Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

grala13 na wolnych obrotach nie ma problemu ze skrętem bez tura, CZASAMI problem pojawia się z turem ale to kwestia zbyt krótkiego siłownika 11cm (w planach mam zamiar zamienić na 21cm). W praktyce wygląda to tak:

h t t p://www.youtube.com/watch?v=xA6nC4oAEw0 (usuń spacje)

 

 

seweryn20 spójrz

http://img713.images...6/p1000135l.jpg

kardan też jest :P napędza on pompę nsz32 do tura. Mogłem to właśnie z niej poprowadzić zasilanie do wspomagania, ale problem był taki że zawsze byłaby w ruchu nawet wtedy gdybym jechał kosić trawę, a tak w ciągu 1min sobie odłącze/podłącze

Opublikowano

witek11

nie moge otworzyć tego linka,

czyli masz 2 dodatkowe pompy?

orginalna nie daje rady do tura?

nie rozumiem czemu z tej na wale nie mogłeś podłączyć tura i wspomagania razem?

Opublikowano

Napisał przecież. Po to żeby nie chodziła wtedy kiedy nie jest potrzebna. Według mnie lepsze rozwiazanie niż wszystko na jednej pompie. Wspomaganie jest niezaleznym układem. Gdyby zdemontował tura zostaje a silnik nie mysi targać dupnej pompy nsz 32.

Opublikowano (edytowane)

szybko i sprawnie ci to idzie,

czyli gdy nie uzywasz tura to rozkręcasz kardana?

gdzie masz zbiornik z olejem od hydrauliki?

Edytowane przez grala13
Opublikowano

heh a myślałem że pod koniec biegi zakleszczyłeś, widze że dobrze ci działa te wspomaganie,

mam pytanie dlaczego wcześniej mówiłeś ze masz czasami problemy przy skręcie z turem??

 

ja zaś z kolei rozważam montaż wspomagania ale wolałem kupić kompletna hydraulikę do tura bo mi ona bardziej potrzebna a na wspomaganie kompletuje pomysły jak zrobić osobne zasilanie do zewnętrznej hydrauliki do tura, powiedz jaki masz duży zbiornik na olej do tura i gdzie go zamontowałeś

Opublikowano

grala13 nie kardana nie rozkręcam on cały czas pracuje. Zrobiłem to tak że koniec kardana połączyłem z tulejką na pompę, a tulejka została ułożyskowiona w podobie jak przy wspomaganiu. Natomiast pompa jest suwana na szynach i przykręcana na 2 śrubki.

 

Zbiornik od hydrauliki to nic innego jak zbiornik na powietrze + filtr oleju..

 

egonnikodem takie problemy pojawiają się dlatego że zbyt krótki siłownik zamontowałem (tylko taki posiadałem) ale bez tura nie ma problemu, aczkolwiek na filmiku to mi się nie zdarzało :P

Rozumiem że ty dokupiłeś hydraulikę na wom TAK? gdyż na przód chyba nigdzie nie można kupić?

Opublikowano

kupiłem hydraulike w sensie wszystkie węże rozdzielacz, rozdzielacz z elektrozaworem i dżojstikiem i siłownik do poziomowania łyżki, narazie mam to podpięte pod hydraulike traktora ale problem jest gdy nacisne sprzęgło to hyrdeulika nie działa

 

zastanawiałem sie na pompe na womie ale ona mnie nie satysfakcjonuje bo problem ten sam co w oryginalnej hydraulice i zastanawiam sie nad zewnętrzną pompą taka z boku silnika

chce spróbować takie rozwiązanie jak jest w Perkinsach na 1 pasku ale nie wiem czy mi to wyjdzie, bo kardan u mnie odpada bo rezerwuje tam napęd pompy wspomagania, chyba że zamontuje na tyle duża pompe że obsłuży mi obydwa obiegi

Opublikowano

witam,czy mógłby mi ktoś przesłać fotki zamontowanych u siebie wspomagań,najbardziej interesuje mnie napęd z koła pasowego mocowanie siłownika do osi,zastanawiam się nad siłownikiem z dwustronnym tłokiem jak przy wózkach widłowych,czy ktoś ma takie rozwiązanie?

mój adres;k.rozdzynski@o2.pl

mam pompę z25,orbitrol orsta z sieczkarni fortschrita,brak mi jeszcze siłownika i pomysłu na wałek kardana

Opublikowano

KRISS75 czegoś w twoich zapytaniach nie rozumiem...

"najbardziej interesuje mnie napęd z koła pasowego", "brak mi jeszcze siłownika i pomysłu na wałek kardana".

