Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Wybrane dla Ciebie
Opublikowano

Witam !

Tak jak w temacie chciałbym się dowiedzieć opinii forumowiczów na temat tych ciągników..

Czy mógłby mi ktoś doradzić który z nich wybrać ? Zastanawiam się nad modelami 6115M i 6105R , tylko nie wiem który wybrać ..

Czy operatorzy , lub ludzie którzy czytali troche o tych ciągnikach mogli by o nich coś powiedzieć ?:D

Interesuje mnie , cena (również cena poszczególnych elementów wyposażenia) , spalanie w pracach ciężkich/lekkich i to czy tę ciągnik jest po prostu warty tej ceny , i nie postawić na inną markę :)

Opublikowano

Ciągniki są naprawdę warte swojej ceny. Mają to być ciągnik główny czy pomocniczy? Na jakim areale ma pracować ?

 

Sam stoję przed zakupem kolejnego JD i też mam dylemat R czy M. Z różnic to podstawową jest cena seria 6R jest dużo droższa niż 6M ale za to oferuje lepiej wyposażoną i bardziej komfortową kabinę.Command Center pozwala na dostosowanie ciągnika do konkretnej pracy czy pod konkretnego operatora. Seria 6M posiada kabine dobrze znaną z serii 6030 doposażoną w dodatkowe informacje na wyświetlaczu pomiędzy prędkościomierzem a obrotomierzem. Na wyświetlaczu tym poza podstawowymi parametrami możemy sprawdzić spalania, dystans, czas pracy, licznik hektarów oraz możemy wybrać opcję manualnego wypalania DPF. Z różnic w konstrukcji silnika to serie te różnią się tez zastosowanymi turbosprężarkami. Pracowałem zarówno serią 6M i 6R (6150M,6170M,6140R) i z moich własnych odczuć w 6R czuje się dużo większy komfort. Po przesiadce z 6430 na 6M nie czułem dużej zmiany zmieniono zaledwie kilka przycisków ale zarówno w jednym jak i w drugim wszystko jest proste i czytelne i nawet starsi rolnicy nie mają problemów z opanowaniem wszystkich funkcji ciągników.

Opublikowano

Szczerze mówiąc to główny , (Do jakiś cięższych prac) , w sumie to sam nie będzie bo prawdopodobnie będzie pracował z DF Agrofarm 410 Agrotron k 420 i Forterra ( 90Km )..

Ja bym stawiał nacisk bardziej na cenę , a skoro komfort jest podobny , a cena zróżnicowana to chyba M :D

Opublikowano

W komforcie różnica jest naprawdę bardzo duża, zresztą różnica w cenie też. Jeżeli głównym argumentem ma być cena to zdecydowanie M. Tylko czy wykładając nie małą kwotę na nowy ciągnik nie warto dołożyć i zainwestować w trochę mocniejszy z zapasem na przyszłość ?

Tzn zamiast słabszej R mocniejsza M ?

Opublikowano

No dobrze ale mechanicznie ciągniki są takie same w R i w M ? chyba w R jest wyświetlacz i komuter zarządzanie np na uwrociach o ile są wyjścia hydrauliczne sterowane elektryczne itp.

Opublikowano

Kolego a miałeś chociaż styczność z M że wyrażasz taką opinię ? Czy słyszałeś coś od kolegi brata sąsiada swojego wujka ?

 

Mi osobiście M przypadłą bardzo do gustu i nie mogę na nią złego słowa powiedzieć tak samo jak rolnicy z którymi rozmawiałem a którzy zakupili 6M i 6R. Co do 6R to jest to ciągnik zdecydowanie bardziej komfortowy i dający dużo większe możliwości poprzez możliwość łatwego przystosowania go do kazdej pracy ale róznica w cenie tez jest spora i trzeba naprawdę przemyśleć czy w codziennym użytkowaniu będziemy w stanie wykorzystać wszystkie możliwości tego ciągnika zwłaszcza że nie mówimy tutaj o mocy ok 105-115 KM. Co innego w przypadku większych mocy gdzie ciągnik będzie pracował z większymi maszynami i ma dużo większe pole do pokazania swoich możliwości

Opublikowano

kup se 6105r dolozycz 3 tysie podkrecisz go o 25 km i dolozysz jeszcze 3 tysie wywalisz filtr czaseteczk i masz kolejne 20 km i w sumie masz ciagnik ponad 140 km ;p

Opublikowano (edytowane)

