Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Hej,

Przygotowuję swojego jaguara 682s do sezonu i jest jedna wada której chciałbym się pozbyć, otóż silnik zimny pali bardzo bardzo ciężko (około 40 sekund piłowania rozrusznikiem), pożniej jak się rozchodzi jest okej, ale ogólnie podczas pracy odczuwa się, że silnik stęka i to nie jest to co być powinno. Dlatego też podjąłem kroki aby dojść co jest przyczyną, sprężanie ma wmiare bo 22-23 bary na każdym cylindrze, podejrzewałem że może jest przestrzał na uszczelce pod głowicą i zdjąłem głowiecę po czym wymieniłem uszczelkę ale nadal nic. Dzisiaj zauważyłem bardzo dziwną rzecz, ponieważ jak silnik jest odpalony to w ciągu 5min jako że jest to V zauważyłem że wydech z lewej strony silnika jest lekko ciepły natomiast z prawej gorący ze po dotknieciu reka spalona. Dodam jeszcze że z tej lewej strony (chlodniejszej) idzie bardzo dużo dymu, i własnie ta lewa strona tak jakby gorzej pracuje, o co chodzi ? bo konczą sie juz pomysły... dzięki za odpowiedzi

Opublikowano

Pomiar ciśnienia był przed i po remoncie? Próba olejowa była robiona?

Jak z wtryskami? Sprawdzane były?

Glowice sprawdzane?

Jakie miałeś objawy, że zrywałeś głowice by wymienić uszczelkę?

Ma turbo?

Opublikowano
Dnia 11.09.2021 o 09:47, Andrzejcypis napisał:

Jak spuścić wodę z tego silnika?

W wymienniku ciepla powinien byc kranik i w chlodnicy , wymieniki ciepla jest od strony zbiornika paliwa.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez utek
      Witam! Przymierzam się do przekładki silnika w 60-siątce, gdyż obecny niestety jest w tragicznym stanie. Docelowo miałby to być silnik z zetora 5211, wiadomo 3 cylindrowy. Czy ktoś z was może posiada c360 w takiej konfiguracji, ewentualnie orientuje się jakie przeszkody stoją na drodze takiej modyfikacji.
       
      Pierwszy zauważalny problem to obudowa rozrządu i przednia belka. Ci którzy przekładali silniki z 7211 pisali o wymianie obudowy na tą z c360. A co w przypadku gdy obudowa w zetorze jest bez wspomagania? Pasuje wtedy, czy również trzeba przekładać?
       
       
      Kwestie kosmetyczne, jak krótsza maska odkładam na razie na dalszy plan.
       
       
      Z góry dziękuje za odpowiedzi. Pozdrawiam.
    • Przez wojtekkmc
      Cześć, orientuje się ktoś w którym roku wszedł ten nowy silnik Ursus 4410, 50,5 kW (68,7 KM) do URSUSA 4514 ????? Kiedy zaczęli go montować ? Kupiłem ładowacz czołowy AGROMASZ MRĄGOWO Ł-104 zdjęty "podobno" z 4514 jednak nie pasuje mi adaptacja, jest o 3,5 cm za długa (NIE PASUJĄ ŚRUBY Z PRZODU JAK PRZYKRĘCĘ 4 POD KABINĄ..). Mam silnik 66 KM i szybką skrzynię, mierzyłem w wersji 60 KM i jest taki sam wymiar silnika itd, może ten nowszy silnik był dłuższy ?
    • Przez darek3
      Witam
      Co sądzicie o sieczkarni claas jaguar 682sl z 1992r z silnikiem perkinsa V8, chodzi mi głównie o informacje na temat silnika bo raczej spotykałem te maszyny z silnikami mercedesa, proszę o opinie użytkowników, z góry dziękuje.
    • Przez arinera
      Czy ktoś słyszał lub spotkał się z przeróbką zetora 3320 chodzi o silnik zamontowanie w nim silnika z ursusa 255 np.tak jak c-360 3p.myśle że ciekawa by była taka obcja -komfortowa kabina i małe spalanie.
    • Przez djm
      Witam!
      Zdemontowałem rozpylacze w moim kombajnie class 70 (silnik perkins).
      Okazało się, że nigdzie nie mogę ich dostać.
      Oznaczenie na końcówce wtrysku BDLL150s6382.
      Czy może ktoś wie gdzie mógłbym je kupić albo poradzić jaki zamiennik będzie pasował?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v