłem ją z powrotem mniej więcej na taki sam wymiar, odpaliłem i nie słychać różnicy w pracy silnika.

Czy jest patent na ustawienie tego ciśnienia bez wyciągania wtryskiwacza?

Ewentualnie czy jeden zwój w tą czy w tamtą daje duże zmiany w ciśnieniu?

Czy warto się tym przejmować, wyciągać wtryskiwacz u ustalać ciśnienie na próbniku czy nie zawracać sobie tym głowy?

Opublikowano

Tak w ciągniku nie ustawisz idealnie każdego wtryskiwacza.I nie będzie słychać za bardzo czy jest dobrze czy nie.

 

Tak też myślałem. Traktor sprawdzony już w polu, a w zimie wyjmę wszystkie wtryskiwacze, i posprawdzam ciśnienia i rozpylanie.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez grzegorz0378
      ile powinna wystawac tuleja z bloku silnika.?
    • Przez adasko987
      co zrobić żeby nie grzała się 60.panewki główne nowe,korbowodowe nowe,pierścienie nowe,głowice po regeneracji.Czy może być zużyta pompa wody lub zawalona brudem chłodnica proszę pomóżcie bo tu już niedługo sianokosy a ciągniki można powiedzieć niesprawny
    • Przez wojtasn
      Witam 
      Czy to jest blok silnika c355 był w ostrowku ale ma pompę od zetora 
       




    • Przez Tadeusz1212
      Duzo jest roboty zeby wymienić uszczelka pod głowica w Ursusie C-360 ??? Pobawić sie samu czy lepiej dać do mechanika ??? Musze wymienić bo olejek zaczyna lecieć jeszcze nie wydmuchuje ale czym prędzej tym lepiej.
    • Przez lukano
      Witam co moze byc kopcenia na białawo pompa była robiona wtryskiwacze tez silnik włanie sie skonczył docierac wymieniłem filtr powietrza na nowy i niewiedziałem ile wlac oleju czy zbyt wysoki poziom oleju w filtrze moze byc skutkem kopcenia???
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v