Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, oczywiście kolego że kolumnę i pompę musisz też wymontować z Lublina i zamontować do twojej 60-iątki. Jeszcze jedno sprostowanie Lublin nie ma maglownicy tylko jest na drążku który połączony jest z kolumną.

Opublikowano

Witam, czy ktoś posiada przy ciągniku c-360 z turem elektryczne wspomaganie? Czy tylko montujecie wspomaganie hydrauliczne?

Jestem ciekawy jak radzi sobie wspomaganie elektryczne przy obciążonym turze. Ktoś może się wypowiedzieć w tym temacie?

Opublikowano

zapłaciłem za elektryczne 700 zł po miesiącu się spaliło chodziło ładnie musiałem kupić hydrauliczne 2200 kosztowało w sumie wyszło 2900 także daruj sobie c360 3p z turem

Opublikowano

Ja mam hydrauliczne już trzeci rok. Robiłem remont silnika i założyłem przy okazji( napęd z pompy wtryskowej, orbitrol). Roboty o tyle mniej że silnik rozkręcony, przodek odjechany. Chodzi leciutko ,niezależnie od obciążenia tylko od obrotów silnika( na wolnych obrotach nie kręcisz kierownicą tak szybko-lekko gazu i jest git). Ogólnie jestem zadowolony-  teraz kupię takie samo do zetora 5211 bo luz na kierownicy duży i zamiast przekładnię naprawiać wyrzucę a wstawię orbitrol. Kupiłem przez allegro chyba w Mizar.

Opublikowano

Manius1988 u mnie też tak sie robi trzeba sie sporo na krecic zeby jechac w miare prosto chciałem juz wymieniac orbitrol ale jak mowisz ze juz wda razy wymieniłes i jest tak samo to nie ma sensu a masz olej od wspomagania czy inny?udało ci sie odpowietrzyć i czy jest lepiej?

Opublikowano

Czy układ kierowniczy na orbitrolu 100 i pompie NSZ10L od ruska nie "myszkuje" wam przy większych prędkościach? Chodzi o prowadzenie ciągnika po drodze i ciągłe kontrowanie tego kierownicą.

Opublikowano (edytowane)

Potrzebne wszelkie informacje na temat wspomagania z Lublina... Warto czy nie? Jak to by działało z turem ,każda wskazówka będzie przydatna. Za montazem przemawia cena w porównaniu z kompletami z alledrogo...
Ciągnik 3p z turem ,os płaska nie okrągła.

Edytowane przez withanight
Opublikowano

Zdjęć nie mam. Co do przewagi to przede wszystkim mechaniczne połączenie kolumny z zwrotnicą co przekłada się na brak myszkowania ciągnika podczas jazdy na wprost, możliwość bezproblemowego skręcenia ciągnikiem w miejscu przy zgaszonym silniku, jazda bez wspomagania w przypadku awarii układu hydraulicznego. Tańsze rozwiązanie, mniej awaryjne poprzez brak siłownika, mniejszą ilość przewodów hydraulicznych i pewnie jeszcze kilka mniejszych rzeczy.

Opublikowano

witam odświeżam temat które z wspomagań dostępnych na rynku będzie najlepsze 

https://www.sklepdlarolnika.pl/pl/p/Wspomaganie-kierownicy-C-360-cylinder-poprzeczny/3772

https://www.sklepdlarolnika.pl/pl/p/Wspomaganie-kierownicy-C-360-naped-z-walu/3755

 

a może https://www.youtube.com/watch?v=RSKvxguQXgs

Jakoś ta ostatnia wersja najbardziej do mnie przemawia ale może niech wypowiedzą się osoby bardziej w temacie, doda że jest tur na ciągniku.

Opublikowano

A ta ostatnia wersja? najbardziej podoba mi się w niej że jest równy rozkład sił i nie zmniejsza się prześwit w ciągniku tylko nie mogę znaleźć żadnych ogłoszeń  z tym zestawem.

Opublikowano (edytowane)

właśnie to rozwiązanie z filmu jest 100x lepsze. W pierwszej wersji siłownik wciąż się przekręca i traktor jeździ po całej drodze

Edytowane przez lukbold
Opublikowano

Bo ta ostatnia wersja to samoróbka autora filmu przecież napisał w filmie i w komentarzach można znaleźć odpowiedź.Chcesz takie wspomaganie to dzwoń co ma podany numer w opisie może jeszcze aktualny

Opublikowano (edytowane)

Ostatnia wersja jest z siłownikiem mocowanym wzdłuż  ciągnika. Najgorsza możliwość. Obciążasz skręcając sworzeń osi i samą oś przepychając ją przy skręcie w przód czy tył zależnie od kierunku.