Po co tobie kardan jak chcesz mieć napęd z koła pasowego?? Zobacz fotki w mojej galerii i coś wybierz kardan lub pasek :P

 

lawa3p słabo się targujesz, "tylko" 2000pln. Ja bym zaczynał od 1500pln :D

Opublikowano

Witek11 pisząc"najbardziej interesuje mnie napęd z koła pasowego", "brak mi jeszcze siłownika i pomysłu na wałek kardana"chodziło mi o wasze pomysły i rozwiązania na zamontowanie wału kardana i od czego można go dopasować,jeśli się nie mylę (a chyba nie)to kardan jest przykręcany do koła pasowego na wale korbowym, co do siłownika zastanawiam się nad zwykłym dwustronnym lub dwustronnym wysuwanym z obu stron jak przy wózku widłowym

oczywiście można kupić gotowe całe wspomaganie lub poszczególne części ale:

po 1;jest drogie,

po 2;zrobić samemu-satysfakcja i frajda

Opublikowano

Wał kardana można zaskąpic półośką z przegubami od golfa lub innego przednionapedowca.Teraz pełno tego na szrocie i jest o wiele trwalszy.Można skrucić lub zamontować osiowo do koła pasowego ciagnika tylko jeden przegub kawałek oski i do niej przyspawać tulejke która będzje nasunięta na os od pompy hydraulicznej :)

 

Wał kardana można zaskąpic półośką z przegubami od golfa lub innego przednionapedowca.Teraz pełno tego na szrocie i jest o wiele trwalszy.Można skrucić lub zamontować osiowo do koła pasowego ciagnika tylko jeden przegub kawałek oski i do niej przyspawać tulejke która będzje nasunięta na os od pompy hydraulicznej :)

Opublikowano

ja mam do założenia orbitrol 80 i mam nadzieję że będzie działało

pytanie do majacych już założone wspomaganie-siłownik mający skok całkowity 20cm bo taki chyba jest odpowiedni wysuwamy na długość 10cm i montujemy uchwyt do osi przedniej(dobrze myśle???),czy jest różnica w ilośći obrotów kierownicą od lewej do prawej i na odwrót

Opublikowano

skok 10cm jest stanowczo za mały no chyba że jego średnica byłaby 11cm. Ale powiem wam od praktycznej strony że ja z takiego siłownika (11cm) zrezygnowałem i zakupiłem o skoku 20cm.

 

http://allegro.pl/cylinder-silownik-hydrauliczny-50-28-200-plug-snie-i2050083873.html

 

Wybór w montażu siłownika masz spory, różnie to wymyślają...

 

Różnica w obrotach zawsze jest. Odpowiem nawet dlaczego tak się dzieje. Ta różnica wynika z różnych pojemności komór w siłowniku dwustronnego działania. Gdy siłownik jest rozsunięty mamy objętość V1 całego cylindra, natomiast gdy jest wsunięty trzeba odliczyć Vt(objętość tłoczyska) V2=V1-Vt. Przy czym V1>V2 Dlatego owalam mit jakoby orbitrole robiły różnicę w obrotach kierownicą. Dobrze mówię ??

Opublikowano

Witek11 mi właśnie chodzi o siłownik o skoku całkowitym 20 cm,,,-10 cm należy go wysunąć żeby przyspawać uchwyt mocujący siłownik do osi przedniej,z drugiej strony chcę zamontować dodatkowy wąs(widziałem takie zdjęcie)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez Adi118
      Mam problem ze wspomaganiem w moim Aresie 556rz, przy skręcaniu na wolnych obrotach ciężko chodzi kierownica, zapala się kontrolka ciśnienia oleju w skrzyni i ciągnik staje. Problem się nasila kiedy olej jest rozgrzany i czasem nie pomaga nawet trzymanie wysokich obrotów. Sprawdzałem ciśnienie na pompie hydraulicznej i jest ok. Czy przyczyną moich problemów może być orbitrol? Czy w tym modelu jest dodatkowa pompa od wspomagania? Może ktoś ma inne pomysły co może być nie tak?
    • Przez Grzebcio
      Witam,

      niedawno nabyłem tegorocznego deutza keyline f70 i po paru naprawach, nie wiem czy mam zgłaszać kolejne czy zaufać wkurwionemu już serwisantowi. Pytania kieruję do użytkowników agroluxów oraz agroplusów gdyz skrzynia 15x15 (rewers mechaniczny) chyba się nie zmieniła. Także:
      -czy tylny most/skrzynia/rewers (nie wiem, które dokładnie) powyżej 15~20 na pusto powinien wydawać dźwięki jakby na trybach były luzy (wręcz trzaski/stuki)
      -oraz czy po nagrzaniu się ciągnika wspomaganie kierownicy bez przekroczenia 1300 obrotów powinno działaś ze znacznym oporem wręcz uniemożliwiając oporem kręcenie na postoju, podczas jazdy już spoko ale przy gwałtownych skrętach nie wyrabia na wolnych obrotach.
    • Przez Axd529
      Silnik po kapitalnym remoncie Po dodaniu gazu na 20tys obrotów ciśnienie oleju na zimnym jest 6 atm a na gorącym 4 czy to nie za dużo?
    • Przez kacperok200
      Witam posiadam ciągnik landini 6560
      Mam takie pytanie czy podczas kręcenia kierownicą przy zgaszonym silniku (ciągnik z wspomaganiem) kierownica powinna chodzić lekko czy ciężko. A jeżeli chodzi lekko lub ciężko  to jaki może być problem.
      Licze na pomoc.
    • Przez Grzesiek84
      Witam mam założone wspomaganie do zetora 6211 z Agricol na orbitrol i od samego początku widać że owy orbitrol przepuszcza olej bo ciągnik lekko trzeba kontrować podczas jazdy i zaczyna mnie to drażnić. Podczas siewu i orki jest podobnie trzeba go kontrolować. Końcówki drążków są nowe, na belce brak luzów. Czytałem że można włożyć dławik by ograniczyć przepływ oleju ale czy nie ograniczy to też wspomagania - jego siły, proszę o poradę czy ktoś miał podobny problem i jak sobie z nim poradzić ?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v