Naprawdę myślisz że 6105 R po tych modyfikacjach to będzie to samo co 6140R ? Bo ja szczerze wątpię. Może wyjdzie z tego coś zbliżonego do 6125 R realniej 6115R ale to dalej nie będzie to samo a te 140 KM to chyba tylko pobożne życzenia. A co z gwarancją ? większa moc to i większe zużycie podzespołów. Zresztą kupować słabszy nowy ciągnik i pakować w niego kasę to dlaczego nie zając się posiadanymi mocowo wyjdzie podobnie a ok 300 tys zostanie

Edytowane przez MKrajes
Opublikowano (edytowane)

witam Ja miałem podobny dylemat w wyborze miedzy M a R i padło na R z tego względu ze trafiłem ( tak mi sie wydaje) na dobra cene. Chciałem ciagnik o mocy 140-150 KM i myslelem nad 6150 M który miał kosztowac około 280 netto Na placu tafil sie 6140R którego biore za 290 netto z przednim tuzem, zawory mechaniczne, autoquad 20 x 20 z eco, opony 540 R28 i 580 R38, klima manual i kilka pier**lek typu ogrzewana szyba tylna, fotel pasażera itd Co myslicie o tej cenie w porównaniu do wyposażenia ????

 

Mamu juz jednego johna ktorego chce szprzedac i jest to 6320 SE czyli prostsza wersja niz Premium, teraz jednak stawiam na wyższa klase

Edytowane przez adi29
Opublikowano (edytowane)

Dobra wszystko fajnie tylko te "różnice w cenie" jak duże są ? :D

M i tak mi się wydaje ze nie jest zły , i wcale komfortowy , tylko pytanie czy go doposażyć czy po prostu wziąć r w podstawie :D

A wgl dało by się z M zamknąc w kwocie mniej niz 300 tyś ? :D

I czy R w podstawie to 290 netto? :)

Edytowane przez Deny
Opublikowano (edytowane)

Musiałbyś podać jeszcze w co była wyposażona M-ka. Czy też miała przedni tuz i jaka była tam skrzynia. Wtedy można sobie porównać.

 

w szczegoły na temat tej M-ki nie wchodzilismy bo szybko padło na R ale z tego co kojarze to 6150 M zaczynaja sie od ceny 280 i to bez tuz i na skrzyni power quad

 

Dobra wszystko fajnie tylko te "różnice w cenie" jak duże są ? :D

M i tak mi się wydaje ze nie jest zły , i wcale komfortowy , tylko pytanie czy go doposażyć czy po prostu wziąć r w podstawie :D

A wgl dało by się z M zamknąc w kwocie mniej niz 300 tyś ? :D

I czy R w podstawie to 290 netto? :)

no wlasnie w moim przypadku dużej róznicy w cenie nie było bo roznica 10 000netto miedzy R a M to zdecydowanie przewaza za R

290 za moj ciagnik to nie jest podstawa tylko juz z tym wyposazeniem co pisałem wczesniej.

ciagnik zaklepany we wrzesniu, na dzien dzisiejszy tego co mowil sprzedawca (kolega) z tym wyposazeniem w granicach 320 netto

Edytowane przez Marcin91
literówki
Opublikowano

A na ile można by wycenić to wszystko ??

Bo z tego co widze to wszystkie ceny są w netto , a skoro ciągnik brutto ma mnie wynieść ponad 300 to ja raczej podziękuje z tej marki i wezmę valtrę kolejengo deutz,a czy coś :D

Opublikowano

w 300 brutto na pewno się się nie wyrobisz w M a co dopiero w R.

 

@adi29 Ceny 6150M zaczynają się od 299 tyś netto za ciągnik w podstawowym wyposażeniu ale każdy dealer na dzień dobry daję jakiś upust z tej ceny. Swoją drogą gdybym dostał ofertę na R za 290 tys tez bym się nie zastanawiał za długo.

 

Cenowo różnica pomiędzy R a M to ok 30-35 tys netto.

Opublikowano

:C No to słabo bo ponad 300 to sporo kasy ;C

Do 300 wydaje mi się ze mozna dostać dobrą valtrę , lub deutza :C

 

:C No to słabo bo ponad 300 to sporo kasy ;C

Do 300 wydaje mi się ze mozna dostać dobrą valtrę , lub deutza :C

Opublikowano

Od kiedy wyjęcie filtra cząstek stałych dodaje 20 KM? To nie tłumik w komarku. Obecność filtra nie ma większego wpływu na moc. Jest on tak zrobiony, aby nie wpływał jakoś szczególnie na wydech. Napewno nie zabiera 20 KM.

Opublikowano

Chciałem ciagnik o mocy 140-150 KM i myslelem nad 6150 M który miał kosztowac około 280 netto Na placu tafil sie 6140R którego biore za 290 netto z przednim tuzem, zawory mechaniczne,

A nie pomyślałeś , że cena na tą Mkę jest celowo zawyżona?

Za 290-295 netto można kupić 6170M z przekładnią taką , jaką oferują Ci w Rce , opony tył 650 przód 600 , przedni tuz , balast 900kg .

Opublikowano

spoko ty masz swoje zdanie a ja wiem swoje byl pomiar mocy na hamowni z dpf i po wyciagnieciu go roznica jakies 18km

Kolego po wycięciu filtra musisz na nowo wgrać program. Samo wycięcie tak jak Hubert powiedział nic nie da bez nowego softu. Moim zdaniem 6M to nic innego jak 6030 w dobrym wyposażeniu. Ja bym zdecydował się na ciut mniejszą r6 modelowo i zchipowanie. Dzisiaj możliwości zaprogramowania spalania paliwa, długości i dawki wtrysku, doładowania sprężonego powietrza dają użytkownikowi, a raczej serwisantowi ogromne pole do popisu. Koncern CHN w trakcie okresu gwarancji chipuje swoje maszyny bez jej anulowania. Co do filtra cząstek stałych widziałem ofertę w internecie, że taki zabieg dla ciągnika 6R kosztuje 3700 zł.

 

Panowie pamiętajcie, nie ilość KM, ale przede wszystkim Nm :)

 

Swoją drogą, czy wyszły Wam drodzy użytkownicy 6M i 6R jakieś usterki wieku dziecięcego ???

Opublikowano

A nie pomyślałeś , że cena na tą Mkę jest celowo zawyżona?

Za 290-295 netto można kupić 6170M z przekładnią taką , jaką oferują Ci w Rce , opony tył 650 przód 600 , przedni tuz , balast 900kg .

 

interesował mnie ciagnik do 150 KM Dla mojego gospodarstwa to i tak duzy zapas...

Opublikowano

pawelJD tak masz racje trzeba wgrac program i cena jest bardzo podobna do tej co napisales u mnie w rce prawa tylnia lampa do wymiany bo miala wade fabryczna

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez Mateuszek12
      Witam pomoże ktoś może miał ktoś problem tego typu. Niekce działać mi klimatyzacja w john deere 6910s co to może być za przyczyna.
    • Przez Dominik4321
      Witam mam do wyboru dwie prasy pasowe. Jedna z nich to McHale V660 która posiada 3 pasy. Drugą z nich jest John Deere V451M która posiada 6 pasów. Proszę o wypisanie wad i zalet  tych pras i czy lepsze bele są z prasy 3 pasowej czy 6 pasowej.
    • Przez czmochu97
      Witam, ten oto kawał...... robi sobie ewidentnie z nas zarty. Temperatura zewnętrzna powyżej 20 stopni i już wali go w łeb. Aczkolwiek, podczas pracy, o ile to można nazwać pracą, przejechałem jakieś 700 metrów z agregatem i gaśnie, nie odpale, bo zapowietrzony. Delikatne psikniecie plakiem i znowu chodzi i tak później może przejade z kilometr, a może już nie. Co mu może być, dodam że rok temu pod koniec prac letnich też tak zaczął robić, ale tylko jak temperatura zeszła niżej, było okej.
    • Przez endrju
      Witam. Niestety nie znalazłem podobnego tematu pod który mógłbym się podpiąć więc zakładam nowy. Mam otóż taki problem z John deerem 6610 z 1998 roku. Silnik po odpaleniu pracuje równo zarówno na niskich jak i wysokich obrotach, z komina nie wydobywa się żaden niepokojący dym. Natomiast, gdy ciągnik schodzi z wysokich obrotów (np. z około 2tys )  i puszczam gaz to gaśnie po czym można go odpalić  bez problemów i znów pracuje bez zarzutów . Filtry wymienione, zero brudu w filtrze, paliwo z baku spuszczone również nie budzi zastrzeżeń. Gdzie szukać przyczyny ?  Poniżej filmik

      2019-06-10_09_21_56.mp4
    • Przez AchimR
      Udało nam się przerobić eS-kę na wersję brazylijską.
      Nieważne czy wersja z 9l czy z 13l silnikiem. Wszystkie kombajny JD z DPF i dodatkowym kompresorem śrubowym można przerobić na wersję brazylijską, czyli z odłączonym kompresorem co dodaje mocy!!!
      Wkrótce więcej zdjęc.
      Kombajn już po testach.
       
      Tak było


      A tak jest teraz.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v