W wersji z siłownikiem  mocowanym do osi tego nie ma a sam prześwit jest i tak większy pod osią niż z tyłu pod zaczepem.

Wersja na filmie  fajna ale nie konieczna obciąża układ tak samo jak pierwsza plus to ilość obrotów kierownicy w obu kierunkach taka sama.

Siłownik jest  dostępny resztę skompletować lub niech ci to zrobi sprzedawca.

http://www.sklep.mizar.com.pl/silownik-hydrauliczny-poprzeczny-c-360-kpl-p-15134.html

Edytowane przez seweryn20
Opublikowano

jak to mówią co kraj to obyczaj a kolego seweryn20 w tym wspomaganiu  z pierwszego linku nie będzie problemów z szybszą jazdą po drodze że ciągnik będzie woziło jak napisał  lukbold?

Opublikowano

starczy pooglądać filmiki tego gościa - pseudokonstruktora.... poprzednie wersje jego badziewia... kręcił kierownicą a koła w miejscu... siłownik się przekręcał. Jak go tam wyśmiałem to w końcu zrobił to jak należy. Takie rozwianie w MFie mam i w proximach widziałem

Opublikowano

lukbold to które będzie lepszym rozwiązaniem bo najpierw pisałeś że wspomaganie z ostatniego linku jest 100% lepsze od tego pod osią a teraz piszesz że badziew możesz sprecyzować?

 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez Adi118
      Mam problem ze wspomaganiem w moim Aresie 556rz, przy skręcaniu na wolnych obrotach ciężko chodzi kierownica, zapala się kontrolka ciśnienia oleju w skrzyni i ciągnik staje. Problem się nasila kiedy olej jest rozgrzany i czasem nie pomaga nawet trzymanie wysokich obrotów. Sprawdzałem ciśnienie na pompie hydraulicznej i jest ok. Czy przyczyną moich problemów może być orbitrol? Czy w tym modelu jest dodatkowa pompa od wspomagania? Może ktoś ma inne pomysły co może być nie tak?
    • Przez Grzebcio
      Witam,

      niedawno nabyłem tegorocznego deutza keyline f70 i po paru naprawach, nie wiem czy mam zgłaszać kolejne czy zaufać wkurwionemu już serwisantowi. Pytania kieruję do użytkowników agroluxów oraz agroplusów gdyz skrzynia 15x15 (rewers mechaniczny) chyba się nie zmieniła. Także:
      -czy tylny most/skrzynia/rewers (nie wiem, które dokładnie) powyżej 15~20 na pusto powinien wydawać dźwięki jakby na trybach były luzy (wręcz trzaski/stuki)
      -oraz czy po nagrzaniu się ciągnika wspomaganie kierownicy bez przekroczenia 1300 obrotów powinno działaś ze znacznym oporem wręcz uniemożliwiając oporem kręcenie na postoju, podczas jazdy już spoko ale przy gwałtownych skrętach nie wyrabia na wolnych obrotach.
    • Przez Axd529
      Silnik po kapitalnym remoncie Po dodaniu gazu na 20tys obrotów ciśnienie oleju na zimnym jest 6 atm a na gorącym 4 czy to nie za dużo?
    • Przez kacperok200
      Witam posiadam ciągnik landini 6560
      Mam takie pytanie czy podczas kręcenia kierownicą przy zgaszonym silniku (ciągnik z wspomaganiem) kierownica powinna chodzić lekko czy ciężko. A jeżeli chodzi lekko lub ciężko  to jaki może być problem.
      Licze na pomoc.
    • Przez Grzesiek84
      Witam mam założone wspomaganie do zetora 6211 z Agricol na orbitrol i od samego początku widać że owy orbitrol przepuszcza olej bo ciągnik lekko trzeba kontrować podczas jazdy i zaczyna mnie to drażnić. Podczas siewu i orki jest podobnie trzeba go kontrolować. Końcówki drążków są nowe, na belce brak luzów. Czytałem że można włożyć dławik by ograniczyć przepływ oleju ale czy nie ograniczy to też wspomagania - jego siły, proszę o poradę czy ktoś miał podobny problem i jak sobie z nim poradzić ?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v