Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam potrzebuje biegi pełzające do c360 czy da się takie coś dorobić jakąś przystawkę czy coś, na przykład można by zamontować przystawkę pod tym dekielkiem pod którym montuje się przystawkę do 4x4, lub przerobić zwolnice na większe, potrzebny mi jest ten ciągnik z takimi powolnymi biegami do sadownictwa, ponieważ orginalna sześdziesiątka ma ok 1,1 km\h a mnie by ratowało już nawet 700 m\h., proszę pomóżcie.

Opublikowano

a może po prostu koła mniejsze założyć? np. od c-330 to tam będzie jechał o 10% wolniej no a później to można zwolnić go wymieniając parę części w skrzyni (wiem że w c-360 i 4011 coś się różniło)

Opublikowano

ja najbardziej polecam podnieść na zwolnicach do góry (żeby był wyższy) i założyć jak mniejsze koła albo opony np jak miał c 325 10:4 czy jakoś tak albo jeszcze inne na niższym balonie :D

Opublikowano

Tak ale to nie ingeruje w samą konstrukcje ciągnika tylko jest dołożony dodatkowy element. 60-ka nie ma i raczej nie będzie miała. Najtańszy ciągnik jaki znam z biegami pełzającymi to belarus. Prędzej zmienisz niż zrobisz w ursusie.

Gość Profil usunięty
Opublikowano

No to spróbuj ten reduktor zamontować w c 360. Powodzenia.

Opublikowano

Nie mówię że akurat ten, ale może dało by się dorobić jakiś reduktor któru montował by pod spodem skrzyni żeby redukował wszystkie biegi, nie wiem czy to jest możliwe dlatego pytam się was ponieważ sam nie znam się za dobże na mechanice c360.

Opublikowano

Tak ale to nie ingeruje w samą konstrukcje ciągnika tylko jest dołożony dodatkowy element. 60-ka nie ma i raczej nie będzie miała. Najtańszy ciągnik jaki znam z biegami pełzającymi to belarus. Prędzej zmienisz niż zrobisz w ursusie.

Jaki model?

Opublikowano

Jeśli chodzi o przystawkę to mam pewien pomysł (nie mój) tylko że byłaby ona trochę duża :) . Most od ciężarówki napędzany z WOM-u obrotami zależnymi. Czytałem o takim czymś, most od żuka, na nim zamontowany "samolot" do ogórków i to pchało ciągnik...

Opublikowano

Witam, przymierzam się do zakupu c360 do sadzarki do zakładania sadu itp. ale przedtem chciałbym się zorientować czy by się nadał, i tutaj chciałbym się zwrócić do was z prośbą aby ktoś nagrał na filmik z c360 lub zetorem 5211 na 1 z reduktorem na obrotach jałowych, chciałbym sobie zobaczyć czy by się nadał do moich zastosowań.

 

Bardzo proszę o pomoc.

Opublikowano (edytowane)

A nie lepiej mf 135 trzy biegowy chyba on ma podobno bieg pelzajacy ale tylko polemizuje nie znam sie na tym nic . Poprostu szukalem koledze takiego ciagnika do sadu tylko on go bral do platformy

Edytowane przez grzesmaly

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez Ursusc385
      Zeby chodziło leciutko wystarczy załozyc przedłouzke do tego co wychodzi od silnika
      i załozyc łancuch jutro przesle zdjecia
    • Przez silver90
      Witam mam pytanie czy ktoś z was wlewał do ursusa c360 do skrzyni olej Jasol utto 10w30. Chciałbym go tym zalać żebym mógł wywracać  przyczepy nim i moim drugim ciągnikiem który chodzi na tym właśnie oleju. Co wy o tym sądzicie? Proszę o odpowiedzi. 
    • Przez Davidastra
      Witam panów mam następujący problem w moim 3p podczes pracy z womem np . prasą czy rotacyjna powyżej 1000 - 1200 obrotów silnika słychać dziwny odgłos przypomina odgłos pracujących bębnów kosiarki rotacyjnej no może jest troche tępszym odgłosem .Tylko podczas cięższej pracy WOM - em Kolega stwierdził że tak ma ten typ Ale mi się to niepodoba Dodam że wszystko sprawnie działa i lekko wskakuje WOM .
    • Przez Facundoo
      Witam. Panowie potrzebuje porady. Zrobiłem remont kapitalny skrzyni biegów w swoim 3P. Remont robiłem sam, wymienione zostały wszystkie koła zębate,wałek głowny i pośredni oraz oba wałki sprzęgłowe i wszystkie łożyska. Części pochodziły z czasów PRL. Po złożeniu wszystkiego pojawił się problem stuków na biegu jałowym. Obstawiałem,ze problem był w kole podwójnym od wstecznego biegu, rozjechałem ciągnik,wymieniłem to koło ale problem pozostał. Pytanie do was, miał ktoś może podobny problem i jak go rozwiązał? Tylko nie piszczcie, że łożyska sie rozleciały,albo igiełki na wałku sprzegłowym itd bo nie w tym jest rzecz. NA biegu jałowym oprócz wałka sprzęgłowego 1 stopnia pracują jeszcze koło stałego zazębienia, oraz dolna 2 z kołem podwójnym od wstecznego biegu. Koło podwójne wykluczam bo wymieniłem i nic to nie dało. Zostaja 2 koła i wałek. Ktoś miał podobnie ?
    • Przez kacperdw
      Witajcie,
      Mam problem ze skrzynią biegów w ciągniku ursus c360. 
      Początkowo myślałem że to wina łożysk ale gdy wymieniłem wszystkie łożyska w skrzyni to pojawiło się głośnie grzechotanie. Wszystkie łożyska wydawały się być w niezłym stanie, z wyjątkiem łożysk na trybach biegu wstecznego. Myśle że grzechotanie pojawiło się w momencie wyeliminowania luzów między trybami (po wymianie łożysk). 
      Następnie, aby nie rozbierać skrzyni w nieskończości, postanowiłem wymienić wszystkie wałki i tryby w skrzyni. Zgrzytanie zostało. Pojawia się ono na biegu jałowym a ustaje w momencie wciśnięcia sprzęgła. Po uruchomieniu skrzyni da się wyczuć (przykładając rękę do obudowy), że drgania pojawiają sie w okolicach trybów biegu wstecznego.
      Wszystkie części są nowe i oryginalne firmy ursus.
      Proszę o nakierowanie na ewentualną przyczynę hałasu, szczególnie tych którzy uporali się z podanym problemem.  
      Pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v