Skocz do zawartości

Kioti DK551C mały problem


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

Od pewnego czasu mam mały problem z moim Kioti, a mianowicie z układem paliwowym. :mellow:

Gdy ciągnik postoi przez noc to paliwo z pływa z powrotem do zbiorników, i rano złapie wypali resztę paliwa z pompy i przewodów i zgaśnie, po kilku próbach znowu odpali i zgaśnie, aż do puki nie zaciągnie paliwa. Jeśli najpierw przepompuje 2-3 razy pompką ręczną to od razu normalnie odpali i nie zgaśnie. Problem jest tylko po dłuższym postoju np przez noc... Jak już się go odpali to będzie pracował normalnie i nic się nie będzie działo, aż do puki nie postoi kilka godzinek. Moim zdaniem jest winien zawór zwrotny który powinien blokować aby paliwo nie wracało do baku, i tu jest moje pytanie gdzie on jest i jak on wygląda?

 

PS:Mechanik z serwisu mówił że to na 99% jest wina tego zaworku, i wystarczy go rozebrać wyczyścić i dokręcić trochę śrubkę regulującą siłę docisku sprężyny.

Opublikowano

W katalogu niema mowy o jakimkolwiek zaworku zwrotnym w układzie paliwowym, ale z tego co sie orientuje taki zaworek jest w ręcznej pompce paliwowej, przy częstym pompowaniu rozszczalnie się tam membrana i paliwo się cofa do zbiornika. Z tego co sobie przypominam był już kiedyś podobny problem za forum i wymiana tej pompki pomogła. Koszt około 150zł za kompletną pompkę.

Opublikowano

rozwiązałem problem....

nie chciało mi się rozbierać oryginalnego zaworu więc założyłem jeszcze jeden kupiony w sklepie motoryzacyjnym, umieściłem go tuż przed oryginalnym, Na razie nic się nie dzieje, nawet jak ciągnik stoi tydzień, to odpala za pierwszym razem :)

Koszt naprawy 15zł :P

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez ziomal89
      Jeżeli masz problem z odpaleniem ciągnika napisz a znajdziemy rozwiązanie posiadam grzałki do claas, mf, case, jd, iveco, new holland, zetor, fendt. valtra. valmet. perkins jeżeli chcesz dowiedziec sie czy u ciebie w maszynie moża zamontować grzałke płynu podaj mi typ ciągnika/model marke/ typ silnika i rok gg 11670879
    • Przez darek18055
      drodzy koledzy rozważam kupno nowego pomocniczego ciągnika do mocy maks. 60 km. cena maks.100000 zł brutto. co byście wybrali i dlaczego. moja kolejność .
      1.John deere 5055e
      2.kioti dk551c
      3. farmtrac 555 dt
      ciągnik ma pracować przy lekkich pracach : zgrabiarka , kosiarka, opryskiwacz, siewnik,itp.
    • Przez piter161
      Witam
      Wiem, że na forum są osoby które wożą psy w ciagnikach i tu pytanie jak go oswoić z ciagnikiem żeby się pies nie bał jeździć? Chodzi mi o takiego małego psa najlepiej jakiś mieszaniec No i ogólnie jak go nauczyć np. siad, podaj łape? Z góry dzięki za pomoc
    • Przez bart-b28
      Witam, jestem nowy na forum, chciałbym abyście pomogli w wyborze maszyny na gospodarstwo 10 ha produkcja warzywna.
      Ciągnik ma pracować jako główny, do pomocy stara ale jara c-330. Ograniczony budżet 100 tyś netto.
      Kioti - 58 km, 4x4, silnik 2,4 turbo 4 cylindrowy, biegi 12x12 jakość wykonania dobra
      john deere 5055e (ewentualnie 5065e moc 65km) - niby john ale składany w Indiach, trzy cylindry 2.9 pojemności moc 55km, 4x4, biegi 9x3 z orginalną kabiną taką jak w M czy R jakość wykonania taka sobie
      Za wszystkie sugestie z góry dziękuję, mile widziane wpisy użytkowników powyższych modeli
    • Przez pawel85243
      Witam. Zastanawiam się nad zakupem ciągnika marki Kioti EX50CH lub Farmtraka 555 DT
      Pracował by on na areale 7 ha. Ciężka praca tylko przy orce. Obecnie przez 20 lat dawał radę c-330 :-)
       
      Czytałem wiele opinii na temat FT i one są podzielone natomiast o kioti jest mało informacji.
       
      Kioti jak i FT miałbym za 80 tys już brutto i nie wiem właśnie co będzie najlepszym wyborem.
      porównując silniki to kioti zapewne będzie bardziej ekonomiczny ale gabarytowo to przypomina on moją ,,trzydziestkę'' i standardowo ma mniejsze koła o 2 cale :-) i jest on jeszcze lżejszy o tonę od FT. Więc nie wiem jak to przekłada się na uciąg.
       
      Czekam na odpowiedzi i rady :-)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v