Skocz do zawartości

Case mx 135


roxor

Rekomendowane odpowiedzi

5 godzin temu, Krystian86 napisał:

Odpowietrzam, wyjedzam w trase i po paru set metrach trzeba wciskać dwa razy hamulec

uszczelniacze tłoków hamulcowych w zwolnicy.

40 minut temu, kamilb5252 napisał:

Mam pytanie czy to normalne że mx 135 trzeszczy podczas mocniejszego hamowania, czy raczej nie ma okładzin hamulcowych? Mimo że  hamulce hamują dobrze.

 

Brak ogładzin lub trzeszczy kosz, łożysko przedniego napędu gdyż załącza sie przy chamowaniu.

  • Thanks 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pewnie calowe, wiec radzę w serwisie kupić.  Chociaż ja teraz kupuje  w  Legnicy  u Mazura  i według katalogu mi siąga ale w dość normalnej cenie. 

 Raz kupowałem uszcelnienia na przednią zwolnicę w serwisie, nie mieli tego dużebo oryngu, coś około 280?  wiec dzwonie do hutrowni na drugą stronę Legnicy i okazuję sie ze ten oryng leży na sobie  półce. Dziwne 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam mam takie pytanie odnośnie cewek od tych elektrozaworów. Czy te cewki mogą pracować ciągle na napięciu 12v ?jeśli pominę sterownik, czy po krótkim czsie np.30 min spali cewkę. Miałem teraz taki przypadek case mx 110, podczas jazdy rozłączyło napęd do przodu, zaświeciła się (N) więc podłączyłem osobne zasilanie pod cewkę z zapalniczki w kabinie. Ciągnik ruszył ujechałem z 10km i spaliło cewkę, aż upaliło przy cewce kable. I teraz pytanie czy cewka była uszkodzona, i sterownik rozłączył jazdę ? i gdy podłączyłem osobne zasilanie to wpłyneło na dalsze uszkodzenie cewki ? Dodam że przemieniłem zawór od blokady tylnego most, i case jezdzi .Proszę o podpowiedzi i sugestie 100% pewne przypadki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

16 godzin temu, Rowan napisał:

Tak, może. Tyle, że Twoja nie była już sprawna. Sterownik bada jej sprawność po przez pomiar prądu płynącego przez cewke na podstawie wzorca.

Po zwarciu uzwojenia prąd był zdecydowanie większy, to spowodowało upalenie kabli.

Poświęcę jedną cewkę i zrobię doświadczenie, czy nią nie spali bo coś mi nie pasuję z tymi prądami . Bo gdy odizolowałem kable zasilania cewki od wałka wom, i załączyłem wałek i podłączając żaróweczkę, jeden kabel do obudowy ciągnika,a drugi do odizolowanych kabli to żarówka zaświecała się z jednego przewodu, jak i z   ( drugiego-tylko jaśniej).I jak by faktycznie było podane napięcie 12 v (+) i (-) to po dotknięciu do (-) żarówka nie powinna się świecić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, Ziel napisał:

Cewka pracuje ciągle w zależności w czy jedziesz do tyłu czy przodu, miałeś uszkodzoną dlatego sterownik rozłączał, kup nową i po sprawie. Cewki sprawdza sie zwykłym multimetrem na operowość (ohm).

To że ciagle pracują to się zgadza, tylko mnie chodzi oto czy ze sterownika cały czas jest podawane pełne napięcie 12 v.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

PS. jakie są "zamienniki" lub inne z NH 90-150KM, które mają dobrą opinię są trwałe jak seria MX

/ Ewentualnie coś innego r. '90-'05  które z grubsza "były niezłe" - wiem że to  pytanie niekonkretne ale może ktoś coś podpowie, naprowadzi

Edytowane przez GABBER85
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 4.10.2024 o 19:33, GABBER85 napisał:

PS. jakie są "zamienniki" lub inne z NH 90-150KM, które mają dobrą opinię są trwałe jak seria MX

/ Ewentualnie coś innego r. '90-'05  które z grubsza "były niezłe" - wiem że to  pytanie niekonkretne ale może ktoś coś podpowie, naprowadzi

Nie ma takich zamienników, jak dobry z NH to seria TM   ale   do  170-190  bo one jakieś problemy lubią mieć. Chociaż różne opinie o tych 170-190, bynajmniej  tych nie polecają. Jeszcze 8260-8560

 Ale mam problem z  licznikiem w MX 150 znikły mi wyświetlacze, wszystko elektronicznę, kontrolki  mrugały, przygasały cudowały, ale teraz są normalnie, ale nic elktronicznego. Co polecacie jakaś naprawa u elektronika żeby był a solidna i licznik wrócił dobry bez problemów. 

Edytowane przez tomek73
  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez Sebastian
      Jaki ciagnik na 20-26ha nie zwracajac na cenne (no moze nie wiecej jak 180tys)?? I jakie maszynny do niego??
    • Przez SawekOcha
      Witam. Poszukuje posiadaczy ciągnika case cs 86. Mianowicie chciałbym się dowiedzieć jak sprawują się te ciągniki i co jest w nich wadliwe. Ile pala.
    • Przez Andre8989
      Witam. Mam pytanie czy w case 5120 olej na hydraulike jest w osobnym zbiorniku czy razem ze skrzynią biegów.
    • Przez grzybekkee
      Witam. Mam problem z nowo nabytym ciągnikiem Case 5130. Problem polega na tym, iż nie ma możliwości sterowania podnośnikiem, ani przyciskami na błotnikach, ani dźwignią na panelu. Sterować można jedynie joystickiem, lecz te sterowanie również jest zepsute, ponieważ na 5 z 6 pozycji podnosi, a w jednej pozycji opuszcza. Do tego pokrętło z trybami pracy można przekręcić o 360°. Aha, i ta kontrolka (N) ciągle mruga.

      Poprzedni właściciel twierdzi, że problem pojawił się podczas regeneracji pompy, więc jest taka możliwość, że coś źle podczepił.
    • Przez Padykilos
      Witam, zwaracam się do was z prośbą o wytłumaczenie różnic pomiędzy tymi modelami. Na pierwszy rzut oka wyglądają tak samo, a z tego co pamiętam to seria T5 zaczynała się od 99KM. Proszę o pomoc pozdrawiam . 